.

Hei!

Vieläkö mahtuisi joukkoon 29 vuotias toista lasta haaveileva? Esikoinen syntynyt 8/11, mies reilusti mua nuorempi ja biologinen kello alkanut tikittää todenteolla.

Mirena poistettu reilu 2kk sitten jonka jälkeen söin hetken cerazetteja, kroppa toimii yleensä kellon tarkasti 28-29pv kierrolla, ovulaatiot tulee yleensä tarkasti kp14. Nyt pillerit kerkes sen verran sotkea että sinänsä ei mitään hajua kierrosta, ovulaation olin tunnistavinani 23.5 ja mies on 150km päässä reilun kolme viikkoa tässä joten testattavaa ei ole. Vuotoja odotellessa että päästäis viralliseen yrityksen aloitukseen :) mitään stressiä en aikonut ottaa, tulee jos on tullakseen..kaksi kertaa "korvantakaa rapsuttamalla" raskautunut niin saa nähdä kuinka käy, ei harmittais jos venyis loppukesään/alkusyksyyn.
 
Kiitokset onnitteluista, vähän on kyllä epäuskoinen olo vielä, kun aamulla silmät ristissä sitä testiä tuijotin :X3: pitää testata uudestaan huomenna tai ylihuomenna ja viimeistään viikonloppuna aattelin viikkonäytöllistä digiä ihan syntymäpäivän kunniaksi :love::love:
 
Onnea taas plussista <3 ja pahoittelut niille joilla siveällä kertaa tärpännyt.

Mä en oo täällä ehtinyt nyt aktiivisesti käymään, ihan hirveästi ollut hommaa ja nää säät :love:

Odottelen ovista, en sitten tilannut niitä testejä. Joten tää kierto nyt mennään ilman niitä. Eilen ja toissapäivänä kyllä limoja bongattu. Ja mahdollinen ovis hyödynnetty. Mutta tosiaan viime kierrosakin oli vasta vissiin viikko sen jälkeen kun luulin. Joten talletellaan tässä nyt seuraavat pari viikkoa mahdollisimman ahkerasti. Jotenkin nää upeat kelit on antanut niin paljon virtaa, että ei niin ole tullut tätä mietittyä. Katsotaan kuin käy!
 
@SandraB onnea! Selkeä plussahan tuo!:love:

Äh, kävin lähikaupassa (ollaan vieraalla paikkakunnalla) ja siellä asioidessa keksin että käynpäs katsomassa oisko sattumoisin pc:iä hyllyssä tarjolla - oletin että ei kun niiiiin pieni kauppa , mutten voinut olla tarkistamatta:oops: - ni siellähän niitä! Huoh. Pitihän se lirittää yks tikku päiväpissasta ja negaa näytti (n) eilen oli siis dpo 10-12:unsure:
 
@SandraB Onnittelut!

Minulle voi tälle päivälle päivittää kiertopäiväksi 1/28 ja yk 13 :(
Kylläpä on taas mieli maassa, vaikka en oikestaan olut edes kovin toiveikas tämän kierron kanssa. Täytynee alkaa soittamaan neuvolaan, että mitä seuraavaksi tämän yrityksen kanssa.
 
Moikka moi kaikille! hyppään tänne mukaan, meillä siis yk2 menossa ja nappasin tuossa ihan selkeän ovisplussan nyt siis dpo2 menossa.. meillä meni yk1 jotenkin mönkään, olin jo toiveikas, koska menkat oli viikon myöhässä, mutta testit negaa.. nyt siis poiketen edelliseen kiertoon ovis olis pitäny olla laskureiden mukaan vasta tämän viikon loppu puolella, mutta olikin jo nyt!! Kannatti hätäillä ja kuulostella omaa kroppaa tämän tiimoilta.. nyt siis piinaillaan seuraavat pari viikkoa :D
 
:)Onnea @SandraB(y)

Tervetuloa @vanilla88 , toivotaan että tärppäis taas helposti :)

@Appelsiiniomena mikä tilanne siellä?

Täällä menossa dpo 10 ja noh kyllä tämä taitaa nega olla vaikka toiveita aina välillä herääkin. Ei kuitenkaan mitään sen suurempia oireita. Flunssainen olo on kyllä mutta sitä nyt on paljon liikkeellä eikä lämmöt ole koholla.. tosin en niitä hirveästi ole mittaillut mutta aika samaa on näyttänyt kun yleensä. Menkkajomoja ollut mutta lähinnä tuolla vasemmalla puolella, luulisi jos olisi raskaudesta johtuvaa niin ei painottuisi vain toiselle puolelle:unsure: huomenna dpo 11, ajattelin ehkä testata niin ei pety sitten niin kovaa vklp kun menkat :poop: alkaa:(

Kertokaahan te kauemmin yrittäneet millä aina tsemppaatte itsenne seuravaan kiertoon??
 
Täällä nostettu leuka rinnasta. Ja uusi kierto käynnistynyt. Mulle voi päivittää 2/26-32 yk5.
Saa nähdä menikö kierto sekaisin ja tuleeko ovis normaaliin aikaan. Plussa oli testissä vain 2 päivää niin voisi kuvitella ettei kovin olisi sotkenut kiertoa. Nähtäväksi jää.

Onnittelut plussanneille ja piinailijoille pitkää pinnaa(y)
 
Tervetuloa @vanilla88 ja @Scoc!

@Tiutau13, vielä on aikaista, toivottavasti muuttuu plussaksi! :)

@Persikka123, pahoittelut uudesta kierrosta :( Toivottavasti saatte neuvolasta apuja ja pääsette yrityksessä eteenpäin :)

@tylleröinen_21, toivotaan, että muuttuu vielä plussaksi. Tsemppiä piinapäiviin! :)

@Momon, tsemppiä uuteen kiertoon! :)


Täällä tänään dpo 11 testattu nega. Aikaista on vielä ja voihan se siitä plussaksikin muuttua, mutta saa nyt nähdä. Perjantaina varmaan uusi testi, jos ei menkat ala ennen sitä. Tänään aamulla ollut nyt jotenkin ällö olo ja kuvottaa, plus että ihan järjetön nuha pärähti yhtäkkiä. Tosin nuha varmaan selittynee allergioilla. Muuten ollut todella oireetonta, joten en oikein osaa sanoa, odottaisiko tässä nyt enemmin menkkoja, kun ei ole mitään jomotuksia vaiko plussaa, mutta ei ole siihenkään suuntaan ollut mitään suurempaa. Onneksi ei joka tapauksessa tarvitse enää montaa päivää piinailla :LOL:
 
Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

Täällä on päästy menkoista eroon ja nyt sit vain toiveikkain mielin eteenpäin. Tässä kierrossa tarkoitus yrittää vähän enemmän, joten talletuksia tiedossa.. :whistle:
 
Tervetuloa @vanilla88 ja @Scoc :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :unsure:

Tsempit piinailijoille, uusia plussia vaan ketjuun! (y)

Käyttääkö teistä kukaan kaksoishormooni digitestejä oviksen bongaamiseen? Kuinka kauan vilkkunut ennen plussaa?
Vilkkuva hymynaama mulla nyt kuudetta päivää putkeen, alotin testaamisen viime torstaina jolloin tyhjä ympyrä. Heti seuraavana päivänä alkoi vilkkumaan. Tein ekat päivät vasta klo 18 aikaan, paketissa lukee että tulisi tehdä ekasta aamupissasta tai voi tulla virheellisesti vilkkuva hymynaama. Siirryin tekemään ohjeiden mukaan heti aamusta ja näin tehdessä nyt neljäs päivä vilkkuvaa. Pc on mulla rinnalla mukana ja siinä viivat vahvemmat, toki on herkempi tuo testi. Digin otin juuri siksi, ettei kävisi kuten viime kierrossa, että puhti loppuu kesken juuri ennen ovista (ovis viivästyi siitä mitä oli ekassa kierrossa). Alkaa olemaan aika monta päivää talletuksia alla :censored::LOL:
Pohdin myös sitä, että miksi oviskipuja ei nyt ole kun aiemmat kierrot olleet tosi voimakkaina monta päivää ja irronnut tuolloin vasemmalta puolelta.
 
Mää varailin just gynelle aikaa ku alkaa olla vuosi yritystä takana... Ois ollu jo tälle päivälle aika, mutta en halua mennä nyt ku on nuo menkat. Meen sitten maanantaina.

Soitin eka neuvolaan, mutta eivät kuulemma hoida lapsettomuusasioita siellä, että pitäis mennä ihan normi lääkärille. Tällä paikkakunnalla vaan nuo terveyskeskuslääkärit on mitä on, niin varailin suosiolla sitte eri paikkakunnalle ja gynelle.

Miehen ois hyvä tulla sinne mukaan, mutta taitaa vähän jännittää toista, niin saa nähä meenkö sitten yksin. (n)

Ja tuohon että miten tsempata ittensä aina uuteen kiertoon, niin onhan se välillä ollu aika hankalaa. Aluksi varsinki, ku sitä kuunteli kroppaansa tosi tarkkaan ja oli aina tuntevinaan jotain ja aatteli sitte heti, että "no nyt oon varmasti raskaana" niin kyllähän sitä tippu melko kovaa ja korkealta sitten ku ne menkat alkoikin... Monta kertaa purskahtanu itkuun. :(

Nykyään tuntuu, että on jo vähä jotenki turtunu, mutta aina se silti kirpasee ku ne menkat alkaa.

Mulla alkanu nyt mietityttään, että ku 18-vuotiaana mulla oli klamydia, että onko se sitten voinu vaikuttaa jotenkin. (n) Mutta maanantaina saa sitte toivottavasti jotain alustavia vastauksia ees.

Hirveesti tsemppiä kaikille!
 
Tein tänä aamuna apteekin oma- raskaustestin. Toinen viiva oli edelleen Tosi hailukka eli ei ollu muuttunu maanantain viivasta.. Ei mul kyllä edelleenkää oo rinnat kipeet ym.. Viiva oli testis punertava ja piti kattoo kunnolla et sen näki. Viiva ei tullut testiin vastaku useamman minuutin jälkeen.. Alkaa tuntuun et oonkoha sittekää raskaana.. Menkat myöhäs reilu 2päivää. Tässä kuva: https://aijaa.com/WqF1Uu
 
@tylleröinen_21 menin silloin kovan mahakivun takia lääkäriin, että oireita kun tuli niin nopeasti saatiin hoidettua, mutta kun en tiiä onko ollut sitten oireettomana jo aiemmin. (n) Kävin vuosi sitten gynellä ja silloin en hoksannut mainita asiasta, olisivat varmaan ultranneet jo silloin? Mutta toivotaan parasta!
 
@tylleröinen_21 alussa sai hyvinkin tsempattua sillä, että niin vähän aikaa vasta yritetty. Mut loppu usko jo loka-marraskuussa jonka jälkeen ooteltiin vaan tammikuuta (oltiin sovittu, että mies menee testeihin). Sit ei tarvinnu kun plussasin, mutta keskenmenon jälkeen ei taaskaan ollu sitä uskoa yhtään. Lähinnä oottelin vaan syksyä, kun oli tarkoitus alkaa hoitaa silloin. Eli vastaus; ei mitenkään :D
 
Tervetuloa kaikki uudet! :)

@tylleröinen_21 mielestäni parasta on keksiä muuta puuhaa (helpommin sanottu, kuin tehty:ROFLMAO:). Itse sain kevään kulumaan opintojen parissa, nyt odotan kesän matkaa ja nautin vapaa-ajasta. Mulla sujuu hyvin yleensä dpo 7 asti, sitten sekoan ja alan testailemaan :LOL::ROFLMAO: Alkuun tuli kuunneltua kehoa liiankin tarkkaan ja tulkitsin kaiken raskauteen liittyväksi. Nyt olen jo vähän turtunut ja taidan innostua enää vain siitä oikeasta plussasta.

Oma napa: Mulle voi huomiselle päivittää dpo 3. :) Järkyttävä väsymys ja ihme limailua, pöksyt märkänä :oops:. Vahva tunne, ettei ole tärpännyt. Yritän jaksaa dpo 10 asti ilman testailuja.
 
Hei kaikille!
Olen ollut jo loppuvuodesta 2017 tuolla Esikoisesta haaveilijoissa ja hetken seurannut myös tätä keskustelua:)
Nyt liityn tännekin mukaan eli Toiveli kp6/26 yk11.
Ehkäisy jätettiin pois 9/2017 ja tosiaan alkaa pelko lapsettomuudesta nousta kun en ole haamun haamua raskaustestiin saanut. Ovulaatioplussia kyllä. Gynellä kävin 2kk sitten kun tärppiä ei kuulunut. Gyne ultrasi ja totesi kaiken normaaliksi. Kiertoni on ollut pituudeltaan 24-29pvää ja luteaalivaihe lyhyehkö n. 9pvää niin sain 3kk terolutkuurin ja tässä kierrossa aloitan viimeisen pillerikuurin ovulaation jälkeen.

Onnea plussanneille, malttia ovulaation metsästäjille ja piinailijoille(y)
 
Kiitos @tylleröinen_21 :)

Täällä tosiaan taustaillaan ja odotellaan menkkoja alkavaksi. Toki vähän ihmetyttää kun olin tuntevinani sen oviksen 23.5 mutta samaan aikaan nousi lämmöt, alkoi etomaan, selkää kivistämään ja outo paine tuntunut alavatsassa..mahdollista ovista ei siis päästy hyödyntämään mutta aloin miettiä että jos ois ovis ollu jo viikkoa aiemmin (uskomattomalta tuntuu että ois salaa tullu) ja se viime keskiviikkoinen kiinnittymiskipua..tein maanantaina r-testin joka oli ihan odotetusti nega mutta ajattelin uusia sen loppuviikosta ihan oman mielenrauhan vuoksi. Hupsua miten sitä tulkitsee kaikkia oireita, ihan samaa panikointia tein myös kierukan aikaan sillontällön.

Sitäkin tässä oon jo kerinny panikoida että entä jos kerkeen raskautua ennen kun kierrot kunnolla alkaa enkä pääsisi "piinailemaan"..edellinen raskaus 5/12 ja silloin kävi juurikin näin pillereiden lopettamisen jälkeen.

Edit.
Panikointilistalla myös se että jos onkin hedelmällisyys kerinnyt muuttua tässä kuuden vuoden aikana ja en tulisikaan enää saamaan toista lasta. Miehellä tuoreempaa näyttöä hedelmällisyydestä "onneks" :D
 

Yhteistyössä