Hakutulokset

  1. N

    seksikkäitä vaivoja. :D

    Täytyy kysyä teiltä naiset... Valuuko teillä heti miehen sperma pitkin vakoja kun mies laukeaa?? Minusta tuntuu että vakoni on välillä täynnä ihan toiseen päähän asti... Jotenkin se ei pysy siellä missä pitäisi... Olipas kyllä ehkä jopa hieman turha kysymys, mutta tulipahan kysyttyä. :D
  2. N

    Blogeja?

    Oon lukenu jonkin aikaa blogia vauva haaveet. Blogin osoite on: www.vauvahaaveet.blogspot.com Kantsii käydä lukees. Blogia kirjoittaa nainen joka on ollut lastentarvikkeessa töissä, ja haaveilee kovasti omasta kääröstään. Joka ei ihan ole ilmeisesti helppo hanke..
  3. N

    Ylipainoinen, mutta silti toiveissa vauva

    Hei! Olisin halunnut tiedustella onko meillä mieheni kanssa mitään mahkuja saada vauvaa vaikka minulta löytyy ylipainoa aika reippaasti. mittani ovat 167/97. Olen yrittänyt painoa pudottaa, mutta en ole vielä sellaista keinoa löytänyt, jolla painoni tippuisi. Olemme yrittäneet raskautta...
  4. N

    Vinkkejä laihduttamiseen

    (muistathan jättää nimimerkin, sekä sähköpostiosoitteen osallistuessasi kyselyyn. Voin ottaa voittajaan yhteyden "kilpailun" päätyttyä. :) )
  5. N

    Vinkkejä laihduttamiseen

    Tosiaan, vinkkejä tarvittaisiin laihduttamiseen. Käväisin lekurin luona juttusilla kun vaavia ei näy eikä kuulu, vaikka yritystä on takana kohta vuosi. Lääkäri kehoitti minua laihduttamaan n. 20kg ja jos sen jälkeenkään ei raskautta näy niin sitten ruvetaan oikeasti miettimään clomeja tai...
  6. N

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Nöhveli: Ikäähän minulta löytyy melkein 19. :) Kiva päästä keskustelmaan muidenkin vauvasta haaveilevien kanssa (:
  7. N

    Oulun seudun kuumeilijat!

    Täällä kans yks oulun läheltä, tai no onhan tuossa reilu 200km väliä. :) Vuosi on nyt yritystä takana, ja ensiviikolla olisi aika lekurille jossa tutkitaan mikä mahdollisesti voisi olla vikana. Kuukautiskiertohan minulla on 40 - 120 päivään, ja senkin vuoksi täytyy lekurilla käydä. Toivotaan...
  8. N

    Päättyykö meidän vauvahaave näin?

    ANSKU83: Kiitos tuosta linkin toimivuuden huomautuksesta en itse hoksannut yhtään ettei se toimi oikein. :) Täytyypäs korjata. :) Kyllä minä ilmoitusta laitoin menemään ylemmälletaholle. Itse asiakaspalvelu ammatissa tiedän ettei aina kaikki ole niin helppoja asiakkaita, mutta nätisti täytyy...
  9. N

    Päättyykö meidän vauvahaave näin?

    Olen kirjoittanut blogiini postauksen liittyen tämänpäivän gynelle soittoa. Ei mennyt vissiin ihan putkeen. Käykää lukemassa jos kiinnostaa ja saa toki kommentoidakin! :) Tästä pääset lukemaan tekstin
  10. N

    Vaavi kuume

    Blogissani järjestetään pieni arvonta. Käykäähän osallistumassa :) Osoite löytyy yläpuolelta! :) Onnea kaikille arvontaan! :)
  11. N

    Vaavi kuume

    heips. Päätin avata blogin vauva kuumeilustani ja yrityksestä. Pääset lukemaan blogia .... TÄSTÄ Tervetuloa lukemaan blogia ja vaihtamaan kuulumisia ja tuntemuksia :) :heart:
  12. N

    Raskautta ei näy eikä kuulu.

    Heips! ajattelin laittaa tännekin palstalle kysymyksiä, jos joku asiaan perhtynyt/kohtalotoveri osaisi avittaa minua. Olemme siis mieheni kanssa yrittäneet lasta kohta vuoden verran, ja tulostahan ei ole tullut. Kuukautisenikin on ajansaatossa hävinneet melkein kokonaan. Voi olla jopa...
  13. N

    Laihdutuksesta ja menkoista kysymyksiä.

    Kiitos Miiuliini85 vastauksestasi. Minä luulen kanssa että minunkin kohdalla tuo painonpudotus on tarpeen. Niinä ammoisina aikoina kun painoin 70kg kuukautiseni olivat todella säänölliset, voi melkein kellosta katsoa ajan millon ne alkavat, mutta toista on nyt. Onneksi on kesä tulossa ja...
  14. N

    Laihdutuksesta ja menkoista kysymyksiä.

    Heipähei kaikille! Minua on viimeaikoina askarruttanut enemmän ja vähemmän eräs asia. Olemme mieheni kanssa päättäneet yrittää vauvan saantia ja nyt on takana jo 8kk yritystä, mutta mitään ei ole tapahtunut. Olen reilusti ylipainoinen nuori nainen. pituutta löytyy 170 cm ja painoa liki 95...

Yhteistyössä