Miesten pahimmat kännisekoilut!

  • Viestiketjun aloittaja "Taru"
  • Ensimmäinen viesti
"Taru"
Kertokaapas miestenne pahimmista kännisekoiluista. Ja kertokaa myös missä vaiheessa (eli ennen seurustelua, vai oliko jo isä). Mun miehellä oli tässä 2 viikkoa sitten tämmönen kiva illanvietto. Asioita selvinnyt pikkuhiljaa.

Mennyt kaverin luo lauantaina. Siellä ottaneet pohjia ja sitten baariin. Potkittu ulos useemmasta, lopulta tapellu (naama ruvella, vaatteet rikki) ja sekoillu oikeen kunnolla. Putkaan oli vieny tie. Putkan jälkeen lähteny uusiks liikenteeseen, hukannu lompakon ja kännykän. Kännykällä oli ulkomaalaiset soitelleet sitten hirveellä rahalla ulkomaille. Oli kai haastanut riitaa näille ulkomaalaisille ja saanut turpaan. Pöllivät sitten lompakon ja kännyn samalla.

Lopulta poliisi toi kotiin. Lapset ei onneksi olleet näkemässä.

Ei ollut eka kerta, eikä ees pahin. Taitaa olla aika alottaa lähtölaskenta.
 
Olin 16v, ja ei todellakaan lapsia vielä.
Mies tuli kotiin baarista, asuimme yhdessä.
Soitti alaovelta et tuu avaa kun ei avain käy lukkoon.. Minähän menin, mies istuu maassa ja nukkuu istualleen. Jee. Hereille en saanu millään.

Minä, painoa 45 kg, raahasin sitten ukon, painoa tuplat, kolmanteen kerrokseen rappusia pitkin, vedin ainakin paidankauluksesta jne : D Sain sen sänkyyn asti ja vaatteet pois. Aamulla ihmetteli miksi on mustelmilla joka puolelta. No joo saatto vähä kopsahdella siinä kiskoessa, sori vaan..

No, liki 9v me yhdessä kuitenkin viihdyttiin ja kolme lasta saatiin alulle, että ei se nyt turha kaveri ollut kuitenkaan :D
 
"hiphei"
mies tuli kotiin kännissä mun viereen nukkumaan, halaili mua ja sen jälkeen kysyi "tietääkö vaimo että oon täällä sun kanssa" pomppasin siitä pystyyn ja kysyin että no missäs vitussa sä kuvittelet olevas??!! ei vastausta.

mies lähti ajelemaan ystävien kanssa, soitin hälle kun kello alkoi lähenemään 4 aamulla, kertoi olevansa toisessa kaupungissa, kännissä.

mies lähti kalastamaan, tuli seuraavana päivänä 5 iltapäivällä... oli käynyt mun tililtä nostamassa rahaa ja sanoi että kävi viinaa ostamassa, ei tajunnut kun suutuin, sen jälkeen en soittanut enää perään ja viiden maissa tuli... kas kun ei viikkoa ollu ku ei kukaan soitellu kakaran perään

näitä on niin paljon... ei välttämättä kuulosta pahoilta mokilta mutta taustalla paljon muuta ja meillä on yhteiset sopimukset asioista
 
g
ei varmaan ole pahin, tai lienekkö nyt varsinaisesti etes "pahasti" sekoillut kännissä mutta tää tuli mieleen;
tuli illanvietosta kotiin ihan kaatokännissä ja meni tekemään evästä keittiöön. humalatila oli kuitenkin sellainen että sammui keittiön lattialle, johon myös oksensi. minä sitten raivoomaan että jumalauta ton kyllä siivoot ennenkä tuut nukkumaan. kyllä se siitä sitten nousi ja rymisteli jotain vähän aikaa, kävi suihkussa ja tuli nukkumaan.
aamulla heräsin ja menin keittiöön niin se helekutin yrjö oli vieläkin siellä lattialla, oli se sitä sen verran yrittäny siivota että oli pudottanu siihen yhden vessapaperin palan...
saatte uskoo että ukko nous ja joutuin sinä aamuna ylös :D
 
no voi
Voi helvetti! Mä en tollaista kännisekoilijaa katsois pätkääkään. Varsinkin, jos on lapsiakin. Minulle riittää huollettavaksi nämä omat lapset, miehestä en jaksaisi enää kantaa huolta. Onneksi omani tyytyy saunakaljoihin eikä sekoile.
 
"vieras"
Meillä pahin ''sekoilu'' oli yhdessä illanvietossa, kun mies muutaman kaljan jälkeen alkoi demonstroimaan jonkun hyppelyä ja pomppas sitten just matalassa ovensuussa niin, että kalautti päänsä oikein kunnolla yläkarmiin ja pyörtyi. Aivotärähdys, vekki päässä ja niskat jumissa pari viikkoa.
 
Eipä tuo oo suuremmin sekoillut vaikka reippaassa kunnossa joskus onkin. Se raja meillä on että itsestään täytyy kyetä huolehtimaan eikä semmosia örvejä että filmi katkeaa/tekee jotain vaarallista tai pöljäilee. Aina se on kotiin tullut suht sovitussti ja omaisuus mukana. Eikä missään nimessä lapsen silmissä. sellasta mä en kattele että tapellaan tms. Ne sen kaksi kertaa kun on laatannu, on myös siivonnut.
 
"Vaemo"
Mun mies ei pahemmin sekoile ja aika leppoisa juhlija on silloin harvoin kun missään käy. Pahin on kyllä se kun tappeli omissa polttareissaan ja hääpäivänä meikkailtiin vielä mustaa silmää piiloon. Hääkuvissakin jouduttiin vähän photoshopata silmän ympäryksen väriä normaaliksi...
 
bud
[QUOTE="vieras";24603816]Meillä pahin ''sekoilu'' oli yhdessä illanvietossa, kun mies muutaman kaljan jälkeen alkoi demonstroimaan jonkun hyppelyä ja pomppas sitten just matalassa ovensuussa niin, että kalautti päänsä oikein kunnolla yläkarmiin ja pyörtyi. Aivotärähdys, vekki päässä ja niskat jumissa pari viikkoa.[/QUOTE]

Anteeks mut :LOL:
 
Omalla miehelläni ei mitään sen kummempia sekoiluja tule mieleen vaikka perseitä onkin vetänyt mutta miehen siskon mies(olipa vaikeesti selitetty) on aikamoinen sankari näitten sekoilujen kanssa :) On useita kertoja pissaillut kännipäissään ties minne; makuupussiin,sänkyyn, olkkarin ja makkarin nurkkaan ja nyt tässä pari viikkoa sitten miehen sisko ja hänen mies olivat häissä joissa siskon mies oli bestmanina. Häät jatkuivat sitten seuraavalle päivälle asti ja siskon mies oli joskus kolmen aikaa sunnuntai-iltapäivänä ollut tuolla meidän rapun edessä ja soittanut miehen siskolle että ´Onkohan Pekka ja Anna jo tulleet kotiin baarista?´ Me siis olimme myös oman mieheni kanssa olleet edellisenä iltana ulkona. Miehen sisko oli ihmeissään että no kai ne nyt on tulleet jo kun kello niin paljon. Siskon mies sitten ´joo mä ajattelin että mennään Pekalle ja Annalle jatkoille´!!! MIes oli siis luullut että on aamuyö ja kello kolme aamuyöllä vaikka todellisuudessa kello oli kolme sunnuntai-iltapäivällä :D Miehen sisko oli sitten lähtenyt hakemaan autolla miestään kotiin ja meillä on tuossa ihan vieressä kappeli jonne tämä samainen mies oli hoiperrellut puku päällä(oli siis vielä samalla reissulla niistä edellispäivän häistä). On siinä ihmisillä ollut ihmetttelimistä että mistähän jumalanpalveluksesta on ukko lie tulossa kun sunnuntaina hoippuu kappelin parkkiksella puku päällä :D
 
eräsv.
- kävi parilla keskustassa ja tuli sairaalaan reissu, polvi oli veressä...
- kävi kaverin kanssa baarissa, seurasi putkareissu, joku yritti viedä taksin...
- tuli kotiin kaatokännissä ja nukahti suihkuun, peittasin pyyhellä niin nukui aamuun asti...
- kävi kaverilla saunassa, kopmastui, lensi lasin läpi ja sairaalaan,leikkaus, korjattu mitä oli mahdollista, käsi vieläkin huonosti toimii....
 
Ja tulipahan vielä mieleen erään tuttavani mies joka on jo yli 40v perheenisä :) Oli ollut baarissa lauantaina ja sunnuntaiaamuna ei nainen ollut löytänyt miestään mistään. Oli soittanut mutta ukko ei vastaa. Nainen oli ollut sitten lähdössä kauppaan tms.ja tullessaan rappukäytävään,oli löytänyt miehensä rapun oven edestä(sisäpuolelta) housut kintuissa ja pissat housussa sekä pisteenä iin päälle kääriytyneenä rapun kuramattoon!!!!!!!:O:LOL::LOL: Mun mielestä tää on niin hulvaton ja epätodellinen juttu että en voi kun nauraa:LOL: Mä menisin itse varmaan ihan shokkiin jos itselleni kävisi noin :D
 
[QUOTE="vieras";24603816]Meillä pahin ''sekoilu'' oli yhdessä illanvietossa, kun mies muutaman kaljan jälkeen alkoi demonstroimaan jonkun hyppelyä ja pomppas sitten just matalassa ovensuussa niin, että kalautti päänsä oikein kunnolla yläkarmiin ja pyörtyi. Aivotärähdys, vekki päässä ja niskat jumissa pari viikkoa.[/QUOTE]

Meillä kävi niin,että mies iloisesti rupesi jotain esittämään,nosti nojatuolin ilmaan ja paiskasi lattialle josta se pomppasi sen päähän ja ARMOTON kutti tuli ja ilta päätyikin sitten polille.aivotärähdys :D
 
Voi helvetti! Mä en tollaista kännisekoilijaa katsois pätkääkään. Varsinkin, jos on lapsiakin. Minulle riittää huollettavaksi nämä omat lapset, miehestä en jaksaisi enää kantaa huolta. Onneksi omani tyytyy saunakaljoihin eikä sekoile.
kuulostat kyllä sellaiselta kotinoidalta joka on ollut onnekas saadessaan nyhverön alistuvaisen miehen
 
  • Tykkää
Reactions: Naurukohtaus
kuulostat kyllä sellaiselta kotinoidalta joka on ollut onnekas saadessaan nyhverön alistuvaisen miehen
Tässäkin näkee taas sen että jos on lapsia niin pitäisi sitten istua kotona ja lukea Raamattua. Mun mielestä siinä ei ole mitään tuomittavaa jos laittaa silloin tällöin aivot kunnolla narikkaan kunhan siitä lapsille ei ole haittaa. Tuskin kukaan sekoilee lasten edessä,se on ihan sama mitä tekee kun lapset ei nää.
 
muisteloita
oli nuornamiesnä kavereiden kanssa radalla, minä asuin vielä kotona. Kuvitelkaa "sivistynyt" pitkä komea nuorimies, jonka mielestä virheitä tekevät vain tyhmät.
Aamuyöstä alkoi ikkunan takaa kuulua älämölöä, menin katsomaan. Siellä sankari hoippui takki revenneenä ja naama murjottuna. Oli sitten joutunut tappeluun. Päästin rassun sisään ja pistin nukkumaan.
Eipä aikaakaan kun alkoi kuulua lorinaa, ja nousin ylös katsomaan mitvit... Herra istuu tyytyväisenä isäni sängyn reunalla ja kusee tämän yövesikannuun. Isän ilmettä ei voi kuvailla :D Sitten könyää takaisin sankyyn koisimaan sanaakaan sanomatta.
Aamulla isän kanssa naureskeltiin juttua, mutta sitähän ei olisi pitänyt tehdä. Oli poikaa loukattu ja pahasti!
Tästä olisi pitänyt jo vetää johtopäätökset, mutta vetämättä jäi... Nykyään kun eksä meuhkaa milloin mistäkin, kuvittelen hänet siihen isän sangynlaidalle ja saan huutonaurukohtauksen...
 

Yhteistyössä