Hakutulokset

  1. V

    .

    Kaikenlainen somehiljaisuus tulikin pidettyä huolella, kesälomalla oli niin kiire ettei kerinnyt edes lukemaan kuulumisia tänne. Isäntä kotiutui intistä juhannuksen alla ja aika mennyt kun siivillä kuuden hevosen, kissan, koiran ja lapsen kanssa touhutessa.. kerettiinpä jo Turkissakin viikko...
  2. V

    .

    Onnea plussanneille ja plussatuulia muillekin :) Täällä flo näytti ovista maanantaille, perjantaina jo tuntui ratsastaessa kipua alavatsalla, sunnuntaina ovisoireita ja iltayöstä jomoja muttei sellaista kunnon "repäisevää" kipua niinkun yleensä tulee o_O maanantailta asti kuitenkin vähän...
  3. V

    .

    Täällä päästiin vihdoinkin ekaan "luomu"kiertoon eli mulle voi päivittää tänään kp2/28-29 yk1. Fiilikset vähän maassa jostain syystä, yövuorot menossa ja tuntunu että aika matelee..kärsivällisyys loppuu kun mies ollu jo 22pv poissa kotoo eikä varmaa päivää millon tulee tällä viikolla. No oon...
  4. V

    .

    Kiitos @tylleröinen_21 :) Täällä tosiaan taustaillaan ja odotellaan menkkoja alkavaksi. Toki vähän ihmetyttää kun olin tuntevinani sen oviksen 23.5 mutta samaan aikaan nousi lämmöt, alkoi etomaan, selkää kivistämään ja outo paine tuntunut alavatsassa..mahdollista ovista ei siis päästy...
  5. V

    .

    Hei! Vieläkö mahtuisi joukkoon 29 vuotias toista lasta haaveileva? Esikoinen syntynyt 8/11, mies reilusti mua nuorempi ja biologinen kello alkanut tikittää todenteolla. Mirena poistettu reilu 2kk sitten jonka jälkeen söin hetken cerazetteja, kroppa toimii yleensä kellon tarkasti 28-29pv...
  6. V

    Elokuun 2011 vauvamasut

    Hei kaikille! Täällä odotellaan esikoista ja LA 15.8.2011..Eilen oli np ultra..1 itsepäinen sankari siellä oli eikä meinannu millään ruveta yhteistyöhön. :D ..kauhuissani pelkäsin että siellä olisi useampi kun on niin älyttömän turvonnut olo. Paino tippunut raskauden alusta 7kg joka sinänsä on...
  7. V

    Äidit 20-23, monennellako yk:lla tärppäs ?

    Meillä sattui "vahinko" niin että 2kk aikana päästiin sen yhen kerran lähekkäin :D ..LA 15.8.2011 ja esikoinen. Ikää 22v.
  8. V

    88 vuoden mammat

    Täällä kans tuleva mamma vm. 88..RV nyt 14+2. Mies 20v.

Yhteistyössä