Hakutulokset

  1. M

    Miesten pahimmat kännisekoilut!

    Meillä kävi niin,että mies iloisesti rupesi jotain esittämään,nosti nojatuolin ilmaan ja paiskasi lattialle josta se pomppasi sen päähän ja ARMOTON kutti tuli ja ilta päätyikin sitten polille.aivotärähdys :D
  2. M

    **** KOLMATTA kaipaavien KESÄKUU ****

    Pöh. Kauhean monella kierto venynyt,toivottavasti rupeis plussia satelemaan pian!! Moomin, mulla on ainakin ihan selkeitä oviskipuja! Munasarjaa vihloo ja tykyttää ja alaselkä on kipeä. Lisäksi sellaiset limat yhtenä päivänä,että ei mitään epäilystä asiasta. +menkat alkaa tasan 14pv. näiden...
  3. M

    sektion jälkeen käynnistys

    Saatan kirjoittaa liian myöhään,sulla on varman vaavi jo sylissä,mutta vastaan nyt silti :D Mulla oli kanssa ensimmäinen synnytys sektio ja pelkäsin seuraavaa synnytystä ja etenkin KÄYNNISTÄMISTÄ tosi paljon kun mietin että miten se haava kestää. No jouduttiin käynnistää ja käynnistettiinkin...
  4. M

    Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

    Eka syntyi rv39+1 ja painoa kertyi mulle 11kg. Lapsi painoi syntyessään 3810g Toinen syntyi 41+4 ja painoa mulle kertyi 30kg. Lapsi painoi 4700g
  5. M

    Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

    Ekassa raskaudessa kloja tuli n.11 ja vauva painoi 3810g rv39+1 (oli raskausdiabetes todettu) tokasta tuli painoa 30kg ja vauva painoikin 4700g.painoarvio oli 4kg samana päivänä kuin käynnistettiin,eli 41+4
  6. M

    **** KOLMATTA kaipaavien TOUKOKUU ****

    Morjenttes! Mut vois lisätä listoille :) Tarkoitus oli aloittaa kolmosen yritys vasta syksymmällä,mutta mennään sinne asti nyt tjot-meiningillä (ja minähän en sitten varmaan YHTÄÄN kyttäile ovista tai oireita siihen asti,enhän? ;) ) Meillä on tylleröiset 3v ja pian 8kk. Nyt on kierto...
  7. M

    Kertokaas hyvät ja huonot puolet sille, että tekee kolmannen lapsen toisen kanssa peräkanaan!?

    No nyt jos ajattelisi, että puolen vuoden sisään tulisin raskaaksi, niin esikoinen olisi vielä alle 4v. pienokaisen syntyessä. Meillä on nyt miehen kanssa käyty tätä keskustelua kolmosesta ja toisaalta tekisi mieli antaa mennä vaan, toisaalta pelotta kun aina vaan kuulee niitä negatiivisiä...
  8. M

    Kertokaas hyvät ja huonot puolet sille, että tekee kolmannen lapsen toisen kanssa peräkanaan!?

    voiko kukaan puoltaa tällaista päätöstä? :D Tuntuu aina että kaikilla on vain huonoa sanottavaa pienistä ikäeroista,onko siis ihan hullua haaveilla tekevänsä kolmannen heti kakkosen perään? niin, että ikäeroa tulisi alle 2v.

Yhteistyössä