Hakutulokset

  1. S

    Kiinteiden aloittamisesta

    Miten olette aloitelleet kiinteiden maisteluja? Uusi suositus 4kk ja vanha suositus 6kk iässä - kumpaa olette nyt noudattanut kun tuo 4kk ei vielä ole edes virallinen? Meillä neuvolan terkka sanoi 4kk neuvolassa, että nyt vaan aloittelemaan ja lääkäri taas samaisena päivänä sanoi, että...
  2. S

    Muita joilla "merkkipäiviä" ei kummemmin juhlita?

    Siis merkkipäivillä tarkoitan näitä isänpäivää, äitienpäivää, ystävänpäivää jne. Ja aikuisten synttäreitä. Meillä ei niitä varsinaisesti kammoksuta, mutta ei sen kummempaa meteliäkään pidetä. Lapsi antaa äitienpäivänä ja isänpäivänä päiväkodissa tehdyn paketin ja kortin, mutta muuten ei...
  3. S

    Khao Lakista kokemuksia?

    Onko kenelläkään kokemuksia lapsen/lasten kanssa Khao Lakista? Eniten kiinnostaisi retket, eli minkälaisia retkiä olette pienten lasten kanssa tehneet? Similan ja kansallispuisto kovasti kiinnostaisi, mutta hieman arveluttaa miten se vajaa 5v. kanssa onnistuisi parhaiten...
  4. S

    Välikausivaatteita netistä alessa?

    Joo, googlaamalla varmaan löytyisi, mut en oo oikein mikään surffailija... Olisiko jollain viimeaikojen kokemusta mistä nettikaupasta löytyis nyt välikausivaatteita, mieluiten haalareita, tarjouksessa, siis ihan kunnon ale, ei mitään -10%...
  5. S

    Minkä ikäisenä opitTu uimaan?

    Minkä ikäisenä Teidän lapset ovat oppineet uimaan? Oletteko miten sen jälkeen toimineet uimahallissa, ootteko heti siirtynyt isoon altaaseen? Meillä neljä vuotias oppi just ja kovasti haluaa nyt uida itse ja pikkuallas meidän uimahallissa on tosi matala eli jalat on koko ajan pohjassa eikä...
  6. S

    Nopeita ruokia, ilman eineksiä? Ideoita kehiin!

    Jos teillä olisi puoli tuntia aikaa, mitä ruokaa tekisitte? Jos jätetään siis einekset, tyyliin nakit ja ranskalaiset tai hernekeitto. Meillä on tästä eteen päin aina keskiviikkoisin pojan harrastuksen vuoksi vain kolme varttia aikaa tehdä ruoka ja syödä. Ja en oikein välitä tehdä ruokaa...
  7. S

    Madagaskar 3?

    Onko kukaan nähnyt? Tekisi mieli lähteä pojan kanssa elokuviin, mut mitään muuta lastenelokuvaa ei ole menossa. Sopiiko myös pienemmille lapsille?
  8. S

    Hassu juttu lääkärissä :)

    Kävin aamulla yksityisellä terveysasemalla ja sattui lääkäriksi sellainen tosi nuoren näköisen tyttö. Oli hassu kun antoi lääkkeet ja sanoi, että jos oireet jatkuu, niin kannattaa sitten alkuviikosta hakeutua lääkäriin. Missäs minä sitten tänään olin, jos en lääkärissä? ;) Ei siis ole...
  9. S

    Lastenvaatteita netistä Kids... jotain? Saitti hukassa!

    Joskus viime vuonna löysin kivan lastenvaatteiden nettikaupan, ja nyt en kuollaksenikaan muista nimeä enkä löydä millään hauilla... Eli nimi oli jotain Kids 2 Pro tai jotain sen suuntaista... Onko kenelle tuttu?
  10. S

    D-vitamiinin yliannostus?

    3,5 vuotias poika on syönyt D-vitamiini tabletteja noin 10 tablettia, eli 10 kertaisen päiväannoksen. Ja lisäksi muutaman ksylitol tabletin. Onkohan kummassakaan jotain vaaraa suurempana määränä nautittuna?? Oli minun kassista löytänyt matkapussin joka kulkee mukana reissuissa...
  11. S

    Mielikuvitukseton lajanostaja - ideoita miehen lahjaan?

    Ei mitään ideoita miehelle lahjaksi - apuja kaivataan... Ei mitään suklaata, koruja, kirjoja tai mitään turhaa. Eikä lahjakortit tms. ole myöskään oikein minun juttu. Budjetti noin 150-200e ja siitä käytetty noin 30e Madventures matka Atlas kirjaan. Matkustellaan paljon, jotain siihen...
  12. S

    Pakkaamis painajainen...

    Pitäisi pakata, mutta täälä vain surffailen... Pää lyö ihan tyhjää, ei aavistustakaan mitä kassiin kasaisi. 3 viikkoa ollaan reissussa, niin rantaa kun kaupunkiakin sattuu matkan varrelle. Sanokaa nyt hyvät ihmiset mitä, muuta kun vaatteet, olisi pakko olla mukana? Mukana 3-vuotias...

Yhteistyössä