Hakutulokset

  1. S

    Kivoja tonttuja? Siis koristeita..

    Mistä voisin katsella ajankulukseni kivoja tonttuja. Aarikan nyt on ihan ykkösiä mutten mä niitä raaski montaa ostaa. Pentikiltä löytyi sopivamman hintaisia muttei niitä pystynytkään tilaamaan. Olisko muita?
  2. S

    Tupperware-ihmiset hoi! varaosa-asiaa..

    Elikäs mitä maksaa 7,5litraisen Maxi vatkauskulhon kansi?
  3. S

    Cast away, miten loppuu?

    Kävipä niin ihmeellisesti :O:laugh: että nukahdin eilen kesken elokuvan. Oon sen kyllä joskus ennenkin nähnyt mutta jäi vaivaamaan että mitenkä se päättyy?
  4. S

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 18***

    Eli tyyli on vapaa, kunhan kilot karisee nimi pituus aloituspaino tavoitepaino paino nyt pudotettu viikkopudotus punnituspäivä
  5. S

    KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 17

    Eli tyyli on vapaa, kunhan kilot karisee nimi pituus aloituspaino tavoitepaino paino nyt pudotettu viikkopudotus punnituspäivä nimi serveri pituus 172 aloituspaino 86,8 tavoitepaino 75 paino nyt 79,4 pudotettu 7,4 viikkopudotus -400grammaa punnituspäivä...
  6. S

    ***KOHTI HOIKEMPAA HEINÄKUUTA vko 16***

    Mäpäs laitan viikkolistan pyörimään Eli tyyli on vapaa, kunhan kilot karisee :D nimi pituus aloituspaino tavoitepaino paino nyt pudotettu viikkopudotus punnituspäivä nimi serveri pituus 172 aloituspaino 86,8 tavoitepaino 75 paino nyt 79,8 pudotettu 7,0...
  7. S

    Exä ja elarit, raivostuttavaa!!

    Mä nyt vaan haluun tänne pulputtaa mutta mua sitten raivostuttaa ex-mieheni joka tässä vajaan kahden vuoden aikana on saanut elatusmaksut maksettua ajallaan tasan yhden kerran. :headwall: :headwall: Vaikka mä tiedän ettei siltä tulevan rahan varaan kannata laskee yhtään mitään niin silti...
  8. S

    Mitäs tekisin tuoreesta ananaksesta?

    Mulla olis kokonainen ananas ja haluaisin tehdä siitä jotain hyvää ja kivaa. Ihan vaan paloitella ja sinänsä syötäväksi en viitsis laittaa kun ei sitä niin paljoa kuitenkaan mene. Olisko ideoita?
  9. S

    Kertokaas mielipiteenne, pipo 14v pojalle, olisko tää kiva?

    http://www.novita.fi/index.php?cms_cname=neulemallisivu&nlm_id=92095 tolla ohjeella ja ton langan värikartasta farkunsininen. Onks ihan hölmö ajatus?
  10. S

    Mä sain eilen tetanusrokotuksen ja mun käsi on tosi arka ja "kova"

    Kuuluukohan tää ihan asiaan? Eilenaamulla sain rokotuksen käsivarteen ja se on tosi arka, yöllä en pystyny nukkuun sillä kyljellä ollenkaan. Lisäksi se rokotuskohta on n 5cm halkaisijalta semmonen kova..
  11. S

    FriendTex minimyyjä

    Onko kukaan FriendTexillä myyjänä? Mua hiukan kiinnostais se minimyyjähomma mutta osaiskohan joku kertoa mulle siitä enemmän..
  12. S

    Mä sain vapaapäivän kotiäidin työstä, tai ainakin puolikkaan..

    Kiva, kiva, mun isä soitti ja lupas ottaa lapset (melkein 2v ja melkein 4v) heille ja mä pääsen itsekseni kaupungille. Ai kun kiva piristys tylsiin päiviin =) Mies on niin paljon töissä et se ei pysty mulle tämmöstä vapaata järkkään ennen syksyä. Meen kirppiksille, kangaskauppaan...
  13. S

    Polkupyörärahat koossa (Huutiksesta tienattu), nyt pyöräostoksille, osais vaan päättää kumman ottas..

    Helmikuun lopusta asti säästäny HuutoNetista saadut rahat (no, itse siinä sivussa säästäny osan postimaksujen verran kun en oo niitä kaikkia vähentänyt rahoista) ja nyt olis koossa nelisensataa :) niin pääsis sinne pyöräostoksille. Mutta kummanhan sitä ostais Tunturin vaiko Nopsan? Kolme...
  14. S

    Missä miesten kokoja feikkicrokseista?

    Tarvis ostaa parit kotipihakengät perheeseen ja haussa koot 43 ja 45. Ooteks jossain kaupoissa nähneet sen kokoisia? Kun en oo mistään löytäny..
  15. S

    Onks MeandI kutsuilla aina myynnissä ne salaiset?

    Eli voiko niitä ihan milloin tahansa tilata niitä salaisia vaatteita? Ja mitä ne maksoikaan?
  16. S

    Mitä pitäis tietää kun ostaa rullaluistimet?

    Poika 11v haluais elämänsä ekat rullaluistimet. Millaset ne kannattais olla?
  17. S

    Käytettyjen vaatteiden kosteussuoja?

    Tuolta välikausipukukieltäytyjä-ketjusta tuli mieleeni että onko jollain kokemusta kosteussuojan pilallepesemisestä? Kun mun lapsilla on lähes kaikki vaatteet käytettynä hankittu ja kaikissa on aina ollut ihan kunnossa kosteussuoja. Ja merkkejä on laidasta laitaan ja noista käytetyistä oon...
  18. S

    Per***an Finnmatkat "lapset lomailevat eurolla"-tarjous

    Nyt iski kauhea matkakuume!! Tahtoo etelään. Mutta pakko olis koko jengillä lähtee ja se maksais tolla tarjouksella 2246,- edullisimmillaan Espanjassa. Ja sit käyttörahaa sinne tarvis varmaan saman verran, en ees uskalla tosissani ehdottaa tota mun miehelle. |O |O |O B)
  19. S

    Tonnikala-perunalaatikko, edullinen ruokavinkki

    Täällä kun usein peräänkuulutetaan halpoja ruokia niin eilen tein tämmöisen 10 hiukan isompaa perunaa kuoritaan ja viipaloidaan, niistä puolet uunivuoan pohjalle, sitten tölkki valutettua tonnikalaa ja päälle ripotellaan sitruunapippuria ja tilliä. Loput perunat päälle ja taas noita...
  20. S

    Mistä vielä voisin katsoa sänkyjä?

    90cm leveälle patjalle tarvittais sänky. Olen katsonut Ikean, Iskun, Askon, Sotkan,Kodin ykkösen sivuilta. Olisko vielä muita paikkoja?

Yhteistyössä