Hakutulokset

  1. petrra

    Mistä äitiyspaita?!

    Elikkä H&M myi noin vuosi sitten aivan ihanaa t-paitaa, jossa luki "I <3 my bumb", löytyykö kenenkään kaapista kyseistä paitaa, maksan kyllä kulut ja muut, jos joku haluaisi myydä! :)
  2. petrra

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Moikka kaikki, täälläki on löytynyt kaksi punaista viivaa, ja jopa sana raskaana! :) Joten petrran voi laittaa plussanneisiin! :)
  3. petrra

    Lahden seudun odottajat/part2

    Yritin löytää keskusteluista muita Lahden alueen odottajia, mutta viestit olivat aika vanhoja, joten päätin aloittaa uuden keskustelun! =) Elikkäs olen itse kuudennella raskausviikolla, en ole vielä neuvolassa käynyt, että tämä on vain arvio siitä missä mennään! 8.7. pääsis neuvolaan, ja...
  4. petrra

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Voi itkujen itku! Mä niin luotin, että saan sähköpostiin aina viestin, ku joku tänne päivittelee! :( No enpä saanut, vasta kun tänään! Mitäs ihmettä! No päivitellään nyt sitten mun tietoja: menkat sitten päätti alkaa tänään, 5 päivää myöhässä normaalista kierrosta, mullahan ei koskaan oo...
  5. petrra

    Mainosta blogiasi :)

    humps and pumps ja tänään aloittaa myös ekaa kertaa -> Humps and pumps blogikirppis kannattaa käydä! ;)
  6. petrra

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Saa nyt nähdä! ;D Tänään tuli jo taas sellanen olo että nyt tärppää, kun on kuumat päivät menossa! Mut ehkä mä vaan oon niin nuori ja naiivi, että luulen sen olevan niin helppoa.. :p Mietin vaan sitä, että mulla on AINA ollu tosi säännölliset menkat, melkeinpä päivälleen, saa nyt nähdä miten noi...
  7. petrra

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    No meilläkin on aikalailla "tulee jos on tullakseen"-meiningillä aloitettu, ite oon huomannu että nyt jo näin varhaisessa vaiheessa alkanu tuntuu kivalta että nyt SE voi oikeesti jo tapahtua! :) Oon syöny pillereitä vuodesta 2003(?) suurinpiirtein, ja en oo pitäny yhtään taukoa, merkkiä olen...
  8. petrra

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    En oikein löytänyt itselle sopivaa jo aloitettua keskustelua, joten aloitin oman.. Olen 24-vuotias ja mieheni on 26-vuotta. Ollaan oltu yhdessä jo 2005 syksystä, ja viime kesänä mentiin naimisiin, sekä ostettiin oma omakotitalo.. :) Molemmat käydään töissä, miehellä ns. "vakkarityö", itse olen...

Yhteistyössä