Hakutulokset

  1. Erina

    Raskausajan hajuherkkyys..

    Joo töissä oli alkuraskaudesta tuskaa kun koko konttori haisi kahvile, yleensä rakastan tuoreen kahvin tuoksua. Kävin sitten välillä okesntamassa ja jatkoin töitä. Metrossa oli aamuisin vaikeeta kun kaikki ne hajuvedet ja muut tuoksut yök. Hajuvesi jonka ostin juuri ennen raskautta on jäänyt...
  2. Erina

    Olen raskaana ja työpaikalla tupakoidaan

    Raskaanatai ei niinei kenenkään tarvi röökinsavussa työskennellä, ei se oo terveellistä kenellekkään, ihme idiootteja.
  3. Erina

    Mistä löytyisi halvalla hyvät talvihaalarit

    Lastenvaatteet Ticket to Heavenilta - Paras valikoima lastenvaatteita Tilasin tuolta haalarin, hintaa jäi alennuksen jälkeen 63e ei paha ticetin haalarista, toivottavasti on kestävä.
  4. Erina

    Millainen matto sopii koira ja lapsi perheeseen?

    Siinä se kysymys olikin :) meillä valkoinen koira josta lähtee rutosti karvaa, ollaan kokeiltu jo aika montaa mattoa mutta niistä ei menaa valkoinen karva imuroimalla irrota. Olisko suosituksia?
  5. Erina

    Mikä siinä puolison (tietokone-)pelaamisessa on niin ärsyttävää tai lapsellista?

    musta joku 3h päivässä pelaamista on liikaa. Jos peli on semmonen mitä ei voi keskeyttää ja pelaa keskellä päivää ni on kyllä ärsyttävää jos tulee joku tilanne niinkuin meillä kerran kun koira oli pentu ja poika pienempi: Koira kusee lattialle, lapsi ja koira hilluu kusilammikossa ja juoksee...
  6. Erina

    Huom! Mustat nickit läjään järjesty!

    Minä tällä pitkästä aikaa
  7. Erina

    Otatteko sormusta missään vaiheessa pois?

    Otan pois ku vaihdan kakkavaipan ja aika usein unohdan laittaa takasin. Laitan sitten ku muistan, on se mulla päivittäin sormessa ainakin osan aikaa :D
  8. Erina

    kuvauspäivät-onko hintansa värtti?

    En oo käyny mutta olis ihana päästä! https://www.facebook.com/pinuphelsinki?ref=ts&fref=ts Jos pinup kuvista tyllää niin tuossa lupaavan näköinen tiimi :)
  9. Erina

    Osaisiko joku vastata? Vaatteen palautus- ja vaihto-oikeudesta.

    voi vaihtaa ja palauttaa eri myymälään, ei tarvitse vaihtaa samaan tuotteeseen. Ainakin hennesillä. Poikkeuksia voi olla aletuotteiden kohdalla, ne saatetaan vaihtaa vaan toiseen tuotteeseen tai lahjakorttiin ja rahaa ei saa takaisin.
  10. Erina

    mitä teillä syödään tänään?

    Pitsaa ja jätskii
  11. Erina

    Tämän takia inhoan muotiblogeja

    Ketkä blogistit on paisunu?
  12. Erina

    Mikä olisi mielestäsi sopiva paino 163cm pitkälle?

    riippuu lihaksen ja rasvan määrästä mutta nileen normaalilla rasva ja lihas prosentille joku 59kg mulle se oli hyvä ja oon saman pitunen, nykysin enemmän lihasta mutta rasvaa liikaa siinä päällä. Ilmeisesti oon yksin tän mielipiteeni kanssa tai sitten mulle ei olla rehellisiä :D
  13. Erina

    Viimeisin mieheltänne saama tekstari?

    "Hyvää yötä kulta. Ois kiva olla haisteltavana. Kauniita unia" hehee laitoin siis viestin aikasemmin et kaipaan sen tuoksua... Ja en ole mikään omituinen bokserien nuuskuttelija!
  14. Erina

    Hyviä kuvia viikonlopun kunniaksi?

    [/URL][/IMG] nättinä
  15. Erina

    Hullu maailma - imetys

    niin missäiässä koirilla on se tiheän imemisen kausi?
  16. Erina

    Rv 20 ja niin kamalat turvotukset & keskivartalon lihominen, saisikohan jotenkin pois/peitettyä?

    Mulla näky selkeesti vauvamasu viikolla 14 (eka raskaus oli)
  17. Erina

    MIelikuva nimen Alma-omaajasta?

    ekana tulee mieleen lämmin ja pehmeä. Tokana pupu! Kaverin jättiläis luppakorva kani on Alma :D
  18. Erina

    olen vuokratuolilla kampaajana...

    Mä en ite kertois kenellekkään sellaiselle jolle en kertoisi keskenmenostakaan muuten kuin pakon edessä (jos alussa kovin paha olo ja pakko lähteä kesken pois tms). Riippuu siitä miten läheisiä olette. töissä ei kyllä kannata kauheesti huudella noista vauva jutuista...
  19. Erina

    Raskaana olevat ja synnyttäneet, keitä synnytyssalissa tai leikkaussalissa oli mukana

    sattui siis tuttu kätilö olemaan vuorossa...

Yhteistyössä