Hakutulokset

  1. Poignant

    happy, happy, happy

    Oon vaan niin iloinen. En ollutkaan niin paska kunnossa fyysisesti kuin ajattelin:) Olin loistava puheenjohtaja tutoriaalissa, sain uuden puhelimen tänään ja muksukin on ollu juonittelemaata mulle. Ja mulla on sutinaa... Kaikin puolin täydellinen päivä :)
  2. Poignant

    sutinaa

    ihanaa istuu yksin koton ja hymyillä koko ajan hömelösti...hypätä ilmaan ku tulee tekstari ja sit pettyy jos se ei olekkaa yhdeltä tietelty ihmiseltä ja hymyillä kahta kauheemmin jos se onkin. Perhosia vatsassa, ruoka ei maistu ja olen onnellinen
  3. Poignant

    Mulle älypuhelin, mutta mikä?

    Hiphei hajotin viikonloppuna mun HTC wildfire s ja nyt tarvisin uuden puhelimen. Ja sen todella siis pitää olla älypuhelin, mutta ei nokialainen. Samsungia olen katellu, mutta mikä niistä..
  4. Poignant

    Miksi en saa mitää taas aikaa??

    Mulla pitäs kirjottaa essee ja ei nappaa ei yhtäään.. Pitäs myös siivota jos sattuu vieraita tuleen iltapäivällä, mutta sekään ei nappaa yhtään. Ulkona ois niin kaunis syksyinen ilma että haluaisin vaan houkutella muksun mukaan ja painua metsään...
  5. Poignant

    ero

    http://www.youtube.com/watch?v=D6rtLWnJ0Fs Päivän teema biisi. Ei vaan vielkää meinaa uskoa, että tää lopullista, mutta eikai se auta kuin alkaa sopeutuu ajatukseen. No iteppä päätin olla rehellinen ja meidän parisuhde ei sitä kestänyt...
  6. Poignant

    seitsemänvuoden kriisikö?

    Ollaan oltu yhdessä reilu seitsemänvuotta joista naimisissa neljä, meillä on yksi kuusivuotias tytär. Meän parisuhteessa ei tällä hetkellä ole pahemmin mitää vikaa, seksikin luistaa ja sitä on tarpeeksi...mutta silti en tunne itseäni onnelliseksi tässä suhteessa. Olen ajatellut asiaa jo...
  7. Poignant

    Asunnon valinnan vaikeus

    Kävin kattoo tänään kahta asuntoa Nivavaarasta (ovat ihan toistensa lähellä Käenkuja ja Peiponpolku) nyt sit pitäs tehä valinta kumman otan. Toinen on kolmio ja toinen iso kaksio. Kolmion plussat: - iso keittiö - takapiha - vain m.4 rivaria samassa pihassa - tilavat huoneet...
  8. Poignant

    Alat joissa hyvä työllisyys tilanne nyt ja tulevaisuudessa?

    Mulla alkaa vituttaa nää pätkätyöt ja ku todellakin ku on vaa muutama kuukausi vuodessa töitä ja sit työttömänä suurimman osan. Terveydenhoitoalalle olen hakeutunut ja aion edelleen hakea, mutta sanokaa joitakin muitakin aloja joiden työllisyys tilanne on hyvä. Siis sellaisia että melkee...
  9. Poignant

    verokortti

    Auttakee tyhmää. Mulla on todella pien veroprosentti merkitty verokorttiin vain 7,5% ja sain tienata kuussa 1250 ja jos meni siitä ylöspäin niin veroprosentti on 29%. Alotan ensviikolla työt ja mun kuukausipalkka tulee oleen n.1400e, eli siis meneekö mulla veroa tuohon 1250e asti se 7,5e...
  10. Poignant

    Rovaniemeläiset

    Suositelkaa mulle lapsiperheelle sopiva asuinalueita Rovaniemeltä tai max.25km säteeltä Rovaniemestä? -Onko lähellä koulua ja jos niin minkä kokoinen? -entä muita palveluita?
  11. Poignant

    suositelkaa leffaa

    Mä olen todella huono kattoo leffoja (Tykkään piirretyistä ja aniaatioista enimmäkseen) Mutta nyt mulla on tylsää, joten suositelkaa elokuvia. Mieluiten sais olla komedia. Kauhua eikä jännitystä/thilleri missään nimessä.
  12. Poignant

    Ruokapöydän korkeus?

    Tässä suunnittelen itse ruokapöytää, mutta ongelman tuottaa korkeus. Netistä ku selaa löytyy aina pöydän pituus ja leveys, mutta minkä korkuinen ruokapöytä yleensä on? Onko se joku standarti`? Ja ei, en voi mitata omasta, koska siitä on joku joskus lyhentänyt jalkoja ja se on tavallista...
  13. Poignant

    Muna-pippuri kuuri

    Tyttäremme tahtois kovasti pikkusiskon ja hänelle ei oikein meinaa mennä jakeluun, että ei niitä lapsia niin vain saada. Koska hänen mielestä asia on erittäin yksinkertainen, syön vaan munia ja pippuria, nukun yön yli ja sit meen lääkääriin, niin olen raskaana :D Kumpa asia olisikin nuin...
  14. Poignant

    Puoliparvisetti

    Onko kenelläkään kokemuksia puoliparviseteistä, ovatko käytännöllisiä? Tuoko se huoneeseen "enemmän" tilaa? Meillä tyttö on nyt 5v ja olen alkanut hänen huoneeseen katsella tuollaista puoliparvisettiä ku huone aika pieni ja nyt todella ahdas kun siellä on jatketteva sänky, pöytä, lipasto ja...
  15. Poignant

    itkupotkuraivarit (purkaus)

    Tultiin muksun kanssa kotia viikon mökkireissulta, ei olis kannattanut. Ovella lehahti vastaan kissanpissan ja mädänneen ruan tuoksu. No käveli sisään ja näin olohuoneen kaaoksen, menin keittiöön, siellä oli roskat viemättä, tiskit tiskaamatta ruuan tähteitä pöydällä. Mies ei ollu vaivautunu...
  16. Poignant

    Pakko hehkuttaa (turhis)

    Oon ylipainoinen ja viimein sain itseäni niskasta kiinni ja aloitin elämäntapa muutoksen johon kuuluu oikein syöminen sekä liikunta osaksi elämää. Nyt on pakko hehkuttaa sitä kuinka mun kunto on kohonnut todella huomattavasti tässä vajaan kuukauden aikana. Aloitin uimisen ja 1km uimiseen...
  17. Poignant

    sosiaali ja terveysala amk

    Joko teille jotka olette hakeneet sosiaali ja terveysalalle sairaanhoitaja, terveydenhoitaja ja kätilö on tulleet valintakoe kutsut? Itse odottelen kutsua ja mietin odottelenko turhaan, vaikka todistukseni ei sieltä huonoimmaista päästä ole.
  18. Poignant

    Miehen murrosikäinen sisko aiheuttaa minulle ahdistusta

    Tähän asti olen rakastanu kyläillä anoppilassa ja olenkin viihtynyt siellä erittäin hyvin. Nykyäänkin viihdyn aina ajoittain, mutta sitten miehen 15 vuotias sisko aloittaa vanhemmille haistattelun ja muutenkin viljelee niitä kirosanoja jatkuvasti. Tykkään kyllä hänestä kovasti, mutta hänen...
  19. Poignant

    Kuukautiset vaiko sittenkään?

    Rinnat ihan älyttömän kipeet ollut jotain viikon verran ja huonoa oloja ja kuvotusta samon verran. Alavatsa kipeytyi samana päivänä kun vuoto alkoi, vuoto ollut normaalia niukempaa ja kivut ei hellitä vaan tuntuu että pahenisivat koko ajan. Iltaisin erityisesti pahoinvointia ja varsinkin...

Yhteistyössä