Hakutulokset

  1. S

    Lenkille lähtijöitä? Kartanonkoski, Tammisto, Pakkala

    Mateletko vaunulenkillä lähikauppaan? Kaipaat juttuseuraa pitkiin päiviin yksin vauvan/taaperon kanssa? Täällä 35-vuotias äiti, joka kaipaa kaveria pitkille vaunulenkeille - tai miksei ihan vaan kahvillekin ;) Arkena keskellä päivää olisi aikaa yllinkyllin, mutta jotenkin sitä aina jämähtää...
  2. S

    DNA vai TeleFinland?

    Kytkykännykkä, puhepaketti ja netti puhelimeen tarvitaan. Kumpi liittymä on parempi, DNA vai TeleFinland? Molemmissa loistava tarjous saatunna...
  3. S

    Kartanonkoski (Vantaa) ja lähiseutu...

    Juuri Kartanonkoskelle muuttanut 35-vuotias äiti ja 2005 & 2011 syntyneet pojat kaipaavat kavereita lähiseudulta :) Isompi lapsi on eskarin ja koulun välisen kesän kotona, joten hän sekä äiti erityisesti tarvitsevat ystäviä joiden kanssa voi jutella ja puuhastella kaikenlaista - ulkoilla...
  4. S

    Kavereita Vantaan Myyrmäestä?

    34-vee äiti, 6-vuotias eskarilainen poika ja 5 kk poikavauva etsivät kavereita Myyrmäen lähistöltä. Muutimme vuodenvaihteessa Myrtsiin enkä tunne täältä ketään. Itselleni kaipaan mammaseuraa kahvittelun, vaunulenkkien ja muiden harrastusten parissa. Laita ihmeessä viestiä tänne tai...
  5. S

    Synnytys pystyasennossa? Episiotomian mahdollisuus?

    Onko pystyasennossa mahdollista tehdä episiotomiaa? Juniorin synnytin puoli-istuvassa ja eppari tehtiin (oli pakko välilihan "muodon" takia, silti repesin hieman ja tikkejä tuli kai kymmeniä moneen kerrokseen). Jakkara, tai joku eteenpäin nojaileva asento kiinnostaisi nyt, joku asento missä voi...
  6. S

    Hoitovapaalta töihin, koska pitää ilmoittaa työpaikalle?

    Koska pitää ilmoittaa työpaikalle milloin palaa mammalomalta (siis hoitovapaalta) töihin? Voiko tuota ennakkoilmoitusta muuttaa? Jos voi niin miten monta kertaa?
  7. S

    Markkinoiden kapein turvavyöistuin?

    Mikä turvavyöistuin mahtaa viedä vähiten tilaa? Eli mikä penkki mahtaa olla vähiten "muhkea"? Jos on vielä mittoja heittää (max leveys alhaalla) niin otan kiitollisuudella vastaan :)
  8. S

    Britax Belted Base telakan "jalan" pituus? (siis Baby Safe -kaukalon jalusta!)

    Pystyisikö joku mittaamaan minkä pituinen tuo vyökiinnitteisen jalustan tukijalka on lyhimmillään? Mietin vaan istuisiko kaukalo telakoineen keskipenkille, vaikka siinä on se korotus lattiassa auton sisällä...
  9. S

    Elämäntaidon valmentaja tms, millä nimillä nuo kulkee...?

    Millä muilla nimillä kuin elämäntaidon valmentaja voisi löytää netistä "tsemppareita" joiden avulla elämästä saisi vähän enemmän irti (positiiivisuus, mitä MINÄ haluan elämältäni, ...)?
  10. S

    Uusi suhde, yllätysraskaus, ero...

    Tulin raskaaksi melkein heti suhteen alussa. Parisuhde alkoi minun puoleltani rakoilla jotakuinkin testiplussan aikoihin. En tiedä oliko syynä raskaus ja hormonit. Vai vanhan masennuksen puhkeaminen taas raskausaikana. Vai uuden suhteen esille kaivamat ongelmat jotka kuvittelin jo käyneeni läpi...
  11. S

    Vantaa/Helsinki/lähiseutu, uusia ystäviä kaipaan

    34-vuotias elokuussa toisen lapsen saava mamma kaipaa kaveria arjen rientoihin (kahvilaan, vauvakinoon, perhekerhoon, hiekkalaatikolle...). Vanhempi lapseni on jo 5-vuotias. Olisi kiva jos meillä olisi suht saman ikäiset lapset, muttei mitenkään välttämätöntä! Tällä hetkellä asutaan pojan kanssa...
  12. S

    Yksin odottajat kesällä 2011

    En löytänyt sopivaa aloitusta joten kai se on itse tehtävä... Onkohan maailmassa muita yksin odottavia? Itselläni toinen lapsi tulossa elokuussa 2011, minulla on myös 5-vuotias poika. Parisuhde on tällä erää paketissa, ja elämä jatkuu perheen ainoana aikuisena kohta kahden lapsen kanssa...
  13. S

    Mikä auttaa päänsärkyyn...

    ... kun Panadol ei auta eikä Buranaa saisi loppuraskauden aikana syödä?
  14. S

    Öljyvärit, vesivärit, guassi vai joku muu? Taulun haluaisin...

    Haluaisin maalata meille taulun, kun ei mistään löydy oikean väristä. En tiedä mitä siitä tulisi, mutta aina voi yrittää vaikken maalaamisesta mitään tajuakaan. Haluaisin että pinta olisi selkeästi röpelöinen, eli että pensselin jälki näkyy. Voimakkaat ja peittävät värit. Mitkä värit siis...
  15. S

    Missä säilytät lasten piirustuksia /askarteluja?

    Meillä kerätään lipaston laatikkoon piirustukset ja maalaukset, siis pinon päälle vaan lätkästään uusimmat. Toimivaa, kunhan piirustus on A3 kokoa tai pienempi. Mihin ne isommat? Entäs tilaa vievät askartelut? Toki karsin välillä turhia pois kun muksu ei ole näkemässä...
  16. S

    Raskaana vyöhyketerapiaan, akupunktioon tai muihin hoitoihin?

    Voiko raskaana (n vko 20) mennä vyöhyketerapiaan, kehoterapiaan, akupunktioon, hermoratahierontaan tms hoitoihin? Entä reiki tai muut energiahoidot? Onko joku hoitomuoto ehdottomasti kielletty? Parilta hoitajalta kysyin vyöhyketerapiasta, toinen sanoi että tottakai voi tulla, toinen taas ei...
  17. S

    Uusperhefaktaa - valottakaa kokeneemmat!

    Tuleva uusperheilijä kyselee tyhmiä :ashamed: Jos uusperheessä on sun, mun ja meidän lapsia, niin miten sisaruksia kutsutaan. Onko mun ja meidän lapset sisaruspuolia? Mitä on mun ja sun lapset toisilleen? Vai pitäisikö soittaa kielitoimistoon... Ihan pihalla :whistle: Mua häiritsee myös se...
  18. S

    Vaunut CLIOn takakonttiin?

    Onko kokemusta mitkä vaunumerkit/mallit mahtuvat 5-ovisen Renault Clion takakonttiin? Mieluiten kokonaisena, ehkä parin renkaan irroituksella. Pehmeä kantokoppa lienee ainoa vaihtoehto. Gessleinit ilmeisesti mahtuu Clioon (?) mutta onko muita vaihtoehtoja...? Saksalaiset kai menee pienimpään...
  19. S

    Yhteinen lapsi ja yhteenmuutto - pikana?!

    poistettu

Yhteistyössä