Kakskymppiset yrittäjät 2011

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 18.6.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta.....kp77/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp60/28...............20v.........yk2...........1.lapsi
Nomppeli............kp55/28.........20v.......yk 3.........1. lapsi
villabikinit...........kp54/?.............24v......yk1........4.lapsi
petrra................kp35/33............24v......yk2.........1.lapsi

Kp 21-30


Epa-88...............kp30/?.............23v......yk2.........1.lapsi
duulia................kp30/29-30................................1.lapsi
Laretzki..............kp27/33............20v........yk2.......1.lapsi
Annie24.............kp27/28............24v......yk1.........1.lapsi
Kekkuvekku.........kp22/31...........23v.......yk2........1.lapsi
Destello..............kp22/28............23v......yk1........1.lapsi
Bela88...............kp22/?...............23v.......yk1.........2.lapsi


Kp 11->20


Mesikämmen:.....kp19/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö..............kp17/42...........23v......yk11.......1.lapsi
ttty....................kp15/27-32...........25v......yk3..........1.lapsi
zenpu................kp14/28........19v..........yk2..........2.la psi
Adalemina..........kp12/36..............23v.......yk2........3.lapsi

Kp 1-10


pörrönen............kp11/21..........................yk2.........
Bubble89............kp8/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp2/33............................yv2.........1.lapsi
neonroze............kp1/27..............22v.........yk3.........1.lapsi

Kp??


Ippe89...............kp?/28-40.................21v.......yv1.......1.lapsi


Mukana menossa

Huisi hippu
Emby^
Sunflower11
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
neonroze: Tsemppiä uuteen kiertoon! :)

Täälläkin on ollut ilmassa hieman kateutta muiden raskauksista, mutta ei vielä kovinkaan pahana ole tullut sitä. Muistan kakkosen yrityksen aikaan, kun tuli raskausuutisia sieltä ja täältä, vauvamasuja kulki joka puolella - kuinka sitä oikeasti joka kerta kolautti ja lujaa. : /
 
Hömelö Juu kyllä se keskenmeno on iso kolaus :/ esikoisen odotusaikana pelkäsin sitä ihan hulluna, onneksi kaikki meni kuitenkin hyvin. Aina sitä vaan jostain keksi huolenaihetta vaikka tiesi että kaikki on ihan hyvin! Ehkä tämä tuleva raskaus menee sitten vähän helpommin jos vaikka osais ite ottaa rennommin sen. Ehkä.. :D

neonroze tsempit uuteen kiertoon... :hug:

Mullakin on välillä ollut kateutta muiden raskausuutisista. Pallomahoja tuntui yhessä vaiheessa näkyvän joka puolella. Nyt esikoisen syntymän jälkeen mun kaveripiirissä on todella moni tullut raskaaksi/juuri synnyttänyt. Jotenkin noistakin iski tietynlainen kateus, vaikka me ei lasta juuri olla yritetykään kun vasta tovin verran. Mä ajattelin esikoisen odotuksen aikana ja syntymän jälkeen, että ikäeroa lapsille saa tulla ainakin 3 vuotta. No ei sitten luultavasti tulekaan, kun nyt jo yritetään toista. Esikoinen täytti juuri 1 vuotta. Eli jos tässä lähiaikoina tärppää niin ikäeroksi tulisi semmoset pikkasen vajaat 2 vuotta.
 
Emby^ Tsempit uuteen kiertoon! :)

Täällä ovulaatio oli ja ilmeisesti meni jo, eilen konttasin lattialla kun oli niin hirveet oviskivut! Huh. Ei mulla koskaan ole tälläistä ollut. Ilmeisen tehokas ovulaatio näemmä sitten ollut. Nyt on ällöjä oloja, oksettaa, itkettää, v*tuttaa, väsyttää, nälkä, mutta mikään ei maistu, selkä/hartiat ihan jumissa ja pää sekaisin ihmeellisten unien ansiosta. Ihan sairaita unia, kiitos hormoonit... :) Eli kaiken kaikkiaan vallan loistava olo |O :D Tuntuu että voisi nukkua kellon ympäri, mutta eipä sitä pysty, muutoin kun levätä ne hetken jotka esikoinen on päikkäreillä. Muuten saa juosta sen perässä pää kolmantena jalkana.
Jännittää ihan hulluna, kun mietin sitä, että kohta saatan olla raskaana. Ja tosi herkillä olen, meinaa päästä itku joka asiasta.
Olipa omanapainen teksti, höh :ashamed:
 
Emby ja neonroze onnea uuteen kiertoo teille :) !

zenpu mulla kans samanlaiset olot oviksen aikaan tässä kierrossa, tuntemuksiakin munasarjoilla oli mut ei noin kovin kipuja. Ihmeelliset kyllä nuo hormoonit :D

ON oviksesta jäänyt nännit helliksi, ja nyt alkanut kohtua nippailemaan? Tosin vasta dpo3 eli eihän tässä mitään voikaan vielä tuntea :D :D Ei muuta uutta.
 
Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 19.6.


Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta.....kp78/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp61/28...............20v.........yk2...........1.lapsi
Nomppeli............kp56/28.........20v.......yk 3.........1. lapsi
villabikinit...........kp55/?.............24v......yk1........4.lapsi
petrra................kp36/33............24v......yk2.........1.lapsi
Epa-88...............kp31/?.............23v......yk2.........1.lapsi
duulia................kp31/29-30................................1.lapsi

Kp 21-30


Laretzki..............kp28/33............20v........yk2.......1.lapsi
Annie24.............kp28/28............24v......yk1.........1.lapsi
Kekkuvekku.........kp23/31...........23v.......yk2........1.lapsi
Destello..............kp23/28............23v......yk1........1.lapsi
Bela88...............kp23/?...............23v.......yk1.........2.lapsi


Kp 11->20


Mesikämmen:.....kp20/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö..............kp18/42...........23v......yk11.......1.lapsi
ttty....................kp16/27-32...........25v......yk3..........1.lapsi
zenpu................kp15/28........19v..........yk2..........2.la psi
Adalemina..........kp13/36..............23v.......yk2........3.lapsi
pörrönen............kp12/21..........................yk2.........

Kp 1-10


Bubble89............kp10/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp3/33............................yv2.........1.lapsi
neonroze............kp2/27..............22v.........yk3.........1.lapsi
Emby^...............kp1/28............................yk5.........1.lapsi

Kp??


Ippe89...............kp?/28-40.................21v.......yv1.......1.lapsi


Mukana menossa

Huisi hippu
Sunflower11
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Ippe onko viiva vahvistunut? :)

Moonbride, neonroze ja emby tsemppiä uuteen kiertoon!

ON: Täällä ei vielä onneksi menkkoja näy, mutta eiköhän ne kuitenkin huomenna tai viimeistään ti ala. Onneksi jäi testit tässä kierrossa tilaamatta, niin en nyt voi huvikseen testailla. Pitää hakia vaikka ti testi apteekista, jos ne ei siihen mennessä ole alkanut.
 
Annie24 Just olin tänne tulossa raportoimaan.. Viiva on tummentunut ajattelin laittaa kuvan että näätte, pe siis testailin ja sillon tuli viel toodella haalee nyt tuli heti testiin tämmönen,Haaleehan se vieläkin on, mut plussa mun mielestä kuitenkin...Sekavissa tunnelmissa tääl ollaan kyl. Pelottaa ja ilostuttaaa!
 
ippe89 onnea plussasta! :D Paljon tarrasukkia matkaan!

Viikonloppuna ei ole oireita ehtinyt kuulostella kun oltiin reissussa. :) nyt taas menkkamaisia juilimisia tuntuu. Keskiviikkona testit tilaukseen ja testaillaan kun ne tulee. Perjantaina 2vk oviksesta. :)
 
Laretzki
Täällä ei tällä hetkellä ootella mitään muuta kuin että menkat alkaisivat. Kivut on jatkunut melkein jo viikon verran ja alkavat olemaan äärettömän kivuliaita aika ajoin. Myös mieliala oireet alkaa olemaan sitä luokkaa, että parempi vain kuin alkaisivat. Suutuin miehelle eilen illalla ihan järjettömästi sen syyttelyistä siitä miten olen aina niin negatiivinen. :ashamed:.

Eikä näitä pms-oireita helppaa yhtään se, että mä alotin vhh-dieetin ja mies on sen suhteen niin natsi ettei jousta yhtään, vaikka itsellä ajatuksena kokeilla sitä vähän lievempänä ensin (ehdotin esim. että pitäisikö meidän käydä vihdoin katsastaan paikallinen rax, niin mies oli heti "mitenköhän se sopii sun dieettiin). Alkaa meinaa jo viikonlopun jäljiltä näkymään vierotusoireita sokerista ja hiilareista, vaikken mä normaalistikaan syö mitenkään epäterveellisesti. Tuntuu että on jatkuva nälkä...
 
Onnea plussasta Petrra! =)

Ippe, kyllä tuo minustaki plussalta näyttää, eli onnea! Tuuhan kertoon sit kuulumisia välillä. =)

Epa, pahoittelut :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Sit taas vuodatusta omasta tilanteesta. :ashamed: Täällä on vähän ristiriitaiset tunnelmat. Välillä tuntuu siltä et menkat alkaa ja välillä taas ollaan molemmat varmoja, ettei ne ala, sillä esim. eilen kärsin koko päivän närästyksestä ekaa kertaa elämässäni ja sekin kuulemma voi olla oire..

On ollu kyllä ihan outo loppukierto. Illalla alko vielä kovat kivut ja vatsa turposi, mikä yleensä tarkoittaa et ne alkaa parin tunnin kuluessa, mut sitten kivut hävisi ja turvotus laski. :confused: Jos huomenna ei oo alkanut, niin haen testin.
 
Onnea ippe ja petrra!! :kiss:

Epa: Pahoittelut! :(

Minäkin olen kateellisena katsellut pallomahoja.. Nyt kun ollaan alettu yrittämään, niitä on joka paikka täynnä!! :LOL:

ON: Mulla on joko kamalan varhaisia oireita, ovis on ollut aikaisemmin tai mä kuvittelen kaiken. :D Mulla on viikonlopun aikana tullut pientä vuotoa (ei oo ikinä ennen kesken kierron tullut..), pää ollut ihan hemmetin kipeä, väsyttänyt, oksettanut, maha ollut kipeä ja eilen illalla en meinannut saada unta ku oikea rinta oli niin kipeä?!
 
ippe89 selvä plussahan tuo. Onnea paljon! :)

Onnea myös petrra plussasta!

Epa_88 pahoittelut menkoista ja tsempit uuteen kiertoon :hug:

Bela88 toivotaan että sullekin plussa tulisi :) peukut pystyyn!

Annie24 Mulla oli esikoisesta just noin, menkat oli koko ajan olevinaan alkamassa mutta ei ne sieltä kuitenkaan tullut. Jatkuvasti nippaili alamahasta ja muutenkin tuntui siltä, että nyt ne menkat alkaa ihan just. Odottelin 2 viikkoa niitä kunnes testasin ja plussahan sieltä tuli. Tsemppiä sinne, toivotaan ettei menkat tule!

Laretzki Voi ei, kuulostaa ikävältä :( täällä vähän samat fiilikset.. Olen ajatellu, että alottaisin lenkkeilyn ja katsoisin vähän tuota ruokapuoltakin, ettei tulis niin paljoa herkkuja syötyä. Eilen sanoin miehelle, että voisin tänään käydä lenkillä, niin vastaus oli vaan että "SINÄKÖ?!?"..... Sitten tein eilen mokkapaloja ja mies sitten tokas siihen, että pari palaa kun syön niin saan juosta ainakin viikon että kulutan ne. Joo niimpä niin... En sitten alota mitään kuntokuureja kun tolleen pitää suhtautua. Mulla ei edes mitään laihdutettavaa paljoa ole, kunhan vaan paremman kunnon haluan ja syödä terveellisemmin. Silti kuulen vähän väliä mieheltä, kavereilta, äidiltä että miten paljon mä olen lihonu ja hohhoijaa. Painan kylläkin 10 kiloa enemmän kuin ennen esikoista, mutta nyt painan siis 57kg ja ennen raskautta sen 10kg vähemmän. Ärsyttävää kun pitää tollalailla muiden puuttua tälläsiin asioihin. Oho, jopas tuli tilitys. No mutta koita sinäkin pärjäillä dietin kanssa, mäkin yritän selvitä tästä mun ongelmasta :)

ON: tänne ei mitään uutta. Melkeen pari viikkoa pitäis vielä jaksaa odotella ennen kun voi kuulustella menkkoja/testailla. Nyt siis kp 16/28. Huuuuh. Mä oon ihan tulisilla hiilillä. Menis nyt äkkiä tää aika!
 
ONNEA plussanneille ipelle ja pettralle :heart: :heart:

Mesikämmen toivottavasti oireesi viittaavat plussaan ;) samoin Annie :) Plussatuulia,

Epa onnea uuteen kiertoon :)

Täällä on menkkamaisia oloja jo nyt?! nännit herkät, ja tissejä välillä jomottaa, alamahaa nippailee ja munasarjoja nipistelee, valkkarilisääntyy. vasta kuintekin dpo4.
 
Onko kukaan muuten alkanu nyt jo yrityksen aikana syömään mitään lisäravinteita?
Luin juuri yhdestä oman alani kirjasta sattumalta, että jo raskautta toivovien pitäisi syödä foolihappoa. Syynä on se, että siten voidaan vähentää riskiä, että lapsella olisi "neural tube defect" eli spina bifida (lat. halkaistu selkäranka), joka on jopa yhdellä tuhannesta lapsesta. Googlettamalla nuo käsitteet saa lisätietoa (ja näkee aika kauheita kuvia). Taidan itse käydä joka tapauksessa apteekissa lähipäivinä..
 

Yhteistyössä