Mikä olisi mielestäsi sopiva paino 163cm pitkälle?

  • Viestiketjun aloittaja 80,6kg
  • Ensimmäinen viesti
riippuu lihaksen ja rasvan määrästä mutta nileen normaalilla rasva ja lihas prosentille joku 59kg mulle se oli hyvä ja oon saman pitunen, nykysin enemmän lihasta mutta rasvaa liikaa siinä päällä. Ilmeisesti oon yksin tän mielipiteeni kanssa tai sitten mulle ei olla rehellisiä :D
 
-15kg
mä oon 165cm ja painan 63kg. Housukoko 40. Paitakoko 36

toivottavasti en nyt lannistanut sua :D Mitähän mun tarttis painaa jotta housukoko ois 36?? 50 kiloa?

Haluaisin käyttää kokoa 38, mutta tarvii vielä kiloja lähteä jotta siihen päästään...
 
"Sirkkeli"
mä oon 165cm ja painan 63kg. Housukoko 40. Paitakoko 36

toivottavasti en nyt lannistanut sua :D Mitähän mun tarttis painaa jotta housukoko ois 36?? 50 kiloa?

Haluaisin käyttää kokoa 38, mutta tarvii vielä kiloja lähteä jotta siihen päästään...
No sulla ei kyllä ole ihan normikroppa malliltaan. Ihan eri paria alaosa yläosan kanssa. Ei taida kilojen tiputtaminen tuossa olla se apu, vaan liikunta joka kohdistuu ahteriin.
 
"vieras"
[QUOTE="Sirkkeli";27582616]No sulla ei kyllä ole ihan normikroppa malliltaan. Ihan eri paria alaosa yläosan kanssa. Ei taida kilojen tiputtaminen tuossa olla se apu, vaan liikunta joka kohdistuu ahteriin.[/QUOTE]

Voi daa. Jos onkin vaan pienet rinnat?
Miksi ap:n pitäisi painaa 49kg? kuulostaa tosi vähältä.
 
"Sirkkeli"
[QUOTE="vieras";27582625]Voi daa. Jos onkin vaan pienet rinnat?
Miksi ap:n pitäisi painaa 49kg? kuulostaa tosi vähältä.[/QUOTE]

No tossa on muutakin eroa kuin pienet tissit. En ole sanonut että pitää painaa 49 kg. Se on mielestäni liian vähän.
 
"vieras"
Olen sinua kaksi senttiä pidempi ja painan 70kg. Ennen raskauttani painoin 63kg ja se oli minulle sopiva paino. Mutta sinulle sopiva paino on juuri se, jossa itse viihdyt ja koet näyttäväsi hyvältä.
 
huhhuhnii-in
Useimmille 163cm pitkille "selkeästi alle 50kg" olisi aivan liian vähän painoa. Etenkin kun useimmat suominaiset on aika romuluisia eikä siroja ja hentoja keijukaisia. Kyllä 163cm voi painaa 55-60kg.
Aina tuota samaa; suomalaiset naiset on milloin romuluisia, milloin maailman rumimpia, milloin hiirenharmaita, milloin maailman lihavimpia, milloin miesmäisiä, milloin akkamaisia, you name it.

Tulee aina mieleen tuollaisista, että joko te ette ole matkustelleet tai nähneet ei-suomalaisia muuten koskaan (ainakaan muualla kuin mediassa) tai sitten teillä on huono itsetunto, jonka projisoitte kaikkiin suomalaisiin.
 
hoikkis
Mä ton pituinen ja 47 kg. Kiloakaan enempää en haluaisi painaa. 52 kg painavana olin todella ruma (päärynävartalo). Paitakoko 34, housut 36. Ry 85, vy 58 cm peba 93 cm reisi 46 cm.
 
"harmaana"
Oon vissiin aika oudon kokonen, kun noita muita luin.
Oon 162cm pitkä ja painan 60 kg. Housut on 36-38 kokoo ja paidat 38 kokoa. Ry n. 87cm, vyötärö 82cm (tää pitäs saada paljon pienemmäks), lantio 87cm ja jalan ympärys 52cm
 
jod
50-65 on minun mielest. 50 kiloakin on sinällään aika vähän, mut jos siihen on tyytyväinen niin mikäs siinä. 65 kiloa on mulle se ehdoton yläraja, sen jälkeen lähenee jo ylipainoa
 
jod
50-65 on minun mielest. 50 kiloakin on sinällään aika vähän, mut jos siihen on tyytyväinen niin mikäs siinä. 65 kiloa on mulle se ehdoton yläraja, sen jälkeen lähenee jo ylipainoa
 
kohta 3:n äiti
Itse painoin ennen raskauksia (2 peräkkäin) 54kg, nyt raskauden viim. kolmanneksella painan 64kg. Masussa olevan vauvan jälkeen paino putoaa varmaan automaattisesti hyvin syömällä ja liikkumalla sinne samoille hujakoille.
 
"sopiva"
Olen n. 165 cm pitkä ja painan parhaillaan 65, joka on minulle vähän liikaa. Nyt neljääkymppiä lähestyttäessä n. 60 kg on minulle ideaali. Kaksikymppisenä painoin "parhaimmillaan 49" ja olin siis alipainoinen. Silloin sopiva olisi ollut n. 52, mutta nyt synnytysten jälkeen vartalo muuttunut niin, että tuo paino tuntuu ihan absurdilta?! Naamakin alkaisi varmaan roikkua...
 
äide
162cm olen pitkä ja vielä joku vuosi sitten paino vaihteli 47-49kg välillä. Sain jatkuvasti tutuilta ja lääkäreiltä huomautuksia millainen luuranko olin. Lääkäri antoi ukaasin, että painoa ON saatava lisää. Yritin ja ja yritin kuten koko nuoruusikäni saada painoa kertymään, mutta ei onnistunut. Kunnes..no, nyt kiloja on tullut jokunen lisää. Paino vaihtelee 52-55kg ja olen tyytyväinen, samoin lekurit. Näytän mielestäni huomattavasti terveemmältä kuin ennen. Jos omistaisin isommat rinnat voisi painoa olla vielä enemmänkin minun puolesta (näyttäisi sopusuhtaiselta). Housukoko vaihtelee 34-36 mallista riippuen. Ihan tyytyväinen olen :)
 
"vieras"
[QUOTE="Sirkkeli";27582616]No sulla ei kyllä ole ihan normikroppa malliltaan. Ihan eri paria alaosa yläosan kanssa. Ei taida kilojen tiputtaminen tuossa olla se apu, vaan liikunta joka kohdistuu ahteriin.[/QUOTE]

Mitähän mä just luin..
"Normikroppa", kerrohan toki kuinka määrittelet mielestäsi normaalin vartalon? :D
Minä koen olevani ihan terve ja niin sanotusti normaali, vaikka päärynävartaloinenkin olenkin ja alakropasta saattaa mennä yhden koon isompia vaatteita kuin yläkerrasta.
Newsflash, NAISTEN KROPPIA ON ERIMALLISIA eikä se ole liikunnasta kiinni.

Liikunnan harrastaminen sekä kilojen tiputtaminen varmasti tulee kyseeseen.
Sitten kun ne kilot on tiputettu, voi olla että pylly siitä liikunnasta jopa(hui!) kasvaa jos lantio on muutenkin leveä ja aletaan pakaroita kunnolla reenailemaan.
Ja ap.n kysymykseen, se riippuu ihan rasvan ja lihaksen suhteesta,vartalonmallista ym. mikä paino kenelläkin näyttää hyvältä.
Minä 170cm/61kg ja aika tuhdilta kyllä näytän mielestäni.
 
"essi"
näissä ketjuissakirjoittelevatvain ne jotka vahtii painoa kokoajan... ap jos paino alkaisi 6:lla ja vaikka. 69 kg olis hyvä.

saisit sen ja PITÄISIT sen painon sehän se vasta vaikeaa onkin. turhatehdä mitään suunnitelmia ja sitten huomata ettei tästätaaskaan tule mitään... sorryvaan!! näinhän menaiset eletään, koskaan ei olla tyytyväisiä omaan painoon...

suositushan on että ensin kun saat 10% pois niin se onjotosi hyvä. yritä sitä ekaksi.

itse 164cm ja 75kg ja liikaa musta se 5kg ja sen kun saisin pidettyä pois olisi kivä muuta kun se salakavalasti tulee takaisin...
5kg kun on jo yksi vaatekoko... ja sen huomaa etenkin housuista....
 

Yhteistyössä