Hakutulokset

  1. M

    -92 odottajat

    Mullekin voisi päivittää jos joku viitsii! :) Tyttö syntynyt 16.08.2011, painoa 3030g ja pituutta 48cm. Kiitos!
  2. M

    Mese-juttuseuraa?

    Hei! :) Olen 19-vuotias tyttö ja minulla on 3kk ikäinen tyttö. Mielelläni tutustun uusiin ihmisiin! Messengerini memoire@live.fi
  3. M

    milloin napatynkä irtosi?

    Meillä taisi tytöllä irrota sairaalassa 5 vrk iässä. :)
  4. M

    Niin kipeä kävellessä, kauan palautuminen kestää??

    Itsellä oli kohtutulhedus ja kuulostaa kyllä sen oireilta. :( Olin viikon synnytyksen jälkeen sairaalassa. Minulla oli jäänyt kalvonpalasia kohtuun ja vuodin verta ja hyytymiä. Kaavintaan jouduin ja kaksi verensiirtoa tehtiin. Minulla oli tuota alapään jomotusta seisoessa ja kävellessä...
  5. M

    -92 odottajat

    maalismasu '12 Kiitos paljon! :) Tänne Tampereen lähistölle olen muuttanut Rovaniemeltä tuossa vuoden alussa. Mekin silloin otettiin selvillä sukupuoli. Tuntui että oli helppo sitten hankkia kaikki tarvittavat kun tietää että kumpi tulee, vaikka se nyt ei ihan satavarmaa ole. Ja en kyllä...
  6. M

    -92 odottajat

    Hei kaikille! :D Elikkäs minä kyllä olen jo synnyttänyt ja tyttö huomenna 6 viikon ikäinen. Vuosimallia -92 olen ja kesäkuussa 19 vuotta täyttänyt. mamma92 Itselläkin mieliala heitti vuoristorataa raskausaikana. :) Mietin välillä että onko minusta tähän hommaan vielä ja olenko valmis...
  7. M

    Odottajat Tampereen seudulta!

    En ole täälläkään aikoihin käyny, kun vauva on pitänyt kiireellisenä. :D Ja tämä synnytyksestä palautuminen on kestäny, toivotaan vaan tässä ettei enää tulisi takapakkia. :) Minä en ainakaan tänään ehdi tapaamiseen, kun on neuvola. Ja huomennakin menoa. Mutta mielelläni olen tulossa...
  8. M

    Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

    Meidän tyttö syntyi raskausviikolla 40+6. :) Synnytys kesti sen 25h 34min ja siitä ponnistus 26min.
  9. M

    Synnytys ja peräruiske

    Minulta ei kyllä kysytty otanko vai enkö. Minut siirrettiin synnytyssaliin niin sitä ennen kätilö sanoi että laitetaan peräruiske, eikä se minua kyllä haitannut. Mukavempaa vain olla kun suoli tyhjä. :D Tuli sieltä kuitenkin ponnistusvaiheessa kuulemma pieni kikkare kätilön puheitten mukaan...
  10. M

    Odottajat Tampereen seudulta!

    memmmeli Kiitoksia paljon! :)
  11. M

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Meille syntyi pieni tyttövauva 16.8 rv 40+6. Pituus 48cm ja paino 3030g. :)
  12. M

    Odottajat Tampereen seudulta!

    Itse en sitten päässytkään tapaamiseen kun neiti syntyi 16.8 ja eilen sairaalasta päästiin. :) Mutta mielellään osallistun tuleviin tapaamisiin jos on tulossa! :D
  13. M

    halluuko joku libero-koodin??

    Minulle kelpaa! :D
  14. M

    Ystävää/Ystäviä vailla

    babyandwe Joo, saatiin sukulaisilta onneksi! Mutta ehti se päivän toimia ja meni rikki. :D Se sitten korjattiin, ja onneksi siinä välissä oli viileä ajanjakso. :) Mutta jos kohta taas lopettaa toimimasta niin sitten pitää kyllä käydä tuolta katsomassa!
  15. M

    Ystävää/Ystäviä vailla

    Hehe. :D Yleensä kesät helteitä on toivonu, mutta nyt ite toivon aina että olispa viileää. Nukkuminenkin on niin tuskaista, kun tämä kämppä on kuin sauna lämpimillä ilmoilla! Ja sitä tuuletinta ei hoksannu hommata ajoissa niin, ei enää löydy mistään. :D
  16. M

    Ystävää/Ystäviä vailla

    Ite alan myös olla kärsimätön. :D En tiedä kun tuntuu että olen tähän raskauteen alkanut jo "kyllästyä". Ja varsinkin nyt kun tässä loppuraskaudessa ei hirveästi pysty/saa tehdä kaikkea, vaikka kuinka tuntuis virtaa olevan. :D
  17. M

    Nuoria äitejä/odottajia tampereelta?

    Huhu! :D Meitähän nuoria mammoja/odottajia Tampereen suunnalta on paljon!
  18. M

    Ystävää/Ystäviä vailla

    tanzie Joo, mulla sama! Eivät kyllä ole tarkkaileet kohdunsuun tilannetta ollenkaan, niin en tiiä mikä siellä nyt on tilanne. Ite ootan kokoajan että tulee kohta, mutta kuitenkin minun tuurilla kuitenkin menee yliaikaseksi tai jotain. :D
  19. M

    Ystävää/Ystäviä vailla

    tanzie Vähän kyllä jännittää. :) Olen miettiny että pysyyköhän se siellä sinne elokuuhun asti edes. :D Tänäänkin vatsa on ollu ihan pinkeenä ja välillä kipeitäkin supistuksia. Kohdunkaula 1 cm auki tässä jokunen viikko. Mutta ei oikein tiedä mitä odottaa. :)
  20. M

    Ystävää/Ystäviä vailla

    Carrie_ Juu! :D Messengerissä en ainakaan nähnyt pyyntöä? :o tanzie Ei meillä paljoa heitä nuo lasketut ajat! :D

Yhteistyössä