Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Maria, onnea matkaan!!!!! :)
:) Mitä saitte pakkaseen? Itsellä, myös aloitettu yritys 2013, vuodet vierii.

Eikö lahjoitetuissa soluissa pitäisi olla hyvät mahdollisuudet? Voisiko joku tai vaikka kaikki plussata niin saadaan eloa ja uskoa tähän ketjuun :)

Oma tilanne. Mun Era siirtyi kuukaudella, oma lääkäri oli pe poissa. Siirtettiin suosiolla Eratesti kuukaudella eteen päin. Mikä tarkoittaa sitä, että alkion siirtokin siirtyy...kuukauden päästä Era ja kahden kuukauden päästä alkion siirto...koneella ja mun kirjallisissa ohjeissa oli ristiriitaa lääkityksissä :( Tuntuu, että valuu käsistä tämä haave...kärsivällisyyttä kysyy :)
Kärsivällisyyttäpä hyvinkin. Onneksi pääsen tällä viikolla keskustelemaan näistä tuntemuksista ammatti-ihmisen kanssa. Aika kuluttavaa on hoitopolussa oleminen ja tämä odottelu.
Mikäpä olisikaan paras joululahja Karhuemo, kuin plussa testi :love:
 
Kiitos tsempeistä! Nyt on alkio matkassa, oli kuulemma oikein hyvä aa-luokan blastokysti ja kohdun limakalvo on hyvä, joten toiveet on korkealla . Huonot uutiset sitten se että tää oli ainoa hyvä viidestä. Muita neljää seurataan vielä huomiseen, mutta luultavasti menevät biologin mukaan roskiin eikä saada mitään pakkaseen se kyllä vähän masensi, kakkki on taas tämän yhden varassa. On tämä tosiaan kivinen tie. Ja eihän siinä jos olis rahaa enemmän ei tarvis miettiä monta kertaa voi yrittää. Mut uskon kyllä että nyt on paremmat mahikset kun ennen, join täs just lasin punkkua jos se auttais
 
Kiitos tsempeistä! Nyt on alkio matkassa, oli kuulemma oikein hyvä aa-luokan blastokysti ja kohdun limakalvo on hyvä, joten toiveet on korkealla . Huonot uutiset sitten se että tää oli ainoa hyvä viidestä. Muita neljää seurataan vielä huomiseen, mutta luultavasti menevät biologin mukaan roskiin eikä saada mitään pakkaseen se kyllä vähän masensi, kakkki on taas tämän yhden varassa. On tämä tosiaan kivinen tie. Ja eihän siinä jos olis rahaa enemmän ei tarvis miettiä monta kertaa voi yrittää. Mut uskon kyllä että nyt on paremmat mahikset kun ennen, join täs just lasin punkkua jos se auttais
Tuo se vasta epäreilua on, kun yhdellä alkiolla lähdetään tähän hommaan. Meillä oli vain yksi. Sillä lähdettiin ja lopputulos oli se huonoin mahdollinen. Oletteko Suomessa hoidoissa?
 
Joo ollaan Suomessa hoidoissa. Mutta tänään sain kuulla ilouutisen, yksi alkio oli kuitenkin selvinnyt pakkaseen :) tämä oli tosi helpottava tieto, että vielä on yksi yritys, jos tämä menee pieleen. Mitään tuntemuksia ei ole vielä ainakaan, on tää piinaavaa.. viel monta päivää ennen kuin voi testailla. Toisaalta en kyllä edes haluais testailla..
 
  • Tykkää
Reactions: neppari7
Joo ollaan Suomessa hoidoissa. Mutta tänään sain kuulla ilouutisen, yksi alkio oli kuitenkin selvinnyt pakkaseen :) tämä oli tosi helpottava tieto, että vielä on yksi yritys, jos tämä menee pieleen. Mitään tuntemuksia ei ole vielä ainakaan, on tää piinaavaa.. viel monta päivää ennen kuin voi testailla. Toisaalta en kyllä edes haluais testailla..

Tsemppiä piinailuun! Ja hyvä, että saitte myös pakkaseen :)

Pitää aina muistaa, että jotkut ovat pitkälläkin raskaudessa, kun edes saavat tietää raskaudesta. Ei kaikille niitä raskausoireita tulekaan, eikä kannata kyllä kauheasti kuulostellakaan, koska silloin ainakin itse stressasin aivan liikaa. Juuri kuulin, että tuttavani oli 6 kk raskaana, kun sai tietää.. menkatkin oli tullut. Että ei niitä oireita aina tule. Ainakin itse kehittelin itselleni raskausoireita, vaikka todellisuudessa alkio ei edes yrittänyt kiinnittyä.

Itse pidän nyt matalaa profiilia tämän hoidon suhteen, koska olo meni todella kurjaksi. Poistun nyt palstaltakin vähäksi aikaa ajattelemaan aivan muita juttuja. Palailen välillä katsastamaan miten muilla menee. Oma hoito siis joskus keväällä, mutta nyt pitää saada itsensä kuntoon sillä välin ja kaikki stressitekijät poistettava ja ajatukset tästä kaikesta.

Tsemppiä kaikille hoitoihin ja toivotaan, että täällä plussatuulet puhaltaa <3
 
Heips, mää kirjoittelin tänne pari kertaa joskus aiemmin, kun oltiin hoitoa vasta suunnittelemassa. Sitten kirjoittelu jäi, jonkun verran enemmän olen ollut tuolla 40+ -kuumeilijoitten ketjussa.

Nyt on joka tapauksessa hoitokierros käyty, ja olen raskaana 8+4. Niin ajattelin kirjoittaa, että miten se lopulta meillä meni :) Tulee pitkä teksti, enkä muista mitä oon aiemmin kertonut. Mutta eipä niitä varmaan muista muutkaan niin pannaan kaikki samaan :D

Päädyimme luovutussoluhoitoon, koska minä olen 43, ja oma AMH-arvo oli 1/2017 enää 0,3. Yhdistettynä periytyvään sairauteen, eli alkioseulonnan tarpeeseen, todennäköisyydet omilla onnistumiseen oli surkeat emmekä edes yrittäneet.

Me tultiin muualta hoitoon Suomeen, koska asuinmaassa on melki mahdoton saada luovutettua munasolua, jos ei tunne jotain luovuttamaan halukasta. Hoito suunniteltiin suomenmatkan yhteyteen elo-syyskuulle. Käytiin täällä jo verikokeissa sekä psykologilla ja minä aloitin Progynova-lääkityksen.

Hoitoaikataulu kosahti jo alussa, kun kuukautisten siirto epäonnistui. Mulla on niin epäsäännöllinenn kierto, että ajoittaminen oli tarpeen, vaikka munasolut tulivatkin pakkasesta. Kun tosiaan oltiin Suomessa vain jonkin aikaa.

Munasolut olivat siis pakastettuja ja niitä saimme 7kpl. Hedelmöittämisen jälkeen 1 lähti jakautumaan optimaalisesti, kolme kohtalaisesti, kaksi jakautui holtittomasti jo alussa ja yksi ei ollenkaan. Paras menisi siis siirtoon ja kolme muuta jatkoviljelyyn.

Sitten katastrofi: mää olin tajunnut väärin ohjeen, ja aloittanut Crinonen eli keltarauhashormonituen liian myöhään. Se paras alkio piti pakastaa, ja sitten sulatettaisiin parin päivän päästä uudestaan ja siirto tehtäisiin sitten. Oltiin tässä vaiheessa aivan epätoivoisia ja varmoja siitä, että tähän tämä nyt kaatuu eikä voi syyttää kuin itseään. Tai tarkemmin minua.

Alkio sulatettiin, ja sitä viljeltiin päivä, että näkee jatkaako se jakautumista normaalisti. Sulatuspäivänä kuulimme myös, että ne jatkoviljelyyn menneet olivat kaikki hyytyneet, joten meillä oli vain tämä yksi alkio. Onneksi se kuitenkin selviytyi täydellisesti sulatuksesta ja siirto päästiin tekemään. Lääkärin mukaan kaikki näytti hyvältä ja sitten vain odottelemaan.

Mulla ei ollut minkäänlaisia raskausoireita, joten en tehnyt edes testejä kuin vasta virallisena testipäivänä. Tässä vaiheessa mies oli jo palannut kotiin ja minä olin vielä Suomessa eikä kukaan muu tiennyt hoidoista. Enkä halunnut joutua sureskelemaan yksin salassa yhtään aiemmin kuin oli pakko. Mutta pp13 kaksi eri testiä näytti selkeää plussaa, ja menin vielä verikokeeseenkin. Verikokeen tulos oli 803, eli mittataulukon keskivaiheilla.

Lääkehoitona siirron jälkeen on Progynova 2mg x5 ja Crinone x2, jatkuu viikolle 10+0 saakka, jolloin saa kuulemma lopettaa suoraan.

Meidän klinikka oli Ovumia Tampereella, päädyttiin siihen mm lyhyen jonon ja täältä saatujen suositusten perusteella. Sieltä tuli myös nopea ja perusteellinen vastaus tiedusteluihin. Heillä saimme myös hyvin palvelua englanniksi, joka on miehen äidinkieli, ja muutenkin hoidon aloitus etänä sujui mallikkaasti.
Hoidon hinnaksi tuli 5500€ (+lääkkeet); saimme munasolujen hinnasta puolet alennusta, koska saimme vain yhden alkion. Emmekä tienneet tästä etukäteen vaan olimme karvain mielin valmistautuneet maksamaan täyden hinnan. Lisäkustannuksia toi sen ainoan alkion pakastaminen/sulatus/jatkoviljely.

Viikolla 7+3 kävimme varhaisultrassa ja siellä oli kuulemma kaikki hyvin, sydämen sykkeen näimme itsekin. Että varovaisen toiveikkaina ollaan ja odotellaan.
 
Onnea zammakko :love: ja Hilkku :love:
Maria
lle onnea piinaa (y) Ootko testaillut?
Karhuemo75 tylsä juttu, mut kohta taas tositoimiin. Koetahan jaksaa .
Neppari mä olen sitä mieltä, että pään nolllaus näissä asioissa tekee oikeasti todella hyvää. Mekin vuosi oltiin ajattelematta koko juttua ja se oli kyllä hyvää aikaa.
Koeta pitää rentouttava loma tästä kaikesta hulinasta.
Onni ja Unelma, suurkiitos sinulle lääkkeistä

ON: Kävin viikko sitten perjantaina ultrassa kun torstaina alkoi suht kova kipu ja tuli hieman rusehtava vuotoakin. Perjantaiksi vuoto oli jo loppunut ja ultrassa näkyi vain 9mm sikiöpussi mikä vastasi rv 5 vaikka laskennallisesti piti olla 6+3. Lääkärin mukaan vuotokaan ei tule kohdusta ja alkio on edelleen kiinnittynyt. Viikon päästä uusintaultraan.
Tänää kävin sitten uudessa ultrassa ja olin 100 varma, että tilanne ei ole muuttunut. Mutta, olihan siellä.
Nyt alkio näkyi ja oli 9mm ja vastasi rv7+1, sykekkin näkyi selvästi :love:

Tämä pieni on pitänyt meitä hurjassa jännityksessä alusta asti. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Aivan järjettömän pitkä on ollut matka tähän asti ja siksi nyt nautin raskaudestani ja pienestä kasvavasta ihmeestäni sydän tulvillaan Onnea
Laskettu aika 5.6.2018

Esemila 7+1
 

Odottaa hoitoa/Luovuttajaa/pitäätaukoa/monesko lapsi
Ikä suluissa
Onni ja unelma (36)
Tallinnan Nova Vitassa 1,lapsi
Mamma Vaan (44) 3. lapsi hoito 1/2017
oivikki, 2. lapsi toiveissa
Johkuli (40), 3. luovuttaja, lahjamunasoluhoito
Sufka
Tepsuttelija,
prinsessatyttö
Jumprahuitti,
2. lapsi
Odottava73, 2.lapsi.
Toivokkaat
Mimossa2013
SofiaH,
plastex (36)
: 2. lapsi,
Lilla86 (28)
Karhuemo75
Hassutassu
(40+), 2 lapsi toiveissa
Ramiina (30)
Aliisa08 (26) 2 lapsi.
Karvanautti (32)
Sikkuralla (30)
Neppari7



Piinailijat
Maria_86




Plussanneet
Armiina
(30)1. ja 2 lapsi, la 26.10.2015
Lumona (28) 2 lapsi, la ?
Katheriina (31) 2 lapsi, la 9.12.15
Mummotauti, 2 lapsi, la 27.1.2015
La bambina, (41) 1 lapsi LA 1.3.2016
bessonnitsa, 1 ja 2 kaksoset
RouvaK 33 (36) 1 lapsi
Jonnuli 77 (37) 1. lapsi LA 28.8.16
Pikkukintsu (39), 1. lapsi LA 12.11.16
Pinkki Myy
Tsägä
1 lapsi. La Elokuun alku 17
Fibbis (40)+ 2 lapsi
peikkoeukko neljän vuoden yrityksen jälkeen, 1.lapsi
Onni ja Unelma , la maaliskuu 2018
Hilkku81
zammakko
esemila
la 5.6.2018

Maaliin päässeet

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
Vilhelmiina72 (37) ekat, terveet pojat 24.4.2010
Matilda (30) esikoinen, poika 7/2010
Minni007 (45) poika 12.7.2010
Discovery (40+) tyttö 9/2010
Aliisa08 (26) esikoistyttö 11.11.2010
Tuuttituulia (39), tyttö 26.11.2010
lokakuu (40+) esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+, Kultakutri syntyi 25.12.2010
sela 2. yhteinen, poika 3.1.2011 (1. kuollut hoitovirheeseen)
Lyyra 3 lahjasolulapsi tyttö 3/2011
Tyyne73(36) eka, Pikku-Ukko 4.4.2011
Hathor (34), toka, pieni poika 21.4. kiireinen sektio rv.33+5
Alma (34) eka , alkioadoptiosta poika 6/2011
Utopia(25), eka, 18.7.2011 poitsu
amv (-76) eka, lahja-alkiohoito, tyttö 9/2011, rv 31+
Seinäkukkanen (45), eka , 10/2011 tyttö
plastex (33) eka , poika 1/2012
Cava (30+), esikoinen 2/2012
Katheriina, (27) 18.3.2012 poika
Elsama, 23.3.2012 tyttö
Nuppu68, 1.4.2012 tyttö
Olki, eka , 10.4.2012 poika
Minni007 (48), kolmas, 31.5.2012 tyttö
Typyliini (30) toinen, 1.6.2012 poika
Annamari, 06/2012 tyttö
Aliisa (28), pikkukakkonen, 18.6.2012 poika
Haaveita, 26.6.2012 tyttö
SatuSofia (47), eka, 29.6.2012 tyttö
Utopia(27), toinen, 4.12.2012 tyttö, rv 31+6 1,7kg
Lumeton, 5.1.2013 tyttö
SaimiRiikka (46), 17.4.2013 poika
Mirkkuusi 9.10.2013 Tyttö
Sikkuralla 5/2013 poika
Odottava73, 17.4.2014 poika (rv 31+6)
Nalletyttö, poika 29.4.2014
amv, 20.6.2014, toinen lahja-alkiotyttö (rvk 33+6)
Vekkuliina (31) Poika 14.7.2014
Johkunen: Esikois kaksospojat. 13.11.2014
Rudy: aiemmin lahjasolu kaksoset, 24.11.2014 tyttö
Tauku (40+), poika 10.12.2014
Ulpunen: poika 1/2015
Sussuanna: poika 18.2.2015
Paulanna(40+) kaksoset, tyttö ja poika 3/2015
Persika (38), Esikoinen Tyttö 7.5.2015
Burma (39), Esikois poika 4.7.2015
Fanni tyttö 9/2015
Weeru, identtiset kaksostytöt, 27.9.2015
Tia-Tuu, poika, 10/2015
Lempiviola, tyttö, 10/2015
Aniraz_, poika, 10/2015
Iitu78. 2.lapsi, tyttö, 12/2015
Nat (41) poika 1.1.2016
Tytsy75,(39) 1.lapsi, tyttö 16.1.2016
Saiga tyttö 1/2016
Piper86, (29) 1 lapsi. Poika 6/2016
Pikkukintsu Tyttö 4.11.2016
Burma (39), Esikois poika 4.7.2015. Kaksos tytöt joulukuu/16
Maria73. 2 lapsi poika 1/2017
elinas 2 lapsi poika 2/2017
Solakka Silakka (45+) Esikois tyttö 19.2.2017(rv 37+2)
Iida-Karoliina (45+) 5 lapsi poika 25.8-17

Taustalle siirtyneet

Dream73 (36)
Minni 73 (36) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Lotta77 (37), adoptiolapsi saapunut 6/15
OnniUnelma76 (34) adoptiolasta odottamaan
Hillevi (40+) 7 vuoden yrityksen jälkeen
Sharlin (36) 5 vuoden yrityksen jälkeen
HalleB (alle 30v) suunt
 
Onnea zammakko :love: ja Hilkku :love:
Maria
lle onnea piinaa (y) Ootko testaillut?
Karhuemo75 tylsä juttu, mut kohta taas tositoimiin. Koetahan jaksaa .
Neppari mä olen sitä mieltä, että pään nolllaus näissä asioissa tekee oikeasti todella hyvää. Mekin vuosi oltiin ajattelematta koko juttua ja se oli kyllä hyvää aikaa.
Koeta pitää rentouttava loma tästä kaikesta hulinasta.
Onni ja Unelma, suurkiitos sinulle lääkkeistä

ON: Kävin viikko sitten perjantaina ultrassa kun torstaina alkoi suht kova kipu ja tuli hieman rusehtava vuotoakin. Perjantaiksi vuoto oli jo loppunut ja ultrassa näkyi vain 9mm sikiöpussi mikä vastasi rv 5 vaikka laskennallisesti piti olla 6+3. Lääkärin mukaan vuotokaan ei tule kohdusta ja alkio on edelleen kiinnittynyt. Viikon päästä uusintaultraan.
Tänää kävin sitten uudessa ultrassa ja olin 100 varma, että tilanne ei ole muuttunut. Mutta, olihan siellä.
Nyt alkio näkyi ja oli 9mm ja vastasi rv7+1, sykekkin näkyi selvästi :love:

Tämä pieni on pitänyt meitä hurjassa jännityksessä alusta asti. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Aivan järjettömän pitkä on ollut matka tähän asti ja siksi nyt nautin raskaudestani ja pienestä kasvavasta ihmeestäni sydän tulvillaan Onnea
Laskettu aika 5.6.2018

Esemila 7+1

Ollos hyvä :) ja onnea odotukseen <3
 
  • Tykkää
Reactions: esemila
Hei kaikille
Liityin nyt vihdoin tänne kun olen saanut oman pään sisällä ajatukset edes jotenkin kasaan, alkukesän suru-uutisen jälkeen...
olen juuri 32 vuotta täyttänyt kahden ihanan pojan (vm07&08) äiti; uuden miehen kanssa yritimme lasta luomusti vuoden päivät ja sen jälkeen testit näytti siltä etten voi saada luomusti enää lapsia, tuskin hoidoillakaan. Miesystävälleni tämä yhteinen lapsi olisi esikoinen! Kova paikka oli ja päätimme tuon uutisen kuullessamme että sulattelemme sitä kaikessa rauhassa ja käymme sitten ehkä vielä toisella lääkärille arvojeni kanssa ja sitten mietitään mitä tehdään... lääkäri kuitenkin suositteli ja miettimään munasolulahjoitusta! Vielä ei olla mitään päätetty, mutta nyt alkaisi olemaan aika mennä käymään ehkä jonkun toisen lääkärin pakeilla ja miettiä sitten lisää...
minulla on siis alkanut varhaiset vaihdevuodet ja amh 0,2. Lääkäri ei poissulkenut spontaania raskautta mutta esim munatorvien aukiolo tutkimuskin on tekemättä... määräsi dhea:ta; sainkin niitä kk verran mutta oli todella levoton, heikko ja helposti ärsyyntynyt olo koko ajan, joten jätin ne!
Jään tähän taustalle seurailemaan, kaikkia reilua 500 en jaksanut lukea, mutta muutamia viimeisiä...
Aurinkoista syksyä kaikille ja tsemppiä kullekkin omaan tilanteeseen! ❤
 
Tänään testailin ja positiivinen tulos! Samantien piirtyi oikein tumma viiva, joten vahva plussa. En voi uskoa tätä todeksi, oireita ei juurikaan ole, ei lämpöäkään ja odotin ihan negaa. Huomiselle varasin ajan verikokeeseen. Onkohan mitään väliä mihin aikaan sinne menee, koska sain iltapäiväajan. Mietin jo pitäiskö mennä ostaa lisää testejä, mut toisaalta varmaan turha tuhlata rahaa kun on toi verikoe tulossa. Tämä on ihan epätodellista, viisi vuotta ollaan yritetty ja niin monet negatiiviset testit tehty, olisko nyt vihdoin meidän vuoro. Pelottaa hirveästi että kesken menee ja mitä siellä nyt sitten on. Käsittääkseni tänään on raskausviikko 4+5, jos lasketaan siitä kun alkio hedelmöittyi, ja nyt on tasan 14 päivää siitä kun blasto siirrettiin .
 
  • Tykkää
Reactions: karhuemo75
@Piikulain3n Mun amh-arvo oli kanssa 0,2 tai jopa alle, mutta tulin kaksi kertaa raskaaksi. Ekan kerran luomusti, tokan kerran kesken ivf-yrityksen. Molemmat raskaudet menivät kyllä kesken.

Mun lääkäri hoitaa mua kuitenkin yhä, joka kierrossa yritetään ovulaation induktiota. Ivf ei enää onnistu koska munasoluja tulee niin huonosti, mutta jonkinlaista toivoa lääkäri tilanteessani näkee kun yhä mua hoitaa. Samalla valmistaudun henkisesti lahjamunasoluhoitoon (tai yritän päättää lopullisesti, että ryhdynkö siihen vai jäämmekö vaille yhteistä lasta).

@Maria__86 Paljon onnea plussasta!
 
Onnea Maria :love:

Itsellä nyt pitäisi olla rv 8+0 ja sain tänään kuulla lapsettomuuslääkäriltä, että viime ultrassa 7+3 kun alkion koko oli 9mm niin on aivan liian pieni. Pitäisi olla 13mm ja tilastollisesti useimmiten nämä menee kesken.
Utraaja katsoi, että 9mm olisi vastannut rv7+1.
Nyt pitäisi sit rv9+0 mennä taasen ultraan ja katsoa, et kasvaako miten vai ollenkaan.

Ei helvetti, tää on niin rankkaa, et en tiedä mitenhän enää jaksaa. Ekaksi tuli niin iloinen yllätys tokassa ultrassa ( mitä kukaan ei voinut edes uskoa)ja nyt sitten se ilo vietiin.
Nauti tässä sitten raskaudesta ku pelko perssiistä, et menee kesken
:cry::cry::cry:
 
Onnea Maria :love:

Itsellä nyt pitäisi olla rv 8+0 ja sain tänään kuulla lapsettomuuslääkäriltä, että viime ultrassa 7+3 kun alkion koko oli 9mm niin on aivan liian pieni. Pitäisi olla 13mm ja tilastollisesti useimmiten nämä menee kesken.
Utraaja katsoi, että 9mm olisi vastannut rv7+1.
Nyt pitäisi sit rv9+0 mennä taasen ultraan ja katsoa, et kasvaako miten vai ollenkaan.

Ei helvetti, tää on niin rankkaa, et en tiedä mitenhän enää jaksaa. Ekaksi tuli niin iloinen yllätys tokassa ultrassa ( mitä kukaan ei voinut edes uskoa)ja nyt sitten se ilo vietiin.
Nauti tässä sitten raskaudesta ku pelko perssiistä, et menee kesken
:cry::cry::cry:
Eikä :(
 
Deleted member 132730
esemilalle paljon paljon tsemppiä ja pitkää pinnaa, pidetään peukkuja!

Marialle onnittelut! :)

Olen käynyt nyt pari kertaa vyöhyketerapiassa ja kiropraktikolla. SI-nivelen heijastinpisteet oli tosi kipeät ja kiropraktikon mukaan olen vähän vinossa, mm. suoliluut eri kohdilla ja siksi toinen jalka "pidempi." SI-niveltä on nyt sitten hoidettu. Mulla on ollut muutaman viikon vihlontaa alavatsalla/ nivusessa ja alaselässä. Jospa vaivan parantaminen auttaisi jotenkin raskautumisessakin...? :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: esemila
Heippa
Nyt vähän arkaluontoinen kysymys.
Raskauteni toistaiseksi kaiketi jatkuu ja Lugesteronin pitää siis edelleen käyttää.
Kysynkin, että onko kenellekään jäänyt kaappiin käyttökelpoisia (päivämäärää jäljellä) Lugesteroneja tai vastaavia?
Jos, niin mielelläni ottaisin vastaan, korvaan toki.
Ei tarvitsisi sit heittää pois käyttökelpoisia :)
 
Kiitos kaikille onnitteluista. Esemilalle paljon tsemppiä, on kyllä varmaan hirveää kuulla ultrassa jotain epäilyjä, tää on kyllä tosi piinaavaa, toivon sydämestäni että kaikki on hyvin
Teille jotka mietitte hoitoihin ryhtymistä voin sanoa, että mullakin oli aluksi epäilyjä, mutta nyt en enää ajattele koko asiaa. Huomaan välillä kokonaan unohtavani tämän asian. Tuntuu niin uskomattonalta ja ihanalta olla raskaana, mietin vaan onnellisena ihmettä joka kasvaa mun sisällä, mun vauva, ei kenenkään muun. Toki joskus mietin tuleeko se asia sitten mieleen kun vauva syntyy. Mutta ymmärrän että jokaisen pitää käydä se tie ennen kuin on tähän hoitoon valmis. Mullakin siihen meni pari vuotta ja jokaisen epäonnistuneen hoidon jälkeen hyväksyin sen enemmän että tämä on minun tie.
Viime torstaina sain verikokeen tuloksen, se oli tehty alkion ollessa 18pv ikäinen ja silloin hcg oli 4803 ja oli kuulemma hyvä arvo. Vielä pelkään tuulimunaa, mutta oon antanut itselleni myös luvan olla onnellinen tästä. Neuvolan sain parin viikon päähän ja eka ultra kolmen viikon päästä. Juuri nyt päivät tuntuu matelevan. Siirryn nyt vähän taka-alalle ja toivon että tää onni saa jatkua. Paljon onnea ja voimia kaikille tällä rankalla tiellä. Älkää luovuttako, kyllä se aurinko selvästi joskus paistaa.
 
Pitkästä aikaa poikkesin lukemaan mitä tänne kuuluu... Oma arki on niin hektistä koko ajan että harvoin uskaltaa/pystyy edes istahtamaano_O
Tytöt jo kohta 1v., Mihin tää aika oikein katosa?

Hirmuisesti Onnea sulle Esemila!!!! :love::love::love::love::love:
Toivotaan että nyt kaikki jatkuu hyvin ja pikkuinen pysyy matkassa!

Onnittelut myös teille Solakka Silakka ja Ida-karoliina maaliin pääsemisestä!

Ja kaikille hoidoissa oleville tsemppiä ja onnea matkalle, sitä niissä tarvitaan! (y)(y)
 
Pitkästä aikaa poikkesin lukemaan mitä tänne kuuluu... Oma arki on niin hektistä koko ajan että harvoin uskaltaa/pystyy edes istahtamaano_O
Tytöt jo kohta 1v., Mihin tää aika oikein katosa?

Hirmuisesti Onnea sulle Esemila!!!! :love::love::love::love::love:
Toivotaan että nyt kaikki jatkuu hyvin ja pikkuinen pysyy matkassa!

Onnittelut myös teille Solakka Silakka ja Ida-karoliina maaliin pääsemisestä!

Ja kaikille hoidoissa oleville tsemppiä ja onnea matkalle, sitä niissä tarvitaan! (y)(y)
Kiitos
Vilinää ja vilskettä sulla siellä, ihanaa ❤❤
 
Deleted member 132730
Onnea vielä esemila! Niin ihanaa ja toivoa antavaa kuulla, että kaikki on hyvin :)
Omia kuulumisia: nyt on kyydissä hieno blasto. Kaksi muuta eivät selvinneet sulatuksesta ja pakastin on siis tyhjä. Toiveet korkealla. Jospa tämä pieni olisi nyt se meidän sinnikäs sissi, joka tarraa kiinni elämään <3
 
Onnea vielä esemila! Niin ihanaa ja toivoa antavaa kuulla, että kaikki on hyvin :)
Omia kuulumisia: nyt on kyydissä hieno blasto. Kaksi muuta eivät selvinneet sulatuksesta ja pakastin on siis tyhjä. Toiveet korkealla. Jospa tämä pieni olisi nyt se meidän sinnikäs sissi, joka tarraa kiinni elämään <3
Kiitos
Tsemppiä piinaillaan, kyllä se tulosta tuo
 

Yhteistyössä