Hakutulokset

  1. M

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    LeenaT; laita haimille yv, haimi lisää sut kaverikseen ja saa sitten lisättyä ryhmään :) muoks; huomasinkin että oot jo haimin kaveri...jospa haimi laitta kutsun pian!
  2. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Fossiili: otan osaa :hug: sanattomaksi vetäää...ja on niin väärin että taas kävi näin, voimia!
  3. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Fossiili, mene ihmeessä suoraan päivystykseen! Tsemppiä hirmusti! Täällä on onneksi ollut paljon ''vääriä hälytyksiä'' eli hematoomia tai sitten vaan määrittelemätöntä vuotoa....
  4. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Tervetuloa Korpi-Keiju! Täälläkin KOKSilainen :wave: (.) POKS 12+ 0!!!
  5. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    LeenaT; ei mullakaan ole oireita ja dopplerilla en oo saanut kuulumaan ääniä...mutta niin se eilen ultrassa vaan viuhtoi menemään - älä huoli! Hyvä Juhannusta kaikille!!!
  6. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Pikaisesti omaa napaa, kun ei ehdi lukea kaikkia tulleita juttuja ja kommentoida =) Aamulla oli np-ultra ja kaikki oli hyvin! Niskaturvotus oli 1,9mm - verikokeissa kävin sen jälkeen ja tulokset tulee sit 2-3 vkon kuluttua. Mutta siellä pieni heilutteli ja viuhui. Mulla on la 6.1.2013...
  7. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Tänne tuli äsken se doppler (tilasin raskauskeijusta 39 eur)....no heti säntäsin kuuntelemaan ja löysin omasta mielestäni vaan mun sykkeet tuolta ihan alhaalta, oli sen verran hitaan kuuloinen....mistä kohta sitä kannattaa kokeilla? Mulla on kyllä mahaa ja taaksepäin kallellaan oleva kohtu...
  8. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Hellou täällä pitää kiirettä niin töissä kuin kotonakin remontin keskellä....puuh! Eilen poksuttiin ja tänään ois jo 11+1! Torstaina on sitten nt-ultra - jännittää tosi paljon, ja äsken menin ja tilasin raskauskeijusta sen dopplerin - ei enää pysty odottamaan onko siellä vielä elämää...
  9. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    paum; mun mielestä auraa ja muitakin pastöroituja voi syödä huoletta!!
  10. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    toiveitavuodelle2013; voi ei...voimia! mietin vielä että voisiko olla jotain muuta esim. hematooma?? Voi kun pääsisit jo aiemmin tarkistamaan....tsemppiä ja jaksamista jokatapauksessa!!
  11. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Suerte, ihania uutisia!!
  12. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Siilinpoika uneton; eikä!!! :'(voimia - ja jaksamista!!
  13. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Suerte; tsemppiä kovasti!!!!!! Täällä pidetään peukut pystyssä!
  14. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Heips, remontin keskeltä tulin poksumaan - 10 + 0 POKS!! Perjantaiaamuna tuli pyyhkiessä vähän rusehtavaa tuhrua, sen jälkeen ei ole tullut. Mutta reilun viikon on tullut päivitäin sellaista paksua limaa, ihan kuin ovislimaa :O...huh, toivottavasti tuo tuhru oli harmitonta.... 1,5 viikkoa...
  15. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    huomenta, pikaisesti omaa napaa.....aamulla vessassa käydessä tuli ruskeaa tuhrua ja edelleen tulee, aika niukkaa, ja pari ruskeaa hyytymääkin....toivottavasti tää ois nyt ihan harmitonta! Viime syksynä kun sain km:n, se alkoi kirkkaalla niukalla vuodolla....aargh, kun tää on aina tätä...
  16. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    pesco, eikä! Voimia :hug: omaa napaa....kävin aamulla ultrassa, viimeksi kävin 6+3 ja nyt viikkoja 9+3, halusin käydä yksityisellä varmistamassa taas missä mennään, ja kaikki oli hyvin, vastasi viikkoja, sydän löi ja liikkui paljon! Nyt on reilu 2vkoa np-ultraan!
  17. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Kiirettä pukkaa, mutta tulin vaan POKSumaan :wave: meadow 9+0 POKS!!
  18. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Peikko89; mulla ainakin se hiivalääke ärsyttää limakalvoja ja ne muruset ikäänkuin raapii niitä, siitähän voi vähän tulla verta...eikähän se oo harmitonta, kun on niukkaakin!
  19. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Kiitos uudesta pinosta, Tine! Nyt seuraa ällökysymys; onko kenelläkään muulla tullut sellaista ovisliman tapaista limaa? Mulla on nyt parina päivänä tullut ihan samanlaista limaa kuin oviksen aikoihin, ja eilenillalla oli ihan samanlaista kipuakin kuin ovulaatiossa ! Outoa!
  20. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    anu84; mä kävin just 6+3 viikoilla ja syke näkyi. tsemppiä ultraan! meadow 8+4

Yhteistyössä