Hakutulokset

  1. 4

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    jjuuli tää on tosiaan mun neljäs raskauteni ja eka kerta, kun syön ylipäänsä mitään vitamiinilisiä :) Nyt kun ei oo ruoka oikein maistunut ja muutenkin syömingit olleet aika yksipuolisia jne. oon ottanut ton ladyvitan varmistamaan, et saan ja vauva saa kaiken tarvitsemansa, olkoonkin, että...
  2. 4

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Mäkin aattelin testailla vielä :D kun on varmasti vika lapsi, niin mä vaan haluan nähdä ne kaksi viivaa :D musta ne digitestit on tylsiä, se viiva on kivampi :D :D nyt varmaan alkais oleen jo aika tumma se toinenkin viiva. Täytyy joskus apteekkiin eksyä, vielä ennenkuin maha täysin tulee...
  3. 4

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Neljän suoran linkittämän testin mukaan olisi tyttö tulossa :) kolmen ekan kohdalla ko. testi piti paikkansa, eli sukupuolet meni kuten tuossa olikin. Tyttöä ehkä salaa toivon, että saisi sitten tyttökin sen kauan kaipaamansa siskon :) tosin poika on ihan yhtä toivottu! Muutenkin kyllä on...
  4. 4

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Samoja tuntemuksia täälläkin, kuin muutamalla muulla, eli kun kolmen kanssa on kaikki mennyt hyvin, niin voiko käydä niin hyvä tuuri, että neljännenkin kanssa menisi? Kolmosenkin raskausaikana jänskäilin asioita paljon enemmän. Esikoisen odotus oli kaikinpuolin stressitöntä ja mukavaa, sillon en...
  5. 4

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Heipä hei kaikille ja tervetuloa taas kaikki uudet ja ONNITTELUT plussasta!! :) -Elle- kyseli muutoksista, asunnosta, autosta jne. Meillä ei ole aikomustakaan muuttaa, tällä hetkellä talo on 5h+k joten kaksi isompaa on omissa huoneissaan ja kaksi pienempää sitten jakavat huoneensa ja noilla...
  6. 4

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    MommysLittleMonster onnittelut myös sinulle :) meillä tosiaan kaikki on syntyneet ennen laskettua aikaansa, joten enpä usko, että tämäkään menee tuonne tammikuulle vaan todennäköisesti joulu vietetään synnytystuskissa. Anpellina yhtä jänskää se tuntuu olevan joka kerta :) ite odotan nyt...
  7. 4

    Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

    Minä!! Mä oonkin odotellut tätä ketjua jo kuin kuuta nousevaa :D en itse viitsinyt ketjua aloitella. Ensin laskeskelin, et la olis ollut 5.1. mut kun testi näytti niin ajoissa plussaa niin villi veikkaus on, että juuri ja juuri mennään tammikuun puolelle, eli 1.1.2012 olis laskettu aika. Eli...
  8. 4

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    KIITOKSIA kaikille onnitteluista!! hcg on ainakin noussut, kun eihän niitä testejä oo voinut olla tekemättä :D eka oli sellanen, että sitä ei ees kauempaa nähnyt, toka jonka tein seuraavana aamuna oli tuplasti vahvempi kuin eka ja kolmas tulikin sitten melkein samantein ja oli taas selkeästi...
  9. 4

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Hyvää pitkää perjantaita kaikille! Vatsan vihlomiset sai testit polttelemaan kaapissa normaalia enemmän niin tämä tyttö meni ja kusi tikkuun ja kaksi viivaahan siihen sitten uskomatonta kyllä tuli! Eli taidan olla tämän ketjun eka plussaaja... vähän kauhistuttaa kyllä! Tosi haalea se...
  10. 4

    Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

    Esikoinen 38+2 toinen 39+1 ja kolmas 39+2
  11. 4

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Safira85 kiitoksia tuosta täti tiedosta :) ite en oo asiaa sen enempiä aatellut, kun oon vaan hyväksynyt, että asiasta moisella tavalla puhutaan. Oli se kiva tietää senkin sanonnan tausta :) Nonniin, muuten edelleen täysin oireetonta... MUTTA... eilen kun nousin seisomaan istualtaan vihlas...
  12. 4

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Mirkelo ensinnäkin TERVETULOA! sitten, kp on tosiaan kiertopäivä, sitten se haaveissa on se, kuinka monennetta lasta tällä hetkellä yritätte, eli teillä ilmeisesti tulossa vauva nro 2, yk on yrityskierto, eli kuinka monennetta kiertoa nyt on meneillään tässä vauvaprojektissa :) Täällä ei...
  13. 4

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Kirjaillaan nyt oireita tännekin, niin jos sit ensi kierrossa voi täältä katella, että ne oletetut raskausoireet ei todellakaan ole sitä, mitä kuvittelee. Eli neljättä haaveillaan ja yk 1 dpo 0: alavatsa vihloo, sellanen ihmeellinen kipu, muistuttaa hiukan supistuskipua. dpo 1: edelleen...
  14. 4

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    sunflower höh :( toivotaan, että se vielä plussaksi muuttuu! Olihan sulla päiviä vielä suht vähän, joten ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon! Mä nyt sit aattelin, että ovis oli viime viikolla. Kyllähän alavatsaa nippaili ja kipuili siihen malliin, että uskon sen olleen, nyt sitten...
  15. 4

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Eewokki niin tuttuja ajatuksia! Mä tossa kaksplussan ovislaskurilla katselin, niin sen laskurin mukaan mulla olis ovis tänään, hmmm.... hedelmällisin aika oli 12-17.4. joten kait se siippa pitää tänäänkin kellistää :p koko viikon maha "juilinut" jotenkin ihmeellisesti ja ollut sitä vihlontaa...
  16. 4

    ***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

    Onnea neljäskö !! tässä ketjussa on kyllä ollut paljon plussauutisia, ihan mahtavaa :) Täällä on jotain ovisaikaa, on voinut jo olla, olla olematta, ehkä nyt taijotain. En oo koskaan ovista tunnistanut! Greippimehusta, en tiiä, oliko se meilläkin sattumaa, mutta tosiaan kolmosta tehtiin...
  17. 4

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Minnarun tuolla listassa on mun kohdalla pieni moka, niin kivaa kuin oliskin, et olis jo kp 30 niin ei olla ihan vielä siellä asti :) tänään on kp 22 :) korjailetkos?
  18. 4

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Barbamama mä tiiän, että se pelko ei auta, mutta kun se pelko on. Kuopuksen synnytyksessä pääsin tosi pitkälle ilman muita kivunlievityksiä kuin lämmin geelipussi (se oli aivan ihana!!) ja jotenkin harmittaa, että sitten "luovutin" kotona, kun supisteli, kävelin ympäriinsä ja hengittelin...
  19. 4

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Sunflower11 ei mullakaan ollut mitään tietoa alkuraskauden oireista, kun aattelin, että se vihlonta vaan "kuuluu asiaan" (siis ylipäänsä joskus voi alavatsaa vihloa) kuitenkin sitten kun aloin asiaa miettiä, niin mulla toi on ajoittunut aina raskauksiin, vaikken sitä siihen osannutkaan yhdistää...
  20. 4

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Tervetuloa Maira :) tuttujakin tänne näköjään tuli :) tai tuttuja ja tuttuja, yhdessä kasvateltiin mahaa toukokuisissa 2010 (ellei mulle sit oo iskenyt joku dementia ja muistan nimimerkin väärin) itse tosin olin siellä eri nickillä, mutta lahjakkaasti unohdin vanhan nickin salasanan enkä sitä...

Yhteistyössä