Miksi mies ei vastaa suoraan kysymykseen?

Mulla on hyvin piinaava ongelma mun ukon kanssa. Mulla on kaks lasta,3,5 v ja 4kk joista 4kk ikäinen on yhteinen. Ollaan seurusteltu kaks vuotta. Raskaudet jätti jälkeensä ryppysen mahan ja roikkuvat tissit, toki ekan jälkeen jo mut nyt sit vielä vähä enemmän tokan jälkee. Oisin ite tän hyväksyny(pitkin hampain) ja oletin et mieskin olis. Siltä kun oon sit kysyny asiaa "mitäs mieltä oot...?"niin vaihtaa puheenaihetta tai sanoo et haeksä sääliä?. Ja kattelee seinille jos tuun suihkusta. Siis oon ihan normipainonen(162/57)ja en nyt mielestäni mikää petolinnun perse, joten loukkaa et oon kantanu meiän yhteisen mukelon ja sit en enää kelpaa ulkoisesti.
Seksiä meillä kyllä harrastetaan, mulla tosin paita ja rintsikat päällä, parisen kertaa viikossa ja mies on puhunu naimisiinmenosta(ollaan siis avopari). Sitäkö tää miehet nyt sit tarkottaa et mun mies ei enää haluu nähä mua nakuna? ainoo kommentti minkä oon saanu lypsettyä on et"sun maha näyttää jännältä".
 
Kyllähän se ahistaa kun nainen alkaa kyselemään ulkonäöstä.

Itselläkin käynyt joskus niin, todella vittumaisia ne kysymykset.

"Olenko sinusta lihava?`"
"mitä mieltä olet?"

Kuitenkin kaikki tietävät että nainen odottaa niihin yhdenlaista vastausta ja loukkaantuu jos kertoo 'totuuden'.

Miksi totuutta ei voi kertoa? koska sillä ei ole merkitystä ellei siitä tehdä kynnyskysymystä.
 
Sulla on vielä niin vähän aikaa synnytyksestä että ei mikään ihme jos maha on ryppyinen ja tissit roikkuu. Kyllä ne siitä ajan mittaan kiinteytyy. Mielestäni otat turhaan noin suurta stressiä miehen mielipiteestä tai lähinnä tuosta suorasta vastauksesta kysymykseesi. Ilmeisesti synnytyksen jälkeen vartalosi ei ole aivan miehesi mieleen, voi jopa tuntua "vieraalta", mutta veikkaan että suurimmalla osalla pariskunnasta käy niin. Miksi siis piinaat miestä käskemällä hänen vastata suoraan, vähänkin fiksu mies ei halua sanoa naiselleen suoraan jos joku kohta ei miellytä sillä kyllähän sen tietää mitä siitä seuraa; nainen pahoittaa mielensä. Itselleni jäi raskauden jälkeen "pömppömaha" enkä nyt tisseihinikään ole tyytyväinen mutta en silti jatkuvasti kysele mieheltäni tuosta sillä tiedän ettei hän sanoisi suoraan ja toisaalta jos sanoisi, pahoittaisin mieleni. Mielestäni sinulla ei ole mitään hätää, teillä kerta seksielämä on tallella ja kun miehesi puhuu naimisiin menemisestä kanssasi :)
 

Yhteistyössä