Hakutulokset

  1. H

    Yhden päivän kestävät kuukautiset??

    Auttakee mua... Voiko kuukautiset kestää vain päivän verran?? Lauantaina kp26 alkoi aamupäivällä vuoto, sitä tuli vähän, oli punaruskeaa verta (sellaista "vanhaa" verta ).. Laitoin siteen ja siihen oli tullut iltaan mennessä tippa tai kaksi... Vuoto loppui siis heti, kun alkoikin, pyyhkiessä...
  2. H

    Kemiallisesta raskaudesta!

    Onko täällä ketään, jolla olisi kokemuksia kemiallisista raskauksista? Sain haamuplussat 5.11. ja 7.11. Viivat olivat tosi haaleat "viikkoihin nähden" (menkoista laskettuna olisin ollut jo rv5 tms ) niin pääsin veritestiin 9.11. jonka vastaus oli negatiivinen. Samana aamuna raskaustesti oli...
  3. H

    David raskaustestistä!

    Mitäs palstalaiset sanoo tästä David nimisestä (herkkyys 25 ) raskaustestistä? Antaako viivanpaikkoja? Muita käyttökokemuksia?
  4. H

    Jälkiehkäisystä huolimattako raskaana...?

    Onko kukaan raskautunut jälkiehkäisyn ottamisesta huolimatta...? Minulla nyt 8pvää "vahingosta" ja jälkiehkäisyn otin 14h tapahtuneesta... Syön kyllä ehkäisypillereitä, mutta oli jäänyt yksi välistä juuri pari päivää ennen tapahtunutta ja lisäehkäisy jäi uupumaan... Alavatsaa kiristää ja...
  5. H

    Jälkiehkäisystä huolimattako raskaana...?

    Onko kukaan raskautunut jälkiehkäisyn ottamisesta huolimatta...? Minulla nyt 8pvää "vahingosta" ja jälkiehkäisyn otin 14h tapahtuneesta... Syön kyllä ehkäisypillereitä, mutta oli jäänyt yksi välistä juuri pari päivää ennen tapahtunutta ja lisäehkäisy jäi uupumaan... Alavatsaa kiristää ja...

Yhteistyössä