Hakutulokset

  1. M

    kesä/ranta

    No ei me ainakaan niin kauan jakseta rannassa olla. Eikä helteellä ole terveellistäkään. Ihan pillimehu ja banaanilinjalla on oltu. Leipää voi ottaa kanssa jos haluaa, kunhan ei pidä lämpimässä liikaa. Jos ihan taaperosta kyse niin harvassa rannassa on kauhean hyvät pesumahdollisuudetkaan, jos...
  2. M

    3 vuotias ja piittaamattomuus

    Ihan tuttua ja normaalia :) Mummolassa mummo ja pappa saavat jopa syöttää ruuat, vaikka 2,5v. pääosin syö itse kotona. Ihan normaalia käytöstä, on kiintynyt mummoon. Jos teillä on mummo tosi huonokuntoinen eikä jaksa, voi hän sen ihan hyvin sanoa. 3v. ymmärtää jo ja on varmaan parempi kuulla...
  3. M

    3 vuotias ja piittaamattomuus

    Ihan tuttua ja normaalia :) Mummolassa mummo ja pappa saavat jopa syöttää ruuat, vaikka 2,5v. pääosin syö itse kotona. Ihan normaalia käytöstä, on kiintynyt mummoon. Jos teillä on mummo tosi huonokuntoinen eikä jaksa, voi hän sen ihan hyvin sanoa. 3v. ymmärtää jo ja on varmaan parempi kuulla...
  4. M

    ikuisuus juttuja

    \ Jaa, ei se minusta ollut mitenkään lapsellinen eikä oma kehukaan haissut. Ihan täyttä asiaa ja ehkäpä ennemmin sitä tunnetta kun onkin asiantuntija näkökulmasta katsottuna tehnyt oikeita valintoja. Täällä kun todellakin saa useimmiten akka lauman kimppuunsa jos vaan uskaltaa sanoa ettei...
  5. M

    ujo

    Meillä 3 vuotias neiti on muuttunu ujoksi.Onko se tässä iässä sit ihan normaalia vai mikä on? Ennen ei välittäny vieraista ihmisistä juuri ollenkaan, mutta nyt ujostelee kauheesti ja jopa ujostelee joskus tuttujakin ihmisiä. Ja alkaa itkemään jos joku vieras kieltää normaalillakin äänellä. Mua...
  6. M

    Pinotaan nyt sit myös kaikki vm84 äipät

    :wave: Ollaan oulunläänin eteläpuolelta ja tytöt 22.11 03 ja 13.1 06 :D
  7. M

    syyskuun 2004 syntyneet lapset...

    17.09.04 poika,50cm ja 4580kg! :wave:
  8. M

    Rankkaa taas vaihteeksi

    Miten nää mielialat voikin vaihdella näin rajusti? just oon ollu raivareissa tolle äijälle ja totean että oikean ratkaisun tein kun muutan pois ( helmikuussa) ja sitten hetken kuluttua taas vollotan että miks näin pitää käydä, oon kaiketi yleisesti pettynyt ja tuntuu että oon epäonnistunut...

Yhteistyössä