Hakutulokset

  1. C

    Avioerolaput odottivat pöydällä eilen...

    Onko teillä ollut miten paljon kaksinkeskistä aikaa? Miehet usein tarvitsevat huomiota muutenkin kuin lasten isänä. Pienten lasten kanssa tuo huomio jää usein vähemmälle, lienekö tuo syynä. Itse käyn läpi kolmenkympin kriisiä kolmen lapsen äitinä sairastanut masennuksen ja Olen varmaan pitkälti...
  2. C

    AMK:n pääsykokeet, joko kutsut tulleet?

    Mulle tuli joensuuhun sosionomi pääsykoekutsu eilen ja tänään terveydenhoitajakutsu pääsykoepäivät 4 ja 8.6
  3. C

    Olen kai liian nuuka

    Oletko ajttelut, että kannattaa elää, ikinä ei tiedä mikä päivä on viimeinen ja mitäähän ei täältä mukaan saa
  4. C

    Pääsykokeista sosiaalipuolelle amk

    Meillä valmistava tehtävä on A4 arkki kertomusta itsestä ja syistä mikis hakee kouluun ja tälle alalle jne...
  5. C

    Pääsykokeista sosiaalipuolelle amk

    kutsun mukaan on psykologinen arviointi: testit ja psykologin haastattelut, ryhmätilanteet ja opettajahaastattelut siis sosionomilla ja terkkarilla Haastattelu, ryhmätilanne, kielikoe ja matematiikan koe.
  6. C

    Pääsykokeista sosiaalipuolelle amk

    Mulla luki et terkkarilla olis kielikoe, onko monivalinta vai essee tyypinen? Mitä tossa matikassa tulee olemaan minkä tyyppisiä tehtäviä?
  7. C

    Pääsykokeista sosiaalipuolelle amk

    Mulla Joensuussa :)
  8. C

    Pääsykokeista sosiaalipuolelle amk

    Minnepäin suomea?
  9. C

    Pääsykokeista sosiaalipuolelle amk

    Olen siis menossa kyseisiin pääsykokeisiin ekaa kertaa mitä odotettavissa eli alat on sosionomi ja terveydenhoitaja Kiitos jo etukäteen avusta
  10. C

    Tilasin just 5-v pojalleni tämmöisen

    Varmasti tykkää :)
  11. C

    työtön yli 3v lapsen kotiäiti kyselee?

    Kai saat edes jotakin, kirppareilta saa halvalla vaatteita. Mulla on 160 euroa kuussa josta maksan vaatteeni, harrastukseni, lehdet ja puhelinlaskut.
  12. C

    4 vuotiaiden tyttöjen mittoja

    102,5 ja 15, ainaski meidän neiti ollu.
  13. C

    Vanha valokuva?? Onko mahollista??

    varmaan valokuvaliikkessä ainakin onnistuu.
  14. C

    laihdutan,paljon saan syödä kaloreita? 100kg,170cm

    Älä missään nimessä usko tuohon 1300, menee äkkiä keho säästöliekille, eli kiloklubista saat varmaan tarvitsemasi avun.
  15. C

    Missä jaksossa se plussalainen oli? (biisikärpänen)

    Eli ensi jaksossa olen B)
  16. C

    Missä jaksossa se plussalainen oli? (biisikärpänen)

    http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/biisikarpanen/jaksot?855163
  17. C

    eihän 20e saa mitään.. vai saako

    Meillä on ruokalasku n. 50 viikossa, 5 henkeä, joista 3 syö kaikki ruuat kotona, yksi koulussa ja toinen vanhempi välillä kotona ja välillä töissä. Maitoon menee jo n. 20 viikossa ja mielestäni aika lailla tuolla pärjätään, syödään kasviksia, salaattia hedelmiä yms. Toisena ruokana kotona...
  18. C

    2-osainen puku vai haalari 1,5-v välikausiasuksi?

    Itse hankkisin tuon ikäiselle haalarin meillä on vielä 5-vuotiaalla haalari, kun on niin kova möyrimään, sit tietty toisena pukuna 2 osaiset.

Yhteistyössä