Varhaisteini Sanna Marin poseeraa tunnettujen kotimaan julkkisten kanssa somepäivityksissään. Pakottavan naiivi tarve tyrkyttää itseään ja pitää

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aapeellä on jotain häikkää, kun tämä uutinen
jäi linkittämättä.

antrei on täpinöissään kun pääsi harvojen ja valittujen skumppasossujen sisäpiiriin
parasta olla mielinkielin ettei kutsut lopu yhtäkkiä


”No, ainakin viime kesänä – jolloin Koivumäki oli vielä ”mentaalimontussa” – hän kävi esimerkiksi golfaamassa entisen pääministerin Sanna Marinin kanssa.”
 
vierailija
Ei ole tosiaan ei politiikassa mutta epätoivoisesti haluaa pitää kasvonsa pinnalla Mediassa .
Pieni muistutus jälleen kun näköjään pääsi unohtumaan

Sannan suurin pelko...
"Itse asiassa yksi suurimpia pelkojani on se, että sitten jonakin päivänä, kun en ole enää tässä tehtävässä, niin se kiinnostus ei lopu. Se on pelkoni, että se ei lopu, että se kiinnostus jatkuu.
– Se on suurimpia pelkojani, että sitten en saa palata minuksi, vaan edelleen olisi siinä valokeilassa ja fokuksessa, ja se pelottaa minua."

Olisiko Marinin pitänyt jäädä työttömäksi ja kotiin nillittämään Persujen tyyliin.

Eikö kannata käyttää ulkomaita myöden saatua hyvää markkinointietua hyväkseen uusia työpaikkoja hakiessaan. Mielestäni on hyvin pärjännyt. 167
 
vierailija
Olisiko Marinin pitänyt jäädä työttömäksi ja kotiin nillittämään Persujen tyyliin.

Eikö kannata käyttää ulkomaita myöden saatua hyvää markkinointietua hyväkseen uusia työpaikkoja hakiessaan. Mielestäni on hyvin pärjännyt. 167
👍Epäilen vahvasti ettei yksikään palstan persu jaksanut lukea ketjuun liittämäni linkin jutun kohtaa, jossa on maininta Sannasta. Olen samaa mieltä Neliöt Liikkuu yrittäjän kanssa siitä ettei raha tee ihmistä onnelliseksi eikä Ullanlinnassa asumisessa ole mitään hohtoa. Hiljainen, tylsä ja keskustasta syrjässä oleva kaupunginosa, jossa ainut ruokakauppa on rupuinen alepa.
 
vierailija
Olisiko Marinin pitänyt jäädä työttömäksi ja kotiin nillittämään Persujen tyyliin.

Eikö kannata käyttää ulkomaita myöden saatua hyvää markkinointietua hyväkseen uusia työpaikkoja hakiessaan. Mielestäni on hyvin pärjännyt. 167
Mitä tekemistä uusilla työpaikoilla on pakottavasta tarpeestaan riekkua nuorempien hömppä-pintaliitäjien seurassa ja tehdä niistä aina niin suuria numeroita
 
vierailija
Mitä tekemistä uusilla työpaikoilla on pakottavasta tarpeestaan riekkua nuorempien hömppä-pintaliitäjien seurassa ja tehdä niistä aina niin suuria numeroita
Pitäisikö Sannan tylsistyttää itseään sinun kaltaisten persujen seurassa?
Äsken Ykkösaamussa haastateltava valtakunnan syyttäjä sanoi hyvin rikollisista, jotka tekevät netissä rikoksia kalsarit yllä. Trollitehtaat pyörivät täysillä kellon ympäri. Ota välillä vahvaa kahvia, että jaksat rehkiä tämänkin päivän.
 
vierailija
Pitäisikö Sannan tylsistyttää itseään sinun kaltaisten persujen seurassa?
Äsken Ykkösaamussa haastateltava valtakunnan syyttäjä sanoi hyvin rikollisista, jotka tekevät netissä rikoksia kalsarit yllä. Trollitehtaat pyörivät täysillä kellon ympäri. Ota välillä vahvaa kahvia, että jaksat rehkiä tämänkin päivän.
Rummolla taas auennut kiljupänikkä. Olet palstan häpeäpilkku.
 
vierailija
vierailija
Urbaani sanakirja kertoo rummosta näin kauniisti:

”Ruma mummo huora. Rummo tarkoittaa parhaat päivänsä nähnyttä, rupsahtanutta naisihmistä. Suomessa naiset rummoontuvat viimeistään 23-vuotiaina.”
 
vierailija
Urbaani sanakirja kertoo rummosta näin kauniisti:

”Ruma mummo huora. Rummo tarkoittaa parhaat päivänsä nähnyttä, rupsahtanutta naisihmistä. Suomessa naiset rummoontuvat viimeistään 23-vuotiaina.”
Kirjoitin tähän viestiin vastauksen, joka jäi valvojan haaviin.
Sanoilla voi olla monta merkitystä. Ranskalainen laulaja Yves M. vietti lapsuutensa
köyhissä oloissa ja työskenteli makaronitehtaassa. Sitten hän muutti Pariisiin. Edith Piaf kuuli hänen laulavan jossain tilaisuudessa, ja miehen tie tähtiin aukeni myöhemmin. Jos haluat jankata pastasta ja makaroonista, sopii minulle hyvin.
Pasta lihottaa ja tekee tukkoisen olon kuten kirjoituksesi. Kirjaudu, niin voin skipata ala-arvoiset kirjoituksesi (tulihan tällä kertaa kieliopillisesti oikein?) yli lukematta.
 
vierailija
Kirjoitin tähän viestiin vastauksen, joka jäi valvojan haaviin.
Sanoilla voi olla monta merkitystä. Ranskalainen laulaja Yves M. vietti lapsuutensa
köyhissä oloissa ja työskenteli makaronitehtaassa. Sitten hän muutti Pariisiin. Edith Piaf kuuli hänen laulavan jossain tilaisuudessa, ja miehen tie tähtiin aukeni myöhemmin. Jos haluat jankata pastasta ja makaroonista, sopii minulle hyvin.
Pasta lihottaa ja tekee tukkoisen olon kuten kirjoituksesi. Kirjaudu, niin voin skipata ala-arvoiset kirjoituksesi (tulihan tällä kertaa kieliopillisesti oikein?) yli lukematta.
Väität aina että jätät lukematta viestit joissa Sanna 1 arvostellaan mutta pillität jokaisessa viestissä joissa on edes lievää kritiikkiä politiikan pyrstötähteä kohtaan. Olet vajaapakkainen punikkijäte.
 
vierailija
Väität aina että jätät lukematta viestit joissa Sanna 1 arvostellaan mutta pillität jokaisessa viestissä joissa on edes lievää kritiikkiä politiikan pyrstötähteä kohtaan. Olet vajaapakkainen punikkijäte.
Eikö olisi hyvinvointisi kannalta viisaampaa jättää jo Sanna ja minut rauhaan?
Olemme molemmat rotunaisia, ja emme jaksa jaaritella kaltaistesi persuraasujen kanssa. Syö rummopastaa ja lue mieleisiäsi sivuja mediasta. Olet rasittava persoona, ja eikö sinulle tee hyvää, kun tiedät sen nyt itsekin.
Lukuvalinnoistani päätän itse. Olen käynyt aikoinaan nopean lukemisen luennolla.
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Kirjoitin tähän viestiin vastauksen, joka jäi valvojan haaviin.
Sanoilla voi olla monta merkitystä. Ranskalainen laulaja Yves M. vietti lapsuutensa
köyhissä oloissa ja työskenteli makaronitehtaassa. Sitten hän muutti Pariisiin. Edith Piaf kuuli hänen laulavan jossain tilaisuudessa, ja miehen tie tähtiin aukeni myöhemmin. Jos haluat jankata pastasta ja makaroonista, sopii minulle hyvin.
Pasta lihottaa ja tekee tukkoisen olon kuten kirjoituksesi. Kirjaudu, niin voin skipata ala-arvoiset kirjoituksesi (tulihan tällä kertaa kieliopillisesti oikein?) yli lukematta.
Melkoisen mielen myllerryksen tuo pelkkä informatiivien lainaus sai taas aikaan mielessäs
En tiennyt mitä se tarkoittaa niin kaivoin esiin

En halua rekkautua tänne kuten et sinäkään
 
vierailija
Väität aina että jätät lukematta viestit joissa Sanna 1 arvostellaan mutta pillität jokaisessa viestissä joissa on edes lievää kritiikkiä politiikan pyrstötähteä kohtaan. Olet vajaapakkainen punikkijäte.
se aina väittää sivuuttavansa lukuisten inhoamiensa mustien tekstit mutta näinhän se ei todellakaan koskaan ole
uskoo tietty omat valheensakin

tunnen vastaavia tasapainottomia ongelmatapauksia itsekin
kukaan ei ota heitä vakavasti
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Eikö olisi hyvinvointisi kannalta viisaampaa jättää jo Sanna ja minut rauhaan?
Olemme molemmat rotunaisia, ja emme jaksa jaaritella kaltaistesi persuraasujen kanssa. Syö rummopastaa ja lue mieleisiäsi sivuja mediasta. Olet rasittava persoona, ja eikö sinulle tee hyvää, kun tiedät sen nyt itsekin.
Lukuvalinnoistani päätän itse. Olen käynyt aikoinaan nopean lukemisen luennolla.
Ja Uuno Turhapuron konne kirjoittaa kurssille.
 
Eikö olisi hyvinvointisi kannalta viisaampaa jättää jo Sanna ja minut rauhaan?
Olemme molemmat rotunaisia, ja emme jaksa jaaritella kaltaistesi persuraasujen kanssa. Syö rummopastaa ja lue mieleisiäsi sivuja mediasta. Olet rasittava persoona, ja eikö sinulle tee hyvää, kun tiedät sen nyt itsekin.
Lukuvalinnoistani päätän itse. Olen käynyt aikoinaan nopean lukemisen luennolla.
*tukehtuu kahviinsa*

Sannako rotunainen? Kaunis se on kasvoiltaan, mutta rotunaiseuteen kuuluu muutakin.
Sanna pukeutuu halvasti, bilettää influensserien ja turhakkeiden kanssa ja on lapsensa kanssa joskus ja jouluna. On typerää vasuriuhmaa täynnä.

Oikeat rotunaiset (otetaan nyt esim.kuninkaalliset) eivät alentuisi moiseen. Heille lapset ovat kaikki kaikessa ja ovat tarkkoja että instassa ei näy vain jotain typeriä huvipuistoreissuja, vaan leipomista, askartelua, metsäretkiä jne.

Säkö rotunainen? Sun jutut on aivan alkeellista, häiriintynyttä kuraa.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mitä tekemistä uusilla työpaikoilla on pakottavasta tarpeestaan riekkua nuorempien hömppä-pintaliitäjien seurassa ja tehdä niistä aina niin suuria numeroita
Jaa, minä tässä muistelen mieluiten Sanna Marinin Obaman ja Hillary Clintonin seurassa olemista ja työhön.

Ja nuoret pintaliitäjät kuulunevat varmaan hänen vapaa-aikaansa ja sitä varmaan vietetään kukin tavallaan.
 
vierailija
Jaa, minä tässä muistelen mieluiten Sanna Marinin Obaman ja Hillary Clintonin seurassa olemista ja työhön.

Ja nuoret pintaliitäjät kuulunevat varmaan hänen vapaa-aikaansa ja sitä varmaan vietetään kukin tavallaan.
Luultavasti persuilla elämä loppuu 30 v. rahapyykkiin tämän palstan jutuista päätellen. Nainen on panta jalassa kytkettynä hellan ja nyrkin väliin.
Kesälomat vietetään alkeellisessä mökissä, jossa ainut huvi on räsymattojen pesu. Mökkirannan kalat korisevat henkitoreissaan laiturin seudulla, kun mämtysuopapesuvesi lorisee laiturin raoista järveen. Näin olen ymmärtänyt viime kesän Purran kesänviettoulostuloista.
Jostain syystä netti ja X laulaa siitäkin edestä. Eikö kukaan muu kuin minä päivittele persujen sopimatonta ja kohtuutonta nettirynkytystä?
 
vierailija
Luultavasti persuilla elämä loppuu 30 v. rajapyykkiin tämän palstan jutuista päätellen. Nainen on panta jalassa kytkettynä hellan ja nyrkin väliin.
Kesälomat vietetään alkeellisessä mökissä, jossa ainut huvi on räsymattojen pesu. Mökkirannan kalat korisevat henkitoreissaan laiturin seudulla, kun mäntysuopavesi lorisee laiturin raoista järveen. Näin olen ymmärtänyt viime kesän Purran kesänviettoulostuloista.
Jostain syystä netti ja X laulaa siitäkin edestä. Eikö kukaan muu kuin minä päivittele persujen sopimatonta ja kohtuutonta nettirynkytystä?
 

Yhteistyössä