Mielikuvitukseton lajanostaja - ideoita miehen lahjaan?

Ei mitään ideoita miehelle lahjaksi - apuja kaivataan...
Ei mitään suklaata, koruja, kirjoja tai mitään turhaa. Eikä lahjakortit tms. ole myöskään oikein minun juttu.
Budjetti noin 150-200e ja siitä käytetty noin 30e Madventures matka Atlas kirjaan.
Matkustellaan paljon, jotain siihen liittyvää olen yrittänyt keksiä, mutta ei kuitenkaan mitään varsinasta matkaa.
Muuten alkais olemaan lahjastressi hoidettu, tämän yhden kun vielä keksisi...
 
"vieras"
Mitä te olette kaivanneet matkoillanne? matka-palovaroitinta? silkkistä matka-makuupussi/lakanaa? uudet uikkarit/uimalasit/uimakassi/toilettilaukku? pyyheliina/kylpytakki? kymppikortti uimahalliin/tekniikkakurssille?

Tuo kirja näytti hyvältä, katselin sitä yks päivä mut en keksinyt kelle sen olisi voinut ostaa :D
 
"vieras"
Budjetti 150-200e oman miehen joululahjaan?? Miksi ihmeessä niin kalliilla pitäis lahjoa? Meillä miehen kanssa tapana ostaa toisillemme lahjaa: Joku "käytännöllinen kiva" ja joku toivottu. Käytännöllinen kiva voi olla esim tuoksu/vaate,toivottu taas vaikka joku kirja mitä on toivonut,tai vaikka lahjakortti kauneushoitolaan tms. Hinnalla ei periaatteessa ole väliä,mutta harvoin nuo yhteensä yli 70euroa on,yleensä reilusti alle 50e.
 
[QUOTE="vieras";25123896]Budjetti 150-200e oman miehen joululahjaan?? Miksi ihmeessä niin kalliilla pitäis lahjoa? Meillä miehen kanssa tapana ostaa toisillemme lahjaa: Joku "käytännöllinen kiva" ja joku toivottu. Käytännöllinen kiva voi olla esim tuoksu/vaate,toivottu taas vaikka joku kirja mitä on toivonut,tai vaikka lahjakortti kauneushoitolaan tms. Hinnalla ei periaatteessa ole väliä,mutta harvoin nuo yhteensä yli 70euroa on,yleensä reilusti alle 50e.[/QUOTE]

Tykätään mieluummin ostaa jotain "kunnollista" ja hyödyllistä mieluummin kun jotain "krääsää". Tuntuu vaan, että kaikkea jo on eikä millään meinaa keksiä... Yleensä jonkun vaatteen päädyn ostamaan kun mitään muuta en keksi, mut olis kerrankin kiva jotain muuta..
 
Saraldo
Kysy suoraan mieheltä, mitä hän toivoisi. Me ollaan niin mielikuvituksettomia, että kysytään aina ihan suoraan, mitä toinen toivoo. Ja jos toinen antaa vaihtoehtoja, niin säilyy ainakin joku jännitys :). Mun mies toivoi paitaa, sukkia ja kalsareita. Hän saa paidan, sukkia ja kalsareita. Ja ekstrana pistän mukaan hänen lempikarkkejaan.
 

Yhteistyössä