Hakutulokset

  1. S

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    No hei kaikki! Eipä oo tänne tullu kirjotettua varmaan sen jälkeen kun liityin :D Neiti kasvaa kovasti, ikää on jo 5,5kk, voi että aika menee nopeasti! Niin paljon on pieni jo oppinut kaikkea. Ihanaa kun tulee kevät! Jos pääsis noitten pukemisten ym. kanssa hieman helpommalla. Meen tyttö...
  2. S

    Päivärytminne? (Äidin ja vauvan)

    Meidän neiti pian 4kk, tällainen rytmi ollut jo jonkin aikaa: 8-9 neiti herättää äitin, vaihdetaan vaatteet ja vaippa, vauva tissittelee ja äiti syö aamupalaa. Sitten vauva on leikkimatollaan, tai sylissä, ihmetellään ja leikitään. Joskus laitan tytön rintareppuun ja imuroidaan tai...
  3. S

    Passi vauvalle

    Hei apua! Ollaan lähdössä keväällä ulkomaille reissuun vauvan kanssa. Luulin, että lapsen saa jomman kumman vanhemman passiin, mutta lapsella pitääkin nykyään olla oma???!!!??? onhan tää juttu voinu silti olla voimassa jo kauankin, mutta eipä oo ollu tiedossa ku ei oo semmosta tietoo tarvinnu...
  4. S

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    Moikka!!! Mäkin liittyisin joukkoon!!! Meijän neiti on nyt 1.5kk ja itse olen 24, Ulvilassa asustellaan. Tosiaan sama tilanne kun monilla muilla täällä, olsi kiva saada juttuseuraa!!! Oon naureskellu ku olen nyt vaunuillut ulkona ja samoja naamoja tulee usein vastaan, aina vaan tuijotetaan...
  5. S

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    kröhöm, kehtaaks näin myöhään enää ilmotella et meijän tyttö syntyi 5.10. :heart: 4005g ja 51 cm. Tuskin tätä palstaa enää kukaan lukee :D Olin melkoisessa nettipimennossa pari viikkoa :D
  6. S

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Nyt on iso sarvi ottassa!!! Illalla alko supparit ja olin koko yön niin maan perskuta kipee että! Niitä tulikin säännöllisen epäsäännöllisesti melkeen 9 tunnin ajan niin et pisin väli oli 10 minsaa... Meinattii jo yöllä startata pariin otteeseen ku ei millään pystyny olemaan vaikka kaikki...
  7. S

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Täällä myös vielä möllötellään! :wave: Ne mun edellisöiset supistukset sitten loppu kokonaan :headwall: et se siittä ilosta... mopotyttö tsemppiä huomiselle! josko saisit ainaski käynnistyspäivän tietoon jos ei muuta, olis jotain vähän konkreettisempaa deadlinea edes ;) mut totta turiset, ei...
  8. S

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Pailla ollut nopeeta toimintaa, hyvä et kerkesitte perille :D Onnea pikku prinsessasta!
  9. S

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Tervehdys! :wave: Pai tais olla ainut ketä lähti viikonlopun aikana vauvanhakureissuun vai? Muuten vissiin samat hemmot täällä päivystää edelleen :D eliiisa ei saa tulla takasin jos nyt lähdet ;) Mut joku ihme on tapahtunu, mulla supisteli viime yönä!!! Vatta veti pinkeeks ja mahaan ja...
  10. S

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Ainii ja Kiippu, pitää tosiaan alkaa harkittee jotai panoksia et saadaan nää pihalle! Toi hyvä mieli on kyl aikas varma lupaus :D Tosin ei välttämättä kauheen tehokas näitten pikkukavereitten mielestä...
  11. S

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Onnittelut horrorpopille ja straycatille! santzuulle pikaisia paranemisia! Kuulostaa ikävältä :( muoks: ja tietysti onnittelut pikkuisesta! Alkaa meikäläisen pää pikkuhiljaa olla vissii pimahduspisteessä ku ei tuota huomannu....:headwall:
  12. S

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Mä tulin koko porukan hännänhuippuna poksumaan, eli tänään on se päivä!!! 40+0 POKS! että perästä tullaan :D Pai me voidaan ottaa kisa et kumpi on viimeinen synnyttäjä ;) Nessu sun unesi vaikutti aika hyvältä, et sunnuntaita odotellessa :D
  13. S

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    nessu mullaki oli tänään rahan menoa kun kävin aikaani kuluttamassa ostoksilla... Ei nyt onneks mitään kauheen kallista mut kuiteski vähän muutakin tarttu mukaan ku parin päivän ruuat.... Lindexillä oli lastenvaatteet ota 3 maksa 2 ni möhkis sai sitten muutaman vaatekappaleen. Ei vaan raaskinu...
  14. S

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Onnea Zophielle! :heart: Hienoa Mädchen että sä pääset huomenna jo toimiin! Ja ties vaikka pääsisit tänään jo jos pikkukaveri päättää haluta ihan itte ulos :) Mahtaa olla mukavaa kun tietää että oikeesti jotain tapahtuu. Santtu :hug: Mulla la huomenna.... tänään aamuste iski taas...
  15. S

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Onko kaikki synnyttääs ku täällä on näin hiljasta??? Vai jutteletteko vaan siellä fb:ssä? Tarviiks munki muka alkaa harkittee sitä.... njääh en millää viittis, sit roikun siel vaan entist enemmän.....
  16. S

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Terve! Tulin tuolta syyskuisista kirjoittelemaan, lukenu oon kyllä teijän juttujanne jo pidemmän aikaa :) Mä taidan pian joutua liittymään tännekin, mulla la 30.9 eikä tää pihalle varmaan sitä ennen kyl tule... :headwall: Mutta oli pakko tulla kommentoimaan noista mehistä... Neiti ja...
  17. S

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Huomenia! (kai tähän aikaan on viel aamu???) :D Onnea MioMio ja Talvicci pikkuisista! Jemmiksille kiitos synnytyskertomuksesta ja aamun nauruista! Hihii, sulla on ollut hulvatonta meininkiä! Niin ja onnea tietysti nyytistä :) Mayah koita jaksaa! Tosin tää varman vaa ärsyttää ku ihmiset...
  18. S

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Tömpsikselle onnea! Liikkeet on mulla ainakin taas lisääntynyt... Et jos niitten kuuluis vähetä ennen synnytystä niin saan varmaan odottaa jouluun... Hyvä eliisa et päätit lähteä näytille, parempi se kuitenkin on tilanne tarkistaa. Tietty harmittaahan se turhaan tuollaista matkaa...
  19. S

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Voi MioMio, kyllä se siitä! Oot sentää päässy osastolle asti! Tsemppiä!:heart: Supistuksia lähettäisin, mutku ei oo yhtään mistä lähettää! Tosin jos olis ni en ehkä raaskis luopua :D Mut jos sä saisit kaikkien niitten kellä supistelee ennen aikojaan, kannattaisko sun mennä huutelemaan lisäks...
  20. S

    Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

    Juu myöhäiset huomenet vaan! :wave: Täällä heilutaan :D Ihanaa kun Vaniljainen oli jaksanut rustata pitkän kertomuksen meille luettavaksi :) MioMiolla jännät paikat, hihii :) Noista päivämääristä olitte jutelleet... tänään olis sit se 26.9. eli eiks se ollu se yleisin synttäripäivä...

Yhteistyössä