3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Tiituu tsemppiä sullekkin, ehkä nettipimento on hyvä asia välillä...

@Miljamaaria haha, nalkitettu on eilen illalla =D pakkoköyrintää joo..sitähän se on välillä. Kyl meilläki on usein niin et mä haluun enemmän ko mies. Ja itteeni otan herkästi, oon ihan satavarma ettei se rakasta mua ja oon oksettava ja ja ja..


Ovisteluista sen verran että tasavahvat viivat oli keskiviikkona illalla ja eilenki viel iltasella. Voiko se olla mahdollista? Anteeksi kielenkäyttöni, mitään limoja en ole bongannut =0? Ehkä jotain toispuoleista tuntemusta eilen illalla. Oliko se nyt ovis, v*ttu minä tiiä =D. Tänään näkyi enää haaleana toinen viime aamulla ovistestissä. Että kai mul sit nyt on dpo1? Kaipa on..

Huomenna vielä töitä ja sitten kesälomaaaaaaaaa =)
 


3-kymppiset toista lasta yrittävät

Hironea
| 38v | yk2 | kp4/25 | esikoinen 12/15
Iltasatu | 33v | yk2 | kp26/26-29 | esikoinen 9/16
Miljamaaria | 34v | yk9 | kp4/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14
Mininen85 | 32v | yk11 | kp18/25 | esikoinen 08/07
Miri81 | 36v | yk4 | kp9/~30 | esikoinen 1/15
Naadis | 29v | yk7 | kp9/30 | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Suzu85 | 31v | yk2 | kp13/28-34 | esikoinen 12/16
Tiituu | 33v | ya 6/16 | kp11/28-30 | km 11/16 | esikoinen 2/15
voikukka33 | 33v | yk4 | kp15/28 | esikoinen 11/14

Piinapäiviä viettävät

Taustailijat
Geesa
| 29v | tjot | kp--/24-26 | esikoinen 12/15

Plussanneet :love:
babygreen
| 37v | yk3 | 10.3.2017
tahuna | 30v | yk3 | 28.4.2017
Mertt1 | 32v | yk6 | 14.5.2017
Marjee | yk4 | 2.6.2017
anscu | 30v | yk2 | 7.6.2017
Infinity | 38v | yk2 | 17.6.2017
marjutan | 33v | yk28 | 27.6.2017
 
Viimeksi muokattu:
Mitäs leidit? Täällä odotellaan menkkoja, tänään pitäisi alkaa. Aamulla vatsaa väänsi ja olin ihan varma että NYT mutta se olikin vain aamukahvi :D Menkkajomot ei ole vielä alkaneet mutta on ollut sellaisiakin kiertoja että krampit on alkaneet vasta tuntia paria ennen vuotoa. Puhtaan valkoiset työvaatteet eikä joka hetki mahdollisuutta päästä vessaan = side on jo asennettu :LOL: En tiedä käynkö kurkkimassa ennen sunnuntaita, siellä on niin ihanaa jättää luuri äänettömälle ja olla ihan pimennossa :love: Ihanaa viikonloppua kaikille! :love:
 
@Miljamaaria Missä testit! :eek: Toivotaan, että menkat pysyy poissa ja saatte viettää ihanaa aikaa mökillä :love::love:

Mites @Hironea, mitää fiiliksiä puoleen tai toiseen? :)

Täällä menkat senkun jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.. hoohoijaa, loppuis jo, niin sais yötkin taas nukuttua kunnolla (ja pääsis taas puuhaileen ja tikuttaan jajaja..:ROFLMAO::ROFLMAO: )
 
  • Tykkää
Reactions: Miri81
Eipä kovin pitkä nettipimento ollutkaan :LOL: kun täällä metsämökillä onkin WiFi. Niin @Miljamaaria en siis ole varsinaisesti mitään breikkiä pitämässä vaikka välillä se käykin mielessä...en kyllä tiedä helpittaisiko se yhtään loppujen lopuksi kun kuitenkin on aika vaikea olla ajattelematta sitä haaveita toisesta lapsesta. Etkö tosiaan ole @Miljamaaria testannut:geek:

Hyvä @Mininen85 että saitte tallettelut onnistumaan (y)
. Meilläkin minä olen se aktiivisemmin haluava ja ennemmin mies pihtailija ;) tai ei varsinaisesti pihtailija mutta sellanen vieteltävä :rolleyes:. Huoh onpa tylsä vaihe kierrosta tämä ennen ovista. @Naadis toivottavasti kohta sullakin menkat loppuu ja pääset tikuttamaan. Mutta taitaa jäädä tikuttamatta kun ollaan täällä reissussa. (en saa tätä hymiötä pois niin jääköön tähän o_O
)
 
Pikapäivitys mökiltä: ei menkkoja, en ole testannut. Voi vitsi naiset että mua lämmittää kun elätte mukana :love: Testaan huomenna kotona jos ei ole sitä ennen alkanut. Mökkireissu on ollut katastrofi joten eipä nuo menkat olisi mitään pilanneet, tästä on laatuaika ja romantiikka kaukana :( Huomenna suunniteltua aiemmin kotiin.
 
Moikka! Mieki kyllä piän @Miljamaaria peukkuja ;) mut ikävää jos teidän mökkireissu meni metsään :cry:

Tänään lähen lapseni kanssa tyttöjen reissulle Tallinnaan, jeij. Onneksi oon lomalla niin ei ehdi sekoilla täälä kokoaikaa... kuulostella oireita ja lukea sitä ja tätä. Kp16 on menossa ja käsittääkseni dpo4. 10 päivää menkkoihin... on tää silti jännää :cautious:
Ihanaa sunnuntaita!
 
Kiitos @Miri81 tsempeistä! :love: Mä en oikein tiedä mitä tästä ajattelisi, oliko ovis sittenkin vasta kp16 vaikka sain sen nopean plussan kp14 (n) Tänään on ollut vähän ennakoivia menkkajomotuksia :unsure: Katsotaan miten käy, jos vielä kotiin tullessakaan ei vuoda, voisin testata. Jos ovis olisikin ollut myöhemmin, nyt olisi dpo14... eli tänään alkaisi menkat. Melkoista arpomista taas :LOL: Niin ja se katastrofi... se oli molemminpuolista. Riideltiin, mikä oli mun vika. Pyysin anteeksi ja asia sovittiin, kaikki ok. Mutta, sit kun ilta uhkasi sujua liian mukavasti, ukko alkoi haastaa keksityllä syyllä riitaa - ja syytti mua siitä. Siinä meni sit loppupäivä ja ilta perseelleen. Kiva reissu siis :LOL: Kai se tästä tasaantuu, aamu on ollut ok.

Mitenkäs muilla menee? Mulla on luurissa niin vähän akkua että perehdyn kotona paremmin :)
 
Ääh @Miljamaaria, miks noi ukot on tollasia kiukuttelijoita :devil:
. Peukut pystyyn että korvaukseksi vkl katastrofista tulis plussa tikkuun :geek:

Tsemppiä uuteen kiertoon @Hironea

Mukavaa reissua @Mininen85 :)

Meillä enää tämä päivä reissussa ja huomenna kotimatkalle. Kivassa hotellissa ollaan ja kivaa muutakin ehditty ;):rolleyes:
. Ei kyllä ihan vielä olla ovisajankohdassa että täytyy jatkaa viettelyjä kotona.
 
@Miri81 Kiitti, ollaan ok (y) Kun toinen on johtopäätöksiä vetävä ja pitkävihainen ja toinen kiihtyy herkästi niin ei voida välttyä ajoittaisilta yhteentörmäyksiltä :LOL: Hei sähän saatkin pian jo tikuttaa ovista! Tai siis, jos aiot tässä kierrossa tikuttaa. Onhan se tavallaan lisästressiä :notworthy:

@Tiituu Loma on kyllä siitä mukavaa aikaa että silloin on aikaa romantiikalle ;) Arkena ei aina niin jaksa eikä viitsi. Hyvä että nyt on hyvä tatsi päällä (y)

Tsemiä @Hironea seuraavaan kiertoon! Nyt vaan luomukonstit käyttöön :)

Oikein ihanaa matkaa @Mininen85 :love:

ON: Niinhän siinä kävi että tänään alkoikin yk9. Alkoivat sopivasti rippijuhlilla :devil: Onneksi olin varautunut! Nyt vaan kokka kohti uutta kiertoa ja uutta mahdollisuutta :)
 
Pahoittelut kp1 @Hironea ja @Miljamaaria

@Tiituu Joo, liikaa kp1siä nyt tullut.. Tulevasta kierroista kaikille plussat ja ketju tyhjäksi! :ROFLMAO:

Nyt pikkuhiljaa alkaa vuoto loppumaan, joten kohta viikon päästä varmaan alan taas tikutteleen. noi menkat kiukutti niin paljon, että en oo edes jaksanut ottaa mitään vitskuja, vehniksiä enkä greippejä.. Josko huomenna taas aktivoituis senkin suhteen.
 
@Tiituu Niinpä! Nyt niitä plussia :LOL: Tähän asti joka kuukausi joku on plussannut eli suunnilleen joka kierrosta yksi ja tässä kierrossa ei nyt sit kukaan :barefoot: Jospa tämä olisi tyyntä plussamyrskyn edellä...? ;)

@Naadis Hyvä että menkat alkaa loppua, on se vaan niin peestä se kun vaan losottaa ja losottaa. Mä olen aina vihannut menkkoja sen takia ja esikoisen jälkeen yritin etsiä ehkäisyä joka lopettaisi menkat kokonaan. On niin elämää rajoittavaa kun vuotaa yli äyräiden, ei edes öitään saa rauhassa nukkua :cautious:

@Miri81 Ai sullakin on sen verran myöhään ovis? Samoihin aikoihin kuin mullakin luomukierrossa. Nämä letrokierrot nyt on ihan herran haltuun :LOL: Toivotaan nättejä päiviä ja paljon mukavaa tekemistä niin aika kuluu nopeammin (y)

Mites @Iltasatu, onko sellainen fiilis että olia voinut käydä tärppi? Tikutatkos @voikukka33 ovista? Jos niin joko on plussa tullut?

Täällä kärvistellään monsuunivuodon kanssa. Ekat päivät on ihan hirveitä kun sitä vaan tulee ja tulee ja koko ajan saa pelätä että vuotaa ohi. Sori mielikuva :censored: Huomenna saisi aloittaa taas letrot mutta taidan antaa kropalle lepokuukauden hormoneista ja mennä luomuna. Ovista en pysty tikuttaa kun reissataan lasten kanssa joten tämä kierto taitaa mennä todella löysin rantein :LOL: Tai sit pissin tikkuun salaa yön pimeinä tunteina kun lapset nukkuu :ROFLMAO:
 
Mä täällä edelleen lueskelen, taustailen ja tsemppailen.. ei uskalla jotenkin vieläkään siirtyä tuonne odottaviin. Ehkä sitten joskus muutaman viikon kuluttua jos tän plussan uskois todeksi - viimeistään ultrassa. En ole edes neuvolaan soittanut, tuntuu niin tyhmältä kun viimeksi olin niin innoissaan heti menossa neuvolat ja kaikki ja sitten tulikin se km :/

Mutta kiva silti lukea täällä kaikkien kuulumisia! Olen hengessä mukana :)
 
Sähän oot @marjutan plussannu ajat sitten!! Tietty se km kyl varmaan takaraivossa jäytää, mut iloitse ihminen iloitse! Me ihan turhaan hävetään intoilujamme aina. Pitäis varmaan jotenkin pystyä kääntämään se varovaisuus pois ajattelemalla enempi, että ei se surullisuus tai pahimman odottaminenkaan kumminkaan kamaluuksia estä, jos niitä on tapahtuakseen. Jos vaan pystyt, niin iloitse jokaisesta raskauspäivästä!! :love: Luoja tietää, ettei tässä elämässä liikaa ilonaiheita ja riemupäiviä ole tyrkyllä:LOL: Me pidetään kovasti peukkuja sulle!!!(y)

Kuulostaa kyl melko hurjalta verilöylyltä @Miljamaaria !!:barefoot: Ootko koklannu kuukuppia? Mä siirryin keväällä siihen ja voi onni ja autuus menkkaeloa nyt! Mulla on tosiaan ovis siinä kp 18-20 paikkeilla. Nyt ollu vissiin kahesti kp 18.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
Olet kyllä niin oikeassa @Miri81 tuosta että pitäisi vaan osata iloita kaikesta hyvästä ja kauniista mitä elämä antaa :love: Itseään pahalta suojellen saattaa suojella myös hyviltä asioilta. En ole kokeillut kuukuppia koska vierastan sen asentamista. Töissä tyhjenteleminen voisi olla suht hankalaa... Käytän usein tamponi+side-yhdistelmää. Jos tulee tamponista läpi, loppu jää siteeseen (y)

@Naadis Todellakin odottavan aika on pitkä :LOL: Varsinkin kun aina pitää odottaa jotain: ensin ovista, sitten testipäivää tai menkkoja, sitten menkkojen loppumista, taas ovista... :ninja: Mullakin ovis normisti kp20 tai kp21 :poop: Letroilla koko kierto on vaan joitain päiviä pidempi :p

ON: Letrot jäi nyt tässä kierrossa kaapin perälle. Taidetaan mennä näin lokakuuhun asti ja yrittää sitten päästä julkiselle hoitoihin. Eihän tässä montaa kiertoa enää siihen ole. Taputellaan homma siihen malliin että häiden jälkeen vauvaa aletaan tehdä sata lasissa, nyt tjottaillaan nämä 3,5kk. Mun munasarjoilla tuskin tärppää luomuna mutta eipä se mahdotontakaan ole, todiste siitä katselee lastenohjelmaa tuossa viekussa :love: Kp:t laskeskelen silti ja ovistakin aion tikuttaa mahdollisuuksien mukaan että pysyisin kärryillä kiertojen pituuksista, oviksista ja luteaalivaiheesta. Niitä tietoja varmaan tarvitaan sitten hoidoissa ja osaan vähän itsekin ennustaa menkkojen alkamisia. Olen siis todennäköisesti täällä vielä aika pitkään :notworthy: Vaikka onkin oma päätös ja tiedän sen olevan järkevää, vähän on silti mieli maassa. Pitää toivoa että aikaa menee nopeasti! :rolleyes: Onhan tässä 8,5kk jo vierähtänyt, ei tässä konkurssissa muutama kuukausi enää missään tunnu... :unsure:
 

Yhteistyössä