Hakutulokset

  1. Cecilia Algotsdotter

    Mikä vauvaa vaivaa?( (kivulias, ei kuitekaan ns. kipeä)

    Toisaalta tulee mieleen, että myös korvatulehdus voi oireilla niin että vain pystyasennossa on hyvä nukkua. Mietin siis että jos se ei kuitenkaan ole täysin parantunut ja antibiootit purreet. Paranemaan päinkin oleva korvatulehdus voi kuitenkin olla kipuileva tai ainakin epämukava. Onko niitä...
  2. Cecilia Algotsdotter

    Mikä vauvaa vaivaa?( (kivulias, ei kuitekaan ns. kipeä)

    Mustakin kuulostaisi äkkiseltään refluksilta, kannattaa se vaihtoehto ainakin tutkia.
  3. Cecilia Algotsdotter

    Mitä jos ei olisikaan ravintolassa varaa maksaa sapuskaansa?

    Luulisin, että monessa paikassa voi sopia asiasta, jos siellä aidosti uskotaan, että lompakko on unohtunut kotiin, niin voi varmaan käydä maksamassa seuraavanakin päivänä :) Ehkä pyytävät nimeä ylös tms. Ja on sitten heidän tappio jos ei tullakaan maksamaan. Mutta kai ne sitten ravintolasta...
  4. Cecilia Algotsdotter

    missä vaiheessa tapailua olette poistaneet treffi profiilin?

    Sitten kun yhdessä keskustellen sovitaan ettei tapailla enää muita ja olla ns. haku päällä.
  5. Cecilia Algotsdotter

    teini tumputtaa toisten perheenjäsenten läsnäollessa huoneessaan

    Tää teini varmaan itse kirjoittaa jossain omalla palstallaan että "mitä tehdä kun äiti ja koko perhe tunkee huoneeseen koputtamatta kyttäämääm kun olen tumputtamassa ja ihmettelee kun suutun yksityisyyden rikkomisesta?"
  6. Cecilia Algotsdotter

    Katsotko TTK:aa, vaikka voittaja on jo selvillä?

    Milloin ja miten sellaista on paljastettu? Näähän on suoria lähetyksiä?
  7. Cecilia Algotsdotter

    Laittaako kukaan muu soodaa kanaan, siihen marinaadiin?

    Hmm :) Täytyypä kokeilla joskus, mielenkiintoiselta kuulostaa :) Kiitos. Täytyy kaivaa soodat tuolta siivouskaapista :D
  8. Cecilia Algotsdotter

    Laittaako kukaan muu soodaa kanaan, siihen marinaadiin?

    Jaa, enpäs ole kokeillut. Mitä muuta siihen marinaadiin tulee kuin soodaa ja maissijauhoa? :)
  9. Cecilia Algotsdotter

    Hajoaako teillä muilla paikkoja riidellessä?

    Niin, tähänkin on tietenkin helppo piiloutua, että kun mun mies on narsisti, niin sitten minä saan oikeuden toimia niin kuin minua huvittaa. Jopa niin että se pelottaa ja järkyttää lapsia? Ehei. Jos miehesi on narsisti, niin sitten pitää erota. Ei hänen narsisminsa muutu eikä katoa tavaroita...
  10. Cecilia Algotsdotter

    kertokaa mulle onko tämä ihan normaalia?! :(

    Siis missä se tuntuu? Emättimessä siellä sisällä vai enemmänkin häpyluussa? Kuulostaa siltä että joko vauvan pää painaa alaspäin siellä ja se tuntuu kipuna tai sitten sulla on alkanut liitoskivut, mikä nyt ainakin viikkoihin sopis oikein hyvin. Ikäviä ne liitoskivut on mutta ihan normaaleja.
  11. Cecilia Algotsdotter

    Mitä ajattelisit jos tuttavasi kertoisi perheeseen syntyvän 10. lapsen?

    En mitään, mulla on omiakin asioita mietittävänä. Jos mulla olisi aikaa ja energiaa pohtia jonkun toisen perheen toimeentuloa, tuloja, menoja, työasioita ja lasten vaatetusta yms., niin menisin itteeni ja alkaisin miettiä että miten muuttaa omaa elämää niin että siinäkin olisi jotain pohtimisen...
  12. Cecilia Algotsdotter

    Tere

    Moro :kiss:
  13. Cecilia Algotsdotter

    Miksi fariinisokeri on kosteaa? Saako sen "kuivattaa"?

    Juu Irish Coffeeta siitä saa :D Se on HYVÄÄ :D Mut siis se on kosteaa möhnää siksi että siihen sokeriin on lisätty siirappia. Sit kun se kuivaa niin siitä ei tosiaan tule irtonaista vaan sellainen kova klimppi mihin tuntuu tarvitsevan porakonetta että siitä saa palasia. Mikrossa lämmittämällä...
  14. Cecilia Algotsdotter

    Hajoaako teillä muilla paikkoja riidellessä?

    Näinpä. On mahtavaa, että on ihmisiä, joilla on rohkeutta myöntää, että kukkuu, mulla on ongelma. Kunnioitan sinua siitä tosi paljon :) On niin helppoa piiloutua kaikenlaisten muiden syiden taakse; kun vika on aina siinä toisessa, hänen puhumattomuudessaan, kykenemättömyydessään tai...
  15. Cecilia Algotsdotter

    Hajoaako teillä muilla paikkoja riidellessä?

    Kuunteleeko hän sitten paremmin kun sä alat rikkoa teidän kotianne? Tuskinpa vain, tuohan on oravanpyörä, en mäkään uskaltanut exän kanssa mitään puhua kun ne "keskustelut" johti aina raivostumiseen ja sitten alkoi mennä rikki esineitä ja asioita. Musta olis ollut kamalan kivaa elää kodissa...
  16. Cecilia Algotsdotter

    Mitä ehkäisyksi,onko kortsu ainoa vaihtoehto jollei selibaattia halua?

    No suosittelen käyntiä gynekologille, jossa voitte yhdessä pohtia viisainta vaihtoehtoa. Onhan niitä nyt muitakin vaihtoehtoja kuin kondomi, kierukka ja e-pillerit.
  17. Cecilia Algotsdotter

    Hajoaako teillä muilla paikkoja riidellessä?

    No on hajonnut. Onneksi pääsin tuosta paikkoja ja ihmisiä hajottavasta ihmisestä eroon ennen kuin lapset alkoivat traumatisoitua kuten teillä on käynyt jo.
  18. Cecilia Algotsdotter

    Konserttiin menossa... mites noi kengät narikassa jne?

    No kyllä sulla joku kassi on kuitenkin oltava mukana niille pikkukengille. :) Eli otat pikkukengät mukanasi kassissa, narikassa vaihdat ja sujautat kassin takin mukana narikkaan.
  19. Cecilia Algotsdotter

    TOIMEENTULOTUKI syntymässä olevasta lapsesta?????

    Näin on. :) Sä pärjäät ihan hyvin ja täähän on vain tilapäinen juttu. Mä itsekin jäin aikanaan kahden pienen lapsen kanssa kun mies läksi, ja pärjäilin minimiäippärahalla ja myöhemmin kotihoidontuella. Joskus, en kyllä aina, hain myös toimeentulotukea ja toki sain myös asumistuet, elarit ja...
  20. Cecilia Algotsdotter

    TOIMEENTULOTUKI syntymässä olevasta lapsesta?????

    Varmaan joltain tuttavalta tai vaikka naapurilta, miksei jopa postinkantajalta voisi kysyä jos he veisivät kirjeen laatikkoon :) Oman sosiaalityöntekijän kanssa voi myös varmaan jutella tällaisista ongelmista jos silloin tosiaan on niin kova pakkanen, niin eihän toki ole tarkoituksenmukaista...

Yhteistyössä