Hakutulokset

  1. D

    Ketä paikalla?

    :wave:
  2. D

    uskotko horoskooppien yhteensopivuuteen?

    Nousevat merkit kertoo todella paljon myös, ettei kannata pelkkää horoskooppimerkkiä tuijotella..
  3. D

    G. Miksi erosit miehestäsi?

    Mä pystyin loppuun asti näkemän miten hyvä mies on todellakin ihmisenä. Ja myöntämään sen, ettei meitä ollut vain tarkoitettu yhteen. Se ei kuitenkaan tehnyt musta tai miehestä huonoa ihmistä, joten ystävyys oli meidän välillä mahdollista. Kun jonkinlainen kunnioitus ja välittäminen silti säilyi...
  4. D

    G. Miksi erosit miehestäsi?

    Niin oli. Todella harmillista, koska toisissa olosuhteissa olisimme voineet saada todella ihanan elämän yhdessä. Mutta elämä jatkuu, eikä kannata jäädä elämään menneessä. Näin oli kuitenkin paras meidän tilanteessa. Ja olemme sentään hyviä ystäviä. Joten jotain hyvääkin meidän erosta koitui. :)
  5. D

    G. Miksi erosit miehestäsi?

    Hmm, vääristynyt minä-kuva, huono itsetunto molemmilla, joka johti siihen, ttä kumpikin haki vain omaa etua, eikä osannut asettua toisen asemaan. Toinen vaati toista muuttumaan, ja vaati toiselta enemmän kuin oli mahdollista. Toinen haukkui, syyllisti ja oli mustasukkainen. Kasvoimme lopulta...
  6. D

    Pelottaa lastenvalvoja : (

    Mulla vähän vastaavanlaisia kokemuksia. Mulla oli läheisiä tukena, jotta jaksoin ja jotka paukutti mun päähän, että en ole hullu vaan minä ajattelen oiekasti lasten etua. Oikeuteen mentiin ja vaikka se aika kun odotettiin käsittelyä ja lopulta päätöstä oli helvetin stressaavaa niin se kannatti...
  7. D

    Älä kato!

    Up
  8. D

    miten mä voin olla EDELLEEN ihastunut mieheen joka on jonkunlaine pelimies...kai

    ÄLÄ_KOSKAAN_SORRU_PELIMIEHEEN! Mä voin sanoa kokemuksen syvällä rintaäänellä, että sä kärsit siitä loppuelämäsi. Varsinkin jos lapsia tulee kuvioihin. Ei ole helppoa, enkä toivois mun kohtaloa yhtään kenellekään. SIIS ÄLÄ. Itsesi takia. Rakasta itseäsi sen verran, että ota mies joka...
  9. D

    Syntymäpaikkakunta

    Hyvä, Niin vähän ajattelinkin.
  10. D

    Syntymäpaikkakunta

    Onko se, se jossa on syntymähetken mukaan vanhemmat olleet kirjoilla vai se kaupunki jonka sairaalassa on syntynyt?
  11. D

    ero

    Sitä päivää voi joutua odottamaan pitkään. Ehkä hän ei ole niin vahva kuin sinä ja kestänyt elää totuuden kanssa?
  12. D

    ero

    Parempi olla rehellinen, kuin elää valheessa. Vähän samoilla teemoilla loppui parisuhde täälläkin. Olen asiaa miettinyt omassa tilanteessa niin, että ensin opettelen olemaan rehellinen itselleni, kunnioittamaan ja rakastamaan itseäni. Hyväksymään itseni, niin silloin voin löytää ihmisen jonka...
  13. D

    Onko hyviä miehiä vielä olemassa?

    No sanotaan vielä, että löytyykö vapaita sellaisia? Kun en halua kenenkään omaa miestä. :D Omien kokemuksien pohjalta epäilen syvästi, että löytäisin miehen joka on kaikkea tuota ja sen lisäksi vielä haluaisi minut jolla jo kaksi lasta. Mulla oli tai luulin, että oli moinen mies, kunnes kävi...
  14. D

    Onko hyviä miehiä vielä olemassa?

    Onko sellaisia miehiä olemassa, jotka ovat fiksuja, miellyttävän näköisiä, käteviä käsistään, rakastavat lapsia ja haluavat perhe-elämän ja ymmärtävät, että lasten kanssa täytyy viettää aikaa ja haluavat viettää aikaa? Siis ajatellen, että nainen onyh...
  15. D

    Siis niin järjetön ketutus päällä, että älkää lukeko jos kirosanat ärsyttävät.

    Toivotaan. Ja mulle riittää ihan yksikin sellainen, ei tarvitse monta olla. Ja vaikka ei löytyiskään niin mieluummin yksin kuin huonossa parisuhteessa.
  16. D

    Siis niin järjetön ketutus päällä, että älkää lukeko jos kirosanat ärsyttävät.

    Oih. Onneksi kaikki eivät ole kanssasi samaa mieltä pieno. :)
  17. D

    Siis niin järjetön ketutus päällä, että älkää lukeko jos kirosanat ärsyttävät.

    Mielenkiintoisia näkökulmia ihmisillä. Jokainen tyylillään. :) Aion kyllä käydä eron läpi ja hyväksyä asian täysin ja nähdä maailman hyvät puolet ennenkuin mietin uutta mahdollista suhdetta. Tottahan on, että elämä voi olla todella hyvää vaikka ei olisi suhteessakaan. Mulla kun on muut asiat...
  18. D

    Siis niin järjetön ketutus päällä, että älkää lukeko jos kirosanat ärsyttävät.

    Niinhän se tekee. Ja epätoivoseksi en halua ryhtyä. Kunhan nyt pelkään ja pelkään kunnes lopen kyllästyn pelkäämään ja päätän alkaa nauttimaan elämästä näin kun se n. Joo, en mä kiroile kuin silloin kun ottaa päähän rankasti. Onneksi .Ei kuulemma sovi mulle. Helpottaa vähän oloa kun saa purkaa...
  19. D

    Siis niin järjetön ketutus päällä, että älkää lukeko jos kirosanat ärsyttävät.

    Mä oon niiin yksin mun loppuelämän, mä tiedän sen. Perkele. Mua vituttaa niin paljon, niin saatanasti suorastaan tällä hetkellä. Parisuhde loppu. Kaksi lasta, lapset kiintyivät exääni ihan hulluna, enkä yhtään ihmettele. Homma ei toiminut, ei vaan toiminut perkele. Vaikka yritettiin...
  20. D

    Viimeöinen uni:

    Voisiko sen unen tulkita niin, että olet itse itsesi paras ystävä ja ihmiset huutelevat ihastuksesta kosksa SINÄ olet niin loistava ja ihana? :) Ihana uni sulla!

Yhteistyössä