Hakutulokset

  1. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Moikka kaikille pitkästä pitkästä aikaa..halit kaikille plussaneille ja halirutistus kaikille ikäviä uutisia kohdanneille. Ja miljoonasti onnea kaikille jotka ovat saaneet oman nyytin kainaloon :love: Täällä sujui raskaus todella hyvin loppuun asti ja 13.10 menin käynnistykseen Taysiin. 14.10...
  2. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihanaa juhannusta kaikille :love: Me käytiin viime vkolla rakenneultrassa ja kaikki oli hyvin. Tyttö on vilkas ja Poika rauhallinen <3 masu alkaa oleen aikamoinen rantapallo, mutta vointi on muuten todella hyvä. Taysiin mennään äippäpolille taas 13.7 ja jatkossa käydään kerran kuussa ja loppua...
  3. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Paljon onnea Mandala potrasta pojasta <3 on pikkuisella ainakin kokoa. Nyt se on siinä nuuhkuteltavana, varmasti on uskomaton ja ikimuistoinen hetki <3 paikat onneksi parantuu ajan kanssa, pääasia että voit olosuhteisiin nähden hyvin :love:
  4. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Oih mitä uutisia, jännittää Mandalan puolesta :love: yritä nukkua ja kerätä voimia. Tsemppiä tulevaan koitokseen <3 Ja peppermint, tuhannesti onnea pienestä nyytistä <3 Täällä masu kasvaa kauheeta vauhtia ja paino nousee. Toisen vauvan liikkeet tunnen paremmin kun toisen, välillä tuntuu niinkun...
  5. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi ei Siida <3 :cry::cry::cry::cry: voimia täältä roppakaupalla, ei oikein sanoja löydy nyt :cry: uskoin loppuun asti että kaikki olisi ollut hyvin :cry:
  6. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Jasmina, mahataudista ei ole vauvalle haittaa, näin mulle sanottiin. ylävatsa tulee helposti kipeäksi oksentamisesta, kun vatsahapot polttaa ruokatorvea. Mulla oli mahatauti joskus 9 vkolla ja mua närästi viikon sen jälkeen. Yritä juoda teetä, jossa hunajaa, vaikka hörppimällä sillon tällöin ja...
  7. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Siida, ei ne ottanut muakaan acutaan vaikka vuosin verta kun seula, yksityiselle jouduin seuraavana päivänä menemään, ei täällä mitään apua saa :( acutasta sanottiin ettei voida yöllä tehdä mitään, että se on voi voi jos on keskenmeno. Ja aamulla soitin heti neuvolaan, ei ne ottanut mua...
  8. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Siida, mulla tuli sitä ruskeeta kans aika monta viikkoa. Sanoivat neuvolassa että on vanhaa verta ja ei syytä huoleen. Mutta tiedän että se pelästyttää ja vie mielen rauhan. Pidän peukkuja pystyssä että kaikki olis hyvin <3
  9. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Paljon onnea kopkop pienestä nyytistä <3 kylläpäs nyt satelee ihania uutisia :love::love::love: Täällä alkaa kuvotus väistyyn (koputan puuta) ja olo alkaa oleen sellainen että tästä raskaudesta vois alkaa kohta uskaltaa nauttiakin..masu jo pömpöttää aika lailla. Ruokarajoitteista en oo...
  10. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Paljon onnea Lullaby ihanasta poikavauvasta <3 itkuhan tässä tirahti kun luki sun juttua :love: onneksi kaikki meni hyvin ja nyt voit nauttia ja nuuhkutella poikaasi <3
  11. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Huiiii, jännittää teidän loppusuoralla olevien puolesta, teillä voi olla pikku nyytit sylissä minä hetkenä tahansa <3 Ja kaikille hauskaa wappua :love: Me oltiin torstaina neuvolassa ja kaikki oli hyvin. Hemoglobiini oli edelleen 115, verenpaineet 105/70 ja kohdun reuna oli jo yli navan...
  12. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Joo mulla tuli tosi paljon verta ja paljon hyytymiä, plus se iso köntti joka tipahti pyttyyn..mulle sanottiin kans sitä, että jos siellä tihkuttelee verta, niin se muodostuu hyytymiks..toivotaan Hullabulla että kaikki on hyvin <3 mutta kyllä se saa sydämen tykyttämään
  13. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Toivotaan Hullabulla että on ihan vaaratonta vuotelua <3 täällä ollaan hengessä mukana. Mulla tulee kans rusehtavaa vuotoa edelleen välillä enemmän ja välillä vähemmän, välillä juoksevansa ja välillä paksumpaa, hermostuttavaa. En tiedä mikä hitto siellä vuotelee..
  14. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi ei Tinnu, ihan kamala tilanne mutta muista että sinun on ajateltava nyt itseäsi <3
  15. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tinnu, et kai vaan töissä ole, siis antoivathan ne sulle sairauslomaa?
  16. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voimia Salama :cry: ei ole sanoja..
  17. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mamido, olen niin pahoillani :cry: Salama, ei heitetä kirvestä kaivoon ennen ultraa..en minäkään olis voinu viime vkolla uskoa että masussa joku voi olla hengissä sen verimäärän jälkeen. Täällä ollaan hengessä mukana, sormet ja varpaat pystyssä <3 Täällä on podettu kauheeta flunssaa, niin...
  18. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi ei Tinnu :cry: paljon haleja ja jaksamista..ei ole sanoja
  19. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Joo mulle siirrettiin kaksi alkioo. Lääkäri nauroi kun kysyi että eikö näitä tayssin varhaisultrassa nähty, ei nähty..onniteltiin yksöisraskaudesta :D tänään on 11+0, toinen vauva vastas 11+4 ja toinen 10+6 (hänestä ei saatu kunnolla mittaa), mutta huomenna saadaan sit tarkat mitat ja millä...
  20. J

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Arvatkaa naiset mitä? Lääkäri ultrasi ja sanoi että vauvahan voi hyvin ja on oikein terhakka. Sen jälkeen rupesi etsiin että löytyykö vuotokohtaa ja yllätys oli suuri kun sieltä löytyikin toinenkin vauva :eek: oon niin pihalla vielä kun olla ja voi, että voiko tää olla totta. Molemmilla...

Yhteistyössä