Hakutulokset

  1. Bubblemachine

    raskausviikkojen laskeminen

    Kävin tänään varhaisultrassa neuvolan kautta julkisella puolella. Omien laskujen mukaan ois 8+jotain viikot, menkkojen mukaan 10+jotain (neuvolakortissa tämä) ja tuon ultran mukaan 8viikko. Edelliset menkat oli 3.5, kierto 33-44, positiivisen testin tein 13.6(kp 42), neljä päivää ennen tuota...
  2. Bubblemachine

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Mä kerroin parille parhaalle ystävälle heti ku plussasin vaikka päätin etten kerro.. Tuntuu että pää posahtaa kun onhan tää niin hienoutta :) mies kerto kans ja siskoilleen ja kaikki on niin iloisia.. Toivotaan että ollaan iloisia vielä helmikuussa :)
  3. Bubblemachine

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Täältä tulee yksi lisää! Viikkoja omien laskujen mukaan 5+5, neuvolassa ilmeisesti laskivat menkoista eli jtn 7+, neuvola jo ensiviikolla ja eka ultra (lääkärineuvola siis) 14.7 :) Mulla siis kiertp pisimmillään 44, sanoi että lääkärin aikoihin olisin 10+ viikolla tai vähän vähemmän...
  4. Bubblemachine

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Eiku sitä mietin miten ne laskee neuvolassa, että oonko viikolla 6 vai 4, mutta ilmeisesti ensin menkoista ka sitte ultrassa tarkistavat.. Anteeks vähä ohi aiheen
  5. Bubblemachine

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pakko kysäistä että miten raskauden kesto lasketaan? Jos edelliset menkat alkoi 3.5.2015, kierto ollut pisimmillään 44, raskaustesti näytti plussaa 13.6, eli kaks viikkoa yhdynnästä. Ajattelin että tärpännyt siis 29-31 toukokuuta sillä neljä pv ennen plussatestiä näytti viel negaa.. Lasketaanko...
  6. Bubblemachine

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla sen verran että piti digi ostaa ja 1-2 raskaana siin luki. Toinen testi oottaa että teen sen viikon päästä ja ehkä mä sitten uskon :)
  7. Bubblemachine

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/CcQy4h 20 min testin teosta. Mä oon ihan sekaisin.
  8. Bubblemachine

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    ja se oli tietysti viimeinen testi.. Herkkyys 10, ja nuo vissiin antaneet vääriä tuloksia? Auttakaa! Mä tärisen! Ja ei oo kyllä mitääm oireita, paitsi rinnat hieman turvonneet mutta ovat olleet sellaiset ennen menkkoja jo tässä parin viimekierron jälkeen..
  9. Bubblemachine

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    apua. http://aijaa.com/LEHXiY nyt ois kp 42/32-44. Ja tasan 15 pv yhdynnästä.. Mulla on testi vessankaapista enkä uskalla mennä kattomaan onko tuo viiva hävinnyt. Yritystä vuosi takana. Tai oikeestaan n.10kk. Tein testin neljä pv sitten ja se oli selkee nega.
  10. Bubblemachine

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mulla on nyt kp 44 eikä näy menkkoja.. Tissit on turvonneet ja niitä kihelmöi. En oo ennen tuommoista huomannut, kerran hoksasin että oli turvonneet ja seuraavana päivänä alko menkat. Nyt olleet kolmatta päivää mutta en jaksa testata. Kivempi tavallaan kuvitella kuin pettyä. YK 10 :)
  11. Bubblemachine

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Sitte mä mietin sitä välivuotoa.. Ehkä mulla valui silloin jokaikinen munasolu pois :D
  12. Bubblemachine

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Luulis että pitäis jo joku viiva näkyä.. Ku jo 41 päivä ilman menkkoja.. Ärsyttää.
  13. Bubblemachine

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    IMG 2664 ei siis niin mitään
  14. Bubblemachine

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    IMG 2658 IMG 2658 en ainakaan ite näe nuissa oikeasti mitään.. vaikka kuinka kääntelisi.. tai läpivalaisee XD saattaa välillä tulla haamujen haamu mutta ei ilman plussalaseja
  15. Bubblemachine

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    mulla on nyt kp 41. Kierto yleensä 33, pisin oli 38. Nyt vuosi yritettu vauvaa, mulla on edellisestä liitosta kaksi eli ei pitäis olla ongelmaa itellä. Kysynkin onko joillakin ollut ovulaation aikaan n. viikon ruskeaa vuotoa. En kyllä tikuttanut ovulaatio mutta n. 2vk edellisestä menkoista...
  16. Bubblemachine

    S-ryhmässä työskentelevät, toimiiko Dooris nyt?

    Miten tuonne doorikseen pääsee? On s-tunnukset ja oon kirjautunut oma s-kanava:an mutta miten tuo dooris?
  17. Bubblemachine

    paljon teillä nousee vuokra ens vuonna?

    Meillä laskee 814eurosta 760 euroon :-D kerranki näin päin!
  18. Bubblemachine

    Minkä rahan menettää jos ei käy neuvolassa odotusaikana??

    Hankit vaan sen todistuksen joka oikeuttaa äitiyspakkaukseen.. Ei ne neuvolat niin kummoisia oo mutta kestää sen ;) Aina voi pikkusen juksata esim siinä käyttääkö oivariinia vai keijua ;) Mutta todellakin kannattaa odotusaikana mennä, entä jos jotain tapahtuu, et ikinä anna anteeks itelles jos...
  19. Bubblemachine

    Lapsi tahtoo koiranpennun. Asutaan krstalossa. Yh äiti

    meillä on ainoo ongelma koirien kaa kun käydään isovanhempien luona niin koirille pitää löytyä hoitopaikka. Koirahoitolat jos on täynnä niin täytyy viiä minun vanhempien luo (matkaa yht. 300km ees taas) ja sitten ne pitää toki hakee niin pensoihin menee tuon 600km edestä eli kalliiksi tulee joko...
  20. Bubblemachine

    Uudistukseen liittyvät ruusut ja risut

    Onko joku harjottelija tehnyt nää sivut? Ulkonäöltä tosi huonot.

Yhteistyössä