Hakutulokset

  1. B

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pitkästä aikaa poikkesin lukemaan mitä tänne kuuluu... Oma arki on niin hektistä koko ajan että harvoin uskaltaa/pystyy edes istahtamaano_O Tytöt jo kohta 1v., Mihin tää aika oikein katosa? Hirmuisesti Onnea sulle Esemila!!!! :love::love::love::love::love: Toivotaan että nyt kaikki jatkuu hyvin...
  2. B

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnea Hassutassu hirmuisesti! Ollaan molemmat pitkä taival käyty,kaikkea hyvää sulle sun odotukseen!:love::love: Ja muillekin odottajille tsemppiä odotukseen, erityisesti kaksosten odotukseen. (y) Itse en enään kerkiä kauheesti kirjottelemaan täällä kun on kädet täys kaiken päivää... sori...
  3. B

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hurjasti Onnea Elinas ja Solakka Silakka!!! Mahtavaa että vauvat on täällä! :love::love: Itsellä ei oikein ole aikaa pahemmin ollut tänne kirjoitella. Tytöt nyt 2,5kk ja aikamoisia tytteleitä ovat. Nyt vähän jo helpompaa mutta haastetta kyllä riittää... I-K tsemppiä odotukseen! :)
  4. B

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    No vois hyvin ollakin kaksi kiinnittynyt.Itse arvelin heti kun esikoisen raskaudessa oli arvo 1000. Itse en kyllä luottanut yhtään että saisin kaksi vauvaa syliini. Mutta näinkin voi käydä... :love::love: Meilläkin asiat hyvin, luojan kiitos että luotin omiin tuntemuksiin ja vaadin sektion kun...
  5. B

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    No varmasti jännittää! Mutta näyttää hyvältä arvot. Josko siä tuplat olis....(y)(y) Eikä noita arvoja voi ihan suoraan vertailla toisiinsa, kun on sen verran yksilöllistä noi hcg arvot. Mulla oli kaks blastokystiä, viidennen päivän. Toinen oli vähän toista edellä laitettaessa.
  6. B

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hyvältä kuulostaa I-K!!! Mulla oli 4+6 hcg 4607, mikäs viikko nyt sulla oli?
  7. B

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Onnea hirmuisesti Ida-Karoliina !!! Ihanaa! Mahtava Jouluyllätys!
  8. B

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Tervehdys täältä maaliviivalta, Elinas, Solakka Silakka, Maria ja pikkukintsu. Perjantaina tosiaan lähdin tarkistaan tilannetta A vauvan liikkeettömyyden vuoksi sekä yöllä tulevien kivuttomien vatsan alueen kovettumisen takia. Kätilö otti käyrät jotka oikein hyvät ja sanoi että lääkäri tarkistaa...
  9. B

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Pikapäivitys sairaalasta... Meidän prinsessat päättivät tulla maailmaan eilen... kiireisellä sektiolla. Tyttö A 2490g ja 45cm, tyttö B 3180g ja 50cm:)
  10. B

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Solakka Silakka nyt käyty viimeinen äippäpolikerta, sektiopäivä 19.12. jos eivät päätä tulla ennen. Oon ollu nyt kotona koko ajan míehen passattavana ja kiva näin. Joutuu kuitenkin oleen pojasta erossa sairaala-ajan leikkauksen jälkeen niin paljon että ei sitä kestäis. Joo mä sanoin aika...
  11. B

    vauva ei laskeudu... :(

    Sama täällä. Esikoinen ei tullut alas oikeestaan olenkaan. Aamulla tuli ensimmäiset supistelut, kävelin koko päivän en lepäillyt. Äitini sanoi että synnytys lähtee eteneen paremmin jos ei makaile. No ei kyllä tehnyt mielikään. Yhdeltätoista illalla tuli ekat lorahdukset lapsivettä ja supparit...
  12. B

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Elinas niimpä, tuntuu että just vasta teki plussa testin. On kyllä tosi ihanaa että suakin on onnistanut, niin kuin minuakin. Jossain vaiheessa tuntui nii epätoivoiselta näiden hoitojen onnistuminen. Olisin ollut tyytyväinen yhteenkin mutta koin vielä onnen ja tuplasti. Seitsemän vuotta kului...
  13. B

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Wuhuu! Täällä kontrollissa käyty, pääsin kotiin jatkamaan lepäilyä! Tuli niiiiiiin hyvä fiilis kun kasvuerot oli tasaantunut A 2028g ja B 2240g. Eli muuta ongelmaa ei ollut kun B vauvan runsaampi vesimäärä joka rasittaa vaan kohtua. Oli saman verran jäljellä kohdunsuuta mutta funnelingissa näkyi...
  14. B

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Maria73 en oo enään sairaalassa, olin kaksi päivää tarkkailussa ja sain kortisonipiikit vauvojen keuhkojen kasvatukseen. Mutta kun ei oo varsinaisia supisteluja tai muuta vielä niin päästivät kotiin pakkolepoon. Ambulanssilla sit sairaalaan jos jotain tulee, asutaan lähellä Tayssia niin ei mee...
  15. B

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Solakka Silakka ei kun A on ollut kokoajan pienempi ja B normaali, ei osannut syytä sanoa miksi nyt makrosominen. Sokerit mulla tosi hyvät, sain jopa kehut sairaalassa. Sanoi vaan että voi olla että saa liikaa istukan kautta tavaraa. Meillä ei muuten pidä tuo ikähomma paikkaansa kun vaihdoin...
  16. B

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hirmuisesti Onnea Pikkukintsu!!!:love: Arvelinkin et oot jo tositoimissa kun ei oo kuulunu mitään!
  17. B

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Nonni, polilla käyty. Nyt kaksosten ero koossa jo 28%, B vauva jatkaa keskivartalon kasvattamista ja on siis makrosominen. A vauva oli mittaustulokselta pienempi kuin viimeksi mutta lääkäri sanoikin että on varmasti hänen mittauksen syy kun ei saanut mitattua kunnolla. On kuulemma niin hyvin...
  18. B

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Joo niin tekisin minäkin jos olis vaan yks! (y) Ärsyttää makailla täällä sohvalla kun anoppi siivoo kaappeja lastenhuoneesta... Mä oisin halunnut tehdä kaikki ite...:cautious:
  19. B

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Juu ja kääntyi tai ei sektion haluan kuitenkin. En halua ylimääräisiä riskejä ottaa enään tässä vaiheessa, en antaisi itselleni ikinä anteeksi jos jotain tapahtuisi. Kuitenkin se kalvokiinnitteinen napanuora kummittelee takaraivossa, ja on iso riski jo yhtä lasta synnyttäessä. Ja jos tosiaan...
  20. B

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Mitäs Pinkkukintsulle kuuluu?

Yhteistyössä