Hakutulokset

  1. T

    Mikä on tympein juttu työsssäsi ?

    aspan hommissa pahinta on asiakas joka aloittaa huutamalla miten perseestä aspa on,kertomatta mistä kyse,kun asian lopulta saa ongittua ja usein myös ratkottua sanoo asiakas edelleen kiukkuisen "no mut eihän se sinun vikasi ole". ihan kuin se muka auttas kun ensin kuunellu sen 10 minsan olevansa...
  2. T

    Ylläri-yv, muistatteko?

    en oo kuullukkaa,mut kuulostaa kivalta :)
  3. T

    Annosväli Panacodissa, anyone?

    juma toi "lääkäri" on koominen tapaus.... juu mullekki migreeniin panacodia ja tais olla vuosi sitten kun määräs. tuolla nuo kaapissa on lojunu,mut varmasti otan jos iskee kohtaus. auttaa pirun nopeasti ja perheenäitinä mulla ei ole aikaa maata puol päivää kuolemassa päänsärkyyn.
  4. T

    Jaksaako kaikkien muiden lapset odottaa nätisti joulukalenteriensa kanssa, vai onko noi mun ahmatit ainoita jotka vetää

    vähän yli 2 vuotiaani avaa luukun aamulla ja ei nirise tai nurise yhtään. Tietää sen että seuraavana aamuna saa ja on muutenkin opetettu ettei kaikkea kerralla. Enempi poika kyselee sen joulutarinan perään :D kun on sellane kirja mistä joka joulukuun päivä luetaan satu....
  5. T

    Voiko noin halpaa auto olla oikeasti toimiva?

    hmm...siis miksi sinun pitää ostaa jollekkin toiselle auto? :O
  6. T

    Mit teette tänään?:)

    Eka menen pojan kanssa kauppaan ostaa joulutorttuaineita ja pipareita ja sitten pulkkamäkeen ja sitten koristelemaan joulu kotiin :) Illalla sauna ja ajoissa maate. Eli perhepäivä jouluisissa merkeissä!
  7. T

    tehtiin törkeä pila naapurille, kaduttaa

    järkyttävää..... ei aikuiset ihmiset toimi noin :( oliko se nyt niin kauheen kamalaa ku toinen oli onnellinen ja erehty teille kertoo? Toivottavasti häpeet ja paljon. Tuskin sen kirjeen takia ero tuli,mut se saatto jättää epäilyksen siihen parisuhteeseen josta tuli tuhansia riitoja.
  8. T

    G: suurin ongelma/ärsytyksen aihe tms lapsesi/lastensi kanssa ja lapsen ikä/iät?

    2 vee kun kiukkukohtaus tulee ja ei ota millään loppuakseen. Sit kitistään ja vinistään ja huudetaan ja naristaan ja juostaan ja varsinki viskotaan pikkuautoja ja raivostutaan ku äiti laittaa autot pois. Onneksi noita päiviä ei ole monia kuukaudessa.
  9. T

    Voihan päiväkoti sentäs...

    Siis et ole tosissas :D Tottaha mie tiijän et se vaikuttaa lapseen :D En ole sitä missään vaiheessa kiistänyt. Ja enpä ole kuule aloittanut,koska lapseni ei ole ollut levoton ja en odotakkaan et päivähoidon tehtävä on katsoa onko lapseni levoton KOTONA :D Ja mun mielestä 2 vuotias ei ole vauva...
  10. T

    Voihan päiväkoti sentäs...

    No okei,se yksi niistä hoitajista joka nyt on se joka meille ton alun opetti. Se nainen joka aina kuulemma sen tekee. :D (tämän tiedän siitä kun hän itse sen sanoi että hän aina ottaa uudet lapset ja vanhemmat vastaan ja neuvoo alkuun)
  11. T

    Voihan päiväkoti sentäs...

    Näin olin ajatellut tehdäkkin...Seurailen aikani ja jos edelleen jatkuu tollane suht inhottava asenne,ni juttelen ite johtajalle. Ei siinä saaha se mulle märistä,kunhan ei siirrä poikaan sitä asennetta. Poju on kuitenkin vielä innoissaan asiasta,mut kaipa seki alkaa oppii et huono juttu tuo...
  12. T

    Voihan päiväkoti sentäs...

    Juuri näin :) Kiitos täst vastauksesta! Ja tunnen poikani ja tiedän,et varmasti tulee päräämään,ja ei hän kuitenkaan ainut 2 vuotias ole. Kyllä mie tiiän ettei ne mielellään pieniä sinne ota,mutta kun vaihtoehtoja meille vanhemmille ei annettu.
  13. T

    Voihan päiväkoti sentäs...

    No voi kiitos tästä,mahdoin ehkä tarkoittaa,että se on se hoitaja joka hoitaa tutustuttamiset yms kuten minulle on kerrottu.... Olisin toki voinut kirjoittaa sen juurikin noin. Mutta lyhensin olettaen ettei tarvitse vääntää rautalangasta.
  14. T

    Voihan päiväkoti sentäs...

    Moi...pakko purkaa harmitus tänne. Poika 2v 1kk aloittaa torstaina päiväkodissa. Päiväkoti sijaitsee noin 20m päästä kotoa,eli on ihan tossa vieressä. Tarkoitus ei ollut vielä poikaa sinne laittaa,mutta sain hemmetin hyvän vakituisen duunin,jonka halusin ottaa vastaan,täälläpäin kun ei oikein...
  15. T

    yaz pillereitten käyttäjät!

    Mulle ei kans sopinu,maha sekasin,painoa tuli +9kg ja jatkuva vitutus. Oli paras idea ehkä koskaan lopettaa ne. hyi...
  16. T

    Miten ketään voi ärsyttää se, että jollain on kaksi tukihenkilöä synnytyksessä?

    No selitäs mulle et miten mun ois pitäny toimia kun mies on vakavasti verikammonen...? synnyttää yksin? mul oli viel sellane kätilö joka ei ollu koskaan paikalla. Sittenkö oisin ollu tosi vahva ihmine?
  17. T

    Miten ketään voi ärsyttää se, että jollain on kaksi tukihenkilöä synnytyksessä?

    Joo mun mielestä lapsellista nyt alkaa toisia haukkuu heikoks ja niitten miehiä. Täytyy muute olla ite aika tosi täydelline ihmine... tai ainaki luulla olevansa.
  18. T

    Miten ketään voi ärsyttää se, että jollain on kaksi tukihenkilöä synnytyksessä?

    Sie et voi olla tosissas :headwall: ja jos oot ni pelottavaa....
  19. T

    Miten ketään voi ärsyttää se, että jollain on kaksi tukihenkilöä synnytyksessä?

    Sulla ehkä menee vähä yli toi "heikompi yksilö"-selitys....:D Selvä sovitaan et sie oot oikea supermutsi ja ne joilla on joku mukana on kamalaa pohjasakkaa. helpottiko nyt oloa? :D Ei sillä et sie kovin yksinkertainen oisit mutta....
  20. T

    Miten ketään voi ärsyttää se, että jollain on kaksi tukihenkilöä synnytyksessä?

    Juu ja minua saa ihan vapaasti pitää heikkona kahen tukihenkilön takia :D Silti mul oli ihana ja lämmin ja upea synnytys jota en vaihtais mistään hinnasta pois. Mitään en muuttaisi. Mut miten kenenkää synnytys voi olla keltään toiselta pois? Eiköhän siinä lie pääasiana se onnelinen...

Yhteistyössä