Hakutulokset

  1. N

    Oulun Väestöliitto

    ..jäi poies vielä, että lyhyellä kaavalla tehtiin minulle...se sopi muulle parhaiten :)
  2. N

    Oulun Väestöliitto

    Moi! Mää siirryin vuonna 2008 julkiselta väestöliittoon ja olin erittäin tyytyväinen. Julkisella tehtiin toistakymmentä siirtoa..tuloksena muutama kemiallinen :( En tiedä mimmoinen systeemi on nykyään sillä sain tytön vuonna 2010 alkuvuodesta. Sen jälkeen oli vielä keskeytynyt km,mutta tulosta...
  3. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tunkeudun ketjuunne..Oi ihanaa lumeton...olet ollut paljon ajatuksissani :heart: ja kuinkas sattuikaan, tulin kyyläämään uutisia Sinusta ja olihan niitä. En meinannut muistaa enää nikkiänikään (enkä ole varma muistatko sinäkään enää mua..?),mutta oli pakko tulla sydämelliset Onnittelut laittaan...
  4. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moi! Olen ollut tuolla 40v. pinossa muutaman vuoden ja sainkin ivf-hoidoilla ihanan tyttösen..mutta lapsen kaipuu on suuri ja siskoni onneksi ymmärtää sen.. joten olis mahdollista saada häneltä munasoluja :O jahka hän itse synnyttää tässä piakkoin. Meillä olisi olleet lasketut ajat aika liki...
  5. N

    Kiukkuketju

    Hei! En enää palstaile vaan käyn aina lueskelemassa juttujanne..ja sanon vaan oman näkemykseni asiasta.. Minulle on tehty 8ivf hoitoa ja passeja 25-30 kpl;een väliltä ( enää en edes muista tarkalleen montako..) Keskenmenoja 8kpl..yksi elävä lapsi,joka pelastaa murheelisen taipaleeni. Silti...
  6. N

    40+ so what wol.12

    lumeton..olen poistunut palstalta,mutta sua olen käynyt seurailemassa täällä ja en voi muuta kuin toivottaa sydämestäni asti vilpittömästi onnea :heart: kiitos kaikille myötäelämisestä :hug: ..ei se ollutkaan minulla tuulimuna vaan keskeytynyt keskenmeno..alkio oli lähtenyt kehittymään,mutta...
  7. N

    40+ so what wol.12

    Kiitos kaikille näistä mukavista yhteisistä vuosista! Toivon teille kaikille kaikkea hyvää! nöpsön tarina päättyy tähän..tuulimunahan oli vielä kokematta joten tottahan se täytyi mun saada lisäksi erinomaiseen saldoon; keskenmenojen,kahden ulkopuolisen,kemiallisten,yhden 16rv menetettyyn ja...
  8. N

    40+ so what wol.12

    Huomenta NAISET!! Tervetuloa uusille..en nimittäin nyt muista olenko vielä toivotellut :) Täällä on emännät "vähä" tilailleet testejä :) Nii olisin minäkin jos oisin hokannut "tarjouksen".Tietääpähän odotella sillä luulen että olkkarissa dippaillaan NYT! Minni007 ihka selvä plussahan...
  9. N

    40+ so what wol.12

    pikkutirri ..koskas sinulla se ultra oli? 10.10 olis ultra..ja miullakkii on luget pitäneet vuodot poies ja sit ku oon lopettanu nii 3vrk siittä on hana auennut! Pidetään peukkuja siulle! Kiitos kaikille taas tsemppailuista! Tänään alkais rv 5+0,mutta kuljenpas pp:llä kunnes uskallan...
  10. N

    40+ so what wol.12

    mur-mur..tiedän,että pidät minua malttamattomana hölmönä,mutta alkioitteni tod.ikä olisi 3-4 vrk! Mutta koska ne oli hitaita mentiin 2vrk aikamitalla..koska jakaantuminen oli pysähtynyt.Kun soitin klinikalle viikolla tehtiin kompromissi,että lasketaan ultra-aikaa n,3vrk alkioiden iästä,koska...
  11. N

    40+ so what wol.12

    WP en kyllä ole testannut samaan aikaan.. :o mut aattelin et tänään ok kuiteski 2pv jo siittä torstain testauksesta..en tiedä sitte..?? tetu68 olikohan alkuperin siks revitty auki kun liuskassa oli jollain näkynyt + ja digi oli sitte väittänyt et ei raskaana? En kuule minäkään ollut aatellut...
  12. N

    40+ so what wol.12

    että ihminen on tyhmä!!!!!!!!!!!!!!!!!! olen nyt testannut ti to ja tänään digin..odotellut et saisin sen 3+.No eihän se mitään ole muuttunut..ja selailin tota plussausketjua ja siellä oli auki revitty näitä digejä :/ ..määkin sit sorruin..ti testi oli haalein,mutta kappas kummaa torstain testi...
  13. N

    40+ so what wol.12

    Laottakaa miulle vaan se pp8 tonne ekasivun listoille testipäiväksi..ja yrityskertoja...mites niitä laittaa ku putket poikki eikä ehkäsyä ole käytetty koskaan? kp vois olla 23 joku päivä yritän tässä tehdä taas sen viikkonäytöllisen testin.. nöpsö ja riepupetteri(t) pp17
  14. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    toisesta pinosta tulin huikkaamaan tsemppiä lumettomalle!! bdbd Myös teille kaikille muillekkin! bdbd
  15. N

    40+ so what wol.12

    putunen voi ku mäkin jo kerkesin iloita noista testeistä,et ne olis sun..mutta toivotaan bdbd Teretulemast Keskenerääinen! En ole kerinnyt huomioida suakaan olleskaan ku aikani on vähän rajallinen tässä koneella ton rakkauspakkauksen takia :) Ninni 69 :hug: Ajoitukset ei vaan oikein mene...
  16. N

    40+ so what wol.12

    Ottis juurikin tätä tarkoitin eli nyt mä bojasin tän lasku jutskan mur-mur joo tajusin itekki ton viikko jutskan mut ny ku Ottis sanoi ton nii ihmettelen kuinka en itte sitä hokannu ;)
  17. N

    40+ so what wol.12

    Hei!! Minä oon hirveen omanapanen...sillon kun pääsen koneelle, kirjuuttelen vaa äkkiä omat asiat..tuo mun rakkauspakkaus kun ei voi sietää että istun koneella joten nytkin oikeen pikaseen kysyn tosta digitestistä. Elikkäs kuis se pitäs näyttää miulle ko eilen tein päiväpisusta ja näytti...
  18. N

    40+ odottajat Vol 3.

    HEI! Ihan vaan kurkkaan varovasti tänne..:wave: Plussasin jo viime viikolla pas-siirrosta,mutta olen odotellut viivojen vahvistusta..eli tänään olisi 13 pv siirrosta ja viivat kuitenki jotenki tummuneet.Rupusista alkioista plussasin.Eivät olleet jakautuneet tarpeeksi nopeasti ja toinen oli...
  19. N

    40+ so what wol.12

    tässä nää pp13 aamun testit.. kyllä kai nämä on vissiinki tarpeeksi ainaki vielä vahvistuneet. Tänään soitan hoitopaikkaan ja kysyn kauanko lugeja pitää käyttää,koska siirto oli avitettu omaan kiertoon eli ei täysin lääkkeellinen.
  20. N

    40+ so what wol.12

    Huomenta kaikille! No nyt oli sitte liuskaki hieman tummunu..ja just eilen puhuttiin miehen kaa,etten mene ainakaan näillä näkymin veritestiin vaan jos kaikki menee ihan ok,nii käyn alkuraskauden ultrassa.Mut nyt eletään päivä kerrallaan ja kädet syvästi ristissä kiitetään tästä päivästä ja...

Yhteistyössä