Hakutulokset

  1. L

    1v kiukuttelee ja huutaa jatkuvasti..

    Meillä on juuri samanlaista, eiköhän tuo ole ihan normaalia :) Teilläkin on tuo uhma tullut jo noin aikaisin ja lapsi alkaa jo koetella rajojaan. Oletko huomannut tuleeko lapsellesi hampaita ja sen takia on niin kiukkuinen? Meillä puhkeaa muutama hammas nyt yhtäaikaa ja muksu on ihan hirveä...
  2. L

    Mihin asti teillä nukutaan aamulla?

    Meillä poika herää joka aamu klo 4-5:30 välillä :D :D Tämä on meille jo ihan normaalia, sillä miehellä herättää kello joka työaamu klo:4:00 ja poika on jotenkin sisäistänyt tämän rytmin. Nukkumaan laitetaan illalla n. 19:30 aikoihin, monesti ollaan koitettu venyttää nukkumaan menoa mutta...
  3. L

    lapsi yksin autossa

    En jättäisi. Kun lapsemme oli n. 2-8kk jätin hänet nukkumaan autoon siksi aikaa kun kävin esim. hakemassa maitopurkin lähikaupasta, apteekista jotain ilman reseptiä saatavaa tms. Kiltisti nukkui täysin tietämättömänä siitä että äiti oli muutaman minuutin poissa. N.8 kk iässä alkoi heräilemään...
  4. L

    Onko lapsellasi kävely- /potkuauot? Millainen?

    Mä tilasin pojalle 1-vuotis lahjaks Valtralta potkutraktorin :D Kovasti tykkäsi vaikka ei aluksi ymmärtänytkään mitä sillä tehdään. Serkkupoika 2,5v näytti mallia ja nyt kovasti potkutellaan :) Olihan se hieman kalliimpi mitä nämä tavarataloissa myytävät potkumopot, mutta mitäpä minä en...
  5. L

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Saako tänne liittyä vai onko tämä joku "sisäpiirijuttu", siis niille jotka ovat raskauden alusta saakka olleet jo yhteydessä ja kertoneet kuulumisia? :)
  6. L

    Äidit Seinäjoki ja lähialue!

    Luetaanko Alajärvi lähialueeksi? :D Täällä ois äiti 27v ja poika 1,2v jotka kaipaisi kovasti kavereita toisista äideistä ja heidän muksuistaan. Sama juttu meillä, vaikka ikää onkin jo jonkin verran, niin silti kaveripiirissä ei ole muilla vielä lapsia. Jotenkin ehkä niin eri jutut nykyään heidän...
  7. L

    Alajärvi + lähialueet

    Eikö tosiaankaan ketään löydy :O Pojalla ikää jo 1,2kk ja kovasti tykkäisi saada leikkikavereita ja äiti juttuseuraa :)
  8. L

    Alajärvi + lähialueet

    Eikö tosiaankaan ketään löydy :O Pojalla ikää jo 1,2kk ja kovasti tykkäisi saada leikkikavereita ja äiti juttuseuraa :)
  9. L

    Alajärvi + lähialueet

    ^^
  10. L

    ystäviä vailla 06-alue

    Samoin täällä ollaan ystävää vailla. Lapsia löytyy yksi, n.9kk ikäinen. Yhteyttä saa ottaa s-postiin: lilliexx@luukku.com
  11. L

    Olenko huono äiti??

    Enhän mä niin sanonut ettei koskaan saa pitää sängyllä :D :D Siinäpähän pidätte miten lystäätte :D Itse vaan en enää pitäisi jos lapsi sieltä jo kerran olisi pudonnut, ainakaan ilman valvontaa. Tottakai silloin tällöin otetaa lapsi meidän väliin kun vaan makoilemme sängyssä mutta toinen on koko...
  12. L

    mitä olette mieltä nimestä Aada aino olivia

    Aada on aivan ihana nimi :) Meille tulee Aada, jos joskus saadaan tyttö. Minusta tuo Aada Aino Olivia kuulostaa kivalta :)
  13. L

    Niko-Petteri vai Nico-Petteri/Meea-Minea,Mea-Minea

    Minusta tuo Nike-Peter kuulostaa ihan joltai ruotsalaiselta homolta, sori nyt vaan :D Noista "kansainvälisistä" nimistä vielä sen verran, että miksei ne toimi jossain kaupungissa tai rannikolla mutta ite asun maalla, vieläpä etelä-pohojanmaalla, ja täällä nuo tuommoiset "vieraammat" nimet...
  14. L

    Niko-Petteri vai Nico-Petteri/Meea-Minea,Mea-Minea

    Itse en tykkää yhtään noita nimistä joihin pitää lykätä tuo C- kirjain :D Minkä ihmeen takia suomessa pitää koittaa olla kansainvälinen, minusta ainakin kaikki Nicot, Cristianit ym tuollaiset kuulostaa jotenkin typerältä :D Joten minun valintani olisi ilman muuta Niko-Petteri, normaali...
  15. L

    Rapiat 6kk vauva, ja kiinteiden aloitus.

    Ihmettelen itsekkin tuota neuvolatädin sinulle antamaa neuvoa. Meillä pojan kiinteisiin totutteleminen alkoi noilla perus hedelmäsoseilla, luumulla, päärynällä yms. Jonku ajan päästä kun ruoka alkoi menemään alas, siirryttiin kasviksiin. Poika oli kiinteän aloittaessa muistaakseni viikkoa vaikke...
  16. L

    Miksi mies ei vastaa suoraan kysymykseen?

    Sulla on vielä niin vähän aikaa synnytyksestä että ei mikään ihme jos maha on ryppyinen ja tissit roikkuu. Kyllä ne siitä ajan mittaan kiinteytyy. Mielestäni otat turhaan noin suurta stressiä miehen mielipiteestä tai lähinnä tuosta suorasta vastauksesta kysymykseesi. Ilmeisesti synnytyksen...
  17. L

    Olenko huono äiti??

    Yleensä en täällä jaksa vaivautua kommentoimaan mitään, varsinkaan tämmöisiä vähän "hölmömpiä" kysymyksiä mutta nyt oli pakko :D Joutuu kysyä että miks ihmeessä pidät lasta vanhempien sängyssä jos se on sieltä jo kerran tullut alas? :O Etkö oppinut ensimmäisestä kerrasta? Meillä lapsi nukkui...
  18. L

    Alajärvi + lähialueet

    Moikka! Vähän kesti tämä mun vastaus kun en enää niin aktiivisesti käy täällä, aikani kyttäsin mutta kun ei kukaan tuntunut vastaavan niin luovutin :D Mutta mukavaa että sinä löysit tämän :) Tuossa ylempänä jo vähän kerroinkin mun elämästä, tosiaan itsekin vietän päivät kotona lapsen kanssa ja...
  19. L

    Kaveria etsiskelen Alajärveltä, Seinäjoelta tai jostain lähettyviltä?

    Tässä on mun sähköpostiosoite: lilliexx@luukku.com Jos tuo nyt vielä ees toimii/on käytössä kun harvemmin tuota käytän:) En viiti täällä antaa tuota etunimi.sukunimi -osotetta :D

Yhteistyössä