Hakutulokset

  1. susssu

    Mikä kumma Ylöjärven taivaalla?

    Muutamana iltana jo välähdelly, todella pitkin väli-ajoin , voiko olla ukkonen?
  2. susssu

    Mikä kumma Ylöjärven taivaalla?

  3. susssu

    Sairasta! kattokaas tää

    :mad: Feissarimokat - Takasivu – Tuleva äiti
  4. susssu

    ps3 singstar! neuvoja

    Miten singstaariin ladataan netin kautta uusia biisejä ja onko mahdollista saada ilmaisia biisejä? pliis auttakaa
  5. susssu

    Ikäviä kokemuksia opettajista?

    Aina ei lapsi ole syyllinen huonoon koulu menestykseen.. Minulla on reilusti ikäviä kokemuksia opettajista, onko muilla? tässä kaksi pahinta, nämä siis tapahtui ylä-asteella: 1. Unohdin ekan kerran kirjat kotiin (matematiikan kirjat) , no sanoin opettajalle että "anteeksi mutta minä olen...
  6. susssu

    Ärsyttävät naapurit!? onko muilla?

    ARGH! asumme isossa kerrostalossa ykkös kerroksessa, eilen kun tulin lapsien kanssa kotiin ja katsoin parvekkeelle niin TAAS joku idiootti on oksentanut parvekkeelta niin että kaikki on tullut meidän parvekkeelle :mad: ja aamulla joku nukkui sammuneena rappukäytävässä melkein meidän oven...
  7. susssu

    Lapselle välipalaksi tai aamupalaksi?

    Mitä teidän lapset syö aamulla tai välipalaksi? minkä ikäiset? Meidän 2veelle ei kelpaa kun jogurtti !! :|
  8. susssu

    Lapsi lyö itseään!

    Poikani on 2v ja aina kun häntä kieltää jostain hän alkaa lyömään itseään päähän, rankaisee itseään :( Mistä voisi johtua?

Yhteistyössä