Hakutulokset

  1. T

    Kuinka nuorena alkoholiia saa käyttää? Annatko lapselle alkoholia?

    Otin yhteyttä tämän kaverin vanhempiin ja se vaan nauro päin puhelinta. Hänen mukaansa kun melkein 15 vuotiaita ovat, on aivan sopivaa totutella alkoholin käyttöön. Ei kuulemma tule sitten 18 vuotiaana ongelmia, kun tietää miten käyttää. Ja arvatkaapa mitä!? Hän oli ostanut siiderit!=!=!
  2. T

    Kuinka nuorena alkoholiia saa käyttää? Annatko lapselle alkoholia?

    Minä olen pää aivan pyörällä, kun tyttäreni tuli hieman päissään kotiin tämän tyttöystävänsä kanssa. Minä tulin siihen tulokseen että nollatoleranssi käyttöön. Jos asiasta neuvotellaan ja lapsi juo vain 2, niin pian se juo 4 jne. Kerralla leikki poikki.
  3. T

    Lesbo tytär ja tyttöystävän kotikäynnit

    Niin ei se minusta ole normaalia että 13v harrastaa seksiä, vaikkei sitä pippeliä saakkaan eikä raskaaksi voi tulla.
  4. T

    Lesbo tytär ja tyttöystävän kotikäynnit

    Minun tyttäreni on 13v ja selvisi että hän ja hänen kaverinsa ovat muuta kuin kavereita. Näin heidät yhdessä pussailemassa sylitysten. Asiasta on nyt puhuttu ja kai se vaan täytyy hyväksyä. Mutta voiko tyttöystävä olla yötä? Jos kyseessä olisi poika, niin varmsti kiellettäisiin. Entä kun tyttö?
  5. T

    Energiajuoma on niin hyvää

    Minä tykkään niin energiajuoman mausta. Tykkääkö kukaan muu? Raskausaikana en kyllä juonut kun pissitti muutenkin niin kamalasti. Siis se vaan maistuu niin raikkaan hyvältä.

Yhteistyössä