Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Mä just töissä kerroin esimiehelle raskaudesta, koska masu alkaa iltapäivisin olla jo näkyvä (väitti kyllä ettei huomaa) ja sitten jos muut työkaverit alkaa jotain kuiskia niin kiva että pomo on kuullut jo asiasta minulta. Mulla on rakenneultra perjantaina, sen jälkeen saa "salailu" loppua...
  2. M

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Sähköinen neuvolakortti olis minusta just huippu! Olen pitkään jo miettinyt miksei sellaista ole. Aina pitää muistaa se paperinen ottaa mukaan ja pitää kotona tallella jnejne.. sähköinen olis helppo :) Täälläkin voidaan paksusti, mun masu näkyy ihan kunnolla mut oon siirtynyt töissä väljiin...
  3. M

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Onko täällä muuten kellään muulla tilannetta, että nyt ei odota esikoista ja ei ole mitään turvaverkkoja lähistöllä? Mietin vaan sitä synnytystä, että miehen on vissiin oltava meidän 5veen kanssa kotona tms kun eihän häntä voi yksin jättää mihinkään ja meillä ei tosiaan ole oikeastaan mitään...
  4. M

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    @Lily79 esikoisen kans mä kävin salilla (tosin kevyesti mutta silti) ja pitkillä kävelylenkeillä ihan loppuun asti, mut nyt mä oon ollut paljon väsyneempi. Vielä toistaiseksi jaksan käydä salilla sen 3x viikossa mitä yleensäkin, mutta vatsojen treenin olen jättänyt pois. Eli vain niitä syviä...
  5. M

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    @Villavarvas , arvaappa mitä toivoin ja sain viime vuonna äitienpäivälahjaksi ;) eli mies maksoi hotelliyön Helsingissä. Lähdin heti la aamusta sinne, vietin päivän harrastuksen parissa ja shoppaillen, kävin syömässä ystävän kanssa jne. Ja sit illaksi ostin kaikkea herkkuja ja siideriä ja menin...
  6. M

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Mäkään en raskaudesta oikein halua kertoa vielä kellekään, esikoiselle (5v) pakko ollut kertoa kun on jo tehty hankintoja ja kyllä se muutenkin jotenkin vaistosi. No hän on sitten kertonut asiaa eteenpäin :/ mutta esim.töissä ajattelin kertoa vasta joskus kuukauden päästä aikaisintaan. @Pharaoh...
  7. M

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    @Jesy , oliko sulla jotain oireita toksoon liittyen? Me oltiin Etelä-Italiassa viikko pari viikkoa sitten, ja mä söin siellä mm.ilmakuivattua kinkkua ja mozzarellaa. Soitin sitten neuvolaan että pitäisikö ottaa jotain testejä, niin neuvolan täti sanoi että jos ei ole mitään oireita (ripulia...
  8. M

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Perjantaina oli tosiaan ultra, ja yksi pikkuinen siellä touhusi <3 koko vastasi tuolloin 13+0 eli muutama päivä lisää vrt laskennalliseen. Laskettua aikaa ei silti muutettu, mut olisi ehkä todellisuudessa sitten siellä helmi-maaliskuun vaihteessa. Turvotuksesta, mua kans joinakin iltoina...
  9. M

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Miten te muutte joilla on jo pieniä lapsia/lapsi ennestään ootte taklanneet tätä väsymystä? Mä oon ihan loppu joka päivä töiden jälkeen, vaikka siis teen ihan toimistotöitä niin helposti nukkuisin vaikka pari tuntia päikkäreitä joka ilta.. mutta eihän se ole mahdollista kun 5v pyörii tässä...
  10. M

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    @Risukko mut vois lisätä listaan, eli LA 6.3, marjutan 33v, JS, 2.lapsi :) Ja mulla kans edessä kuukauden päästä työpaikan bileet, olen se joka yleensä aina juo naisista eniten.. en tiedä miten nyt selviän, ehkä kävelen sen yhden ja saman viinilasin kanssa koko illan ja kaadan sitä sitten...
  11. M

    Maaliskuiset 2018

    Tsemppiä @Pupiini73 ! Toivon että kaikki on hyvin <3 Ekassa neuvolassa on käyty, ja muuten kaikki ok mut hb oli vain 105. Terkkari kyseli että eikö oikeasti väsytä ja ole vetämätön olo kun ei sais olla alle 110. Noh ihan samanlainen olo kuin muulloinkin, ainahan mä nukkuisin päikkärit jne. jos...
  12. M

    Maaliskuiset 2018

    Tässä tosiaan toista lasta odotellaan mut en siltikään muista miten toi ultraushommeli meni.. eli milloin se eka kunnallinen ultra on? Mä olen tänään menossa ekaan neuvolaan, tänään olis laskennallisesti 8+2. Oireena edelleen "krapula" 24/7, siis sellainen kuvotus ja kaikki tuoksut tuntuu...
  13. M

    Maaliskuiset 2018

    Moi, täällä plussattu 27.6. mut edelleen niin arkana tän asian kanssa että nyt vasta uskaltauduin tänne :) Eli toinen lapsi jota odoteltu jo parisen vuotta (esikoinen 5v). Viimeksi tärppäsi syksyllä 2015 mutta siitä tuli km viikolla 8. Jätti kyllä pelon kytemään.. nyt olis viikkoja noin 5+5 ja...
  14. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Mä täällä edelleen lueskelen, taustailen ja tsemppailen.. ei uskalla jotenkin vieläkään siirtyä tuonne odottaviin. Ehkä sitten joskus muutaman viikon kuluttua jos tän plussan uskois todeksi - viimeistään ultrassa. En ole edes neuvolaan soittanut, tuntuu niin tyhmältä kun viimeksi olin niin...
  15. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos :) ja joo katsotaan nyt mitä tästä tulee. Tuo km jätti aika pahat arvet.. luulin, ettei se paljon mua hetkauta kun olen aika rationaalinen tyyppi ja km tapahtui muutenkin alkuvaiheessa (viikolla 11 eikä mulla ollut edes raskausoireita ollut). Mutta sitten kun tuli se hetki että km...
  16. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Moi, mahtuiskos tähän porukkaan mukaan? Täällä 33v nainen, esikoinen syntynyt 05/2012 ja sitten km 11/2015. Ollaan oltu 2015 keväästä lähtien vähän silleen että tulee jos tullakseen, ja tuo yksi km ainut kerta kun tärpännyt. No nyt sitten eilen (kp28, mulla yleensä kierto 26-27pvä) tuli...
  17. M

    Toiveissa toinen lapsi <3

    Kiitos :) Mä oon tosiaan tikutellut ovista nyt pari kiertoa kun kierrot on olleet 23-26pvä - mut vaikka on noin lyhyitä niin kyllä se ovis on aina löytynyt. Et en tiiä missä vika :( tuntuu että oonkohan jo liian vanhakin tähän.. Toisaalta oon aina ennen ajatellut että yksi lapsi olisi meille se...
  18. M

    Toiveissa toinen lapsi <3

    Moi, sopisko vielä tähän ryhmään? Olen 32v ja meillä esikoinen 4v 4kk. Viime syksynä alettiin yrittään toista, tuli km vko 10. Sen jälkeen pidettiinkin taukoa ja uudelleen alettiin yrittämään huhtikuussa. Alkuun jaksoi olla iloinen ja reipas, esikoinen tärppäsi neljännestä kierrosta ja km...
  19. M

    Weledan synnytykseen valmistautumisöljy- haluatko kokeilla?

    Eli mulla olis lähes täysi pullo tätä Weledan öljyä viimeisille raskausviikoille käytettäväksi. Auttaa ehkäisemään repeämiä jne, tarkempi kuvaus tuotteesta Weledan sivuilla. Sopii toki myös muuhun hierontaan :) Päiväystä jäljellä 10/2013 asti. --tämä mennyt jo--
  20. M

    4x2dl Nan-korviketetroja, tarviiko joku?

    Tetrat menneet :)

Yhteistyössä