Hakutulokset

  1. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @-dino- meillä paljon samaa taustalla, poika nyt 1v. Laitan sulle yv! :) Ihanaa että ootte päässeet sylittelemään teidän pientä, siitä se pienin askelin lähtee <3
  2. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @marrasmai meillä on myös nyt heräilty aikaisin ja päiväunia nukutaan samoin se n. 3h/pv. Oon yrittänyt vaan ajatella että tää on joku vaihe :D Että ehkä joku uuden opettelu tulee uniin.. Ja nuo rokotukset tosiaan vie usein unetkin vähän huonoksi. Meillä on tehty myös hampaita taasen. Yöunille...
  3. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Onpa kiva kuulla kaikkien kuulumisia! :) @marrasmai Onpa hienoa että siellä oli kaikki loppujen lopuksi hyvin! Tulkitsin aiemmin niin että sivuvaunukäytössä ohjeistus 4-6kk.. Kyllähän pinnasänky tosiaan monella on käytössä 1,5-2 -vuotiaaksi. :) Tilanteesta ja lapsen kiipeilytaidoista riippuen...
  4. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    marrasmai luulen että tuo 4-6kk suositus on siksi että oppii ryömimään sieltä pois ja voi niin ollen tippua sitten teidän sängyltä. Muutenhan ihan peruskokoinen pinnis kyllä menee aika pitkään kokonsa puolesta. :) Kuulumisia täältä sitten paremmalla aikaa :)
  5. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @marrasmai huuuh, onpas siellä ollut viikko! :/ Toivottavasti tämä olisi jo parempi.. Mä oon jo kokeillut laittaa riviä vetämään, mutta näyttää tuottavan paljon vähemmän tulosta kun tämä toisenlainen bingo. :whistle: @MyMa joskus aiemmin tuota joo olenkin katsellut ja ryhmässä ollut! Kiitos...
  6. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @MyMa hyvä että suht hyvin on hampaat tulleet :) @kiuski hienoa kuulla että siellä on toivuttu hyvin ja nopeasti! On nuo pienet kyllä sellaisia supersankareita että hattua tarvitsee välillä tuolle omallekin ukkelille nostaa. @marrasmai toivottavasti tuo keinu tuo teille helpotusta noihin...
  7. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @MyMa piti noista hampaista vielä.. Onko teillä jokainen hammas tehty itkun ja kiukun kera? Juuri mietin että meillä esikoinen taisi suurimmin kipuilla ensimmäistä hammasta ja poskihampaita, muut tuli aika helposti. Oot varmaan kokeillut antaa Panadolia, meillä se auttoi hyvin hammaskipuiluun. :)
  8. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Kiitos myötätunnosta @Mandala ja @MyMa! :love: Olen tosiaan kahlannut nettiä läpi sekä suomeksi että englanniksi, osittain jopa ruotsiksikin. Tosin siinä omat taidot loppuu aika nopeasti. :D Eilen onnistuin löytämään jonkin englanninkielisen sivuston toisesta sairaudesta, siellä sivuttiin hieman...
  9. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Voi miten jännää @Roxanne! Tottakai mun mielestä voi puhua, se kun on tällä hetkellä osa teidän arkea :) Sormet ristiin että hän tarttuisi matkaan! @kettuperhe onnea pienestä ja tervetuloa mukaan! :) Hyviä vinkkejä olitkin jo saanut vitamiinien suhteen. Meillä on käytössä d-vitamiinin rinnalla...
  10. mavli

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Toiveikas81 meillä tosiaan poika syntyi rv29+1 ja näin jälkikäteen suurin sanomani on että kaikesta selviää! <3 Sulla onneksi tilanne parantunut sitkeän levon ansiosta! Tätä ketjua ei ole tullut seurattua kyllä enää kun omat ajatukset raskaudesta ovat vielä aika ”ei todellakaan koskaan ikinä...
  11. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Caro onpa ikävää että sielläkin leikkauspohdintoja. :( Olisipa kyllä hankalaa joutua päättämään asiasta tolla tavalla. On tietyllä tavalla helppoa ”tyytyä kohtaloonsa” kun vaihtoehtoja ei ole. Tsemppiä pohdintoihin! Myma mahtavasti olet kyllä jaksanut tuon unikoulun kanssa! :) Ja todella hienoa...
  12. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Kukkuuu..?!? :D @kiuski mitä sinne kuuluu? Ootko intoutunut kerhoihin tms vauvan kanssa? @Roxanne musta tuli ihan vastaavasti herkkäuninen kun esikoinen syntyi! Se kesti jonkin aikaa ja sitten kun olin jo ollut töissäkin aikani niin huomattiin miehen kanssa että roolit oli vaihtuneet sen...
  13. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @kiuski hyvä että siellä on jo vähän valoisampaa! :) Mä oon ainakin sellainen ihminen että mun pitää saada jauhaa jotkin asiat maailman tappiin saakka että saan ne käsiteltyä ja pääsen eteenpäin. Luulen että osa mun facebook kavereista on jo kyllästynyt keskosjuttuihin, mutta antaa olla vaan. Se...
  14. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Myma ideana hyvä tuo ”hötön” syöttäminen, en vain tosin ole juuri vielä löytänyt sitä ”höttöä”. Esim. perunaa ja banaania, joiden tiedän erityisesti kovettavan vatsaa, en anna ollenkaan. Nyt olen yrittänyt vain rohkeasti vähitellen lisätä määriä kuitenkin ja tasapainoilla kaiken kanssa. Viime...
  15. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Heippa, ihana kun olitte jo ehtineet kaivatakin :) Kesiksellä todella monipuolinen pohdinta vauva-ajasta ja sen vaativuudesta. Siihen vaikuttaa lapsen luonteen ja ”vaativuuden” lisäksi tosi paljon se, että onko ympärillä saman ikäisiä kavereita/ystäviä jotka ovat myös äitiyslomalla. Kuulostaa...
  16. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Myma samaan tyyliin mäkin teen soseet, kun annokset alkaa oleen useita ”jääpaloja” niin teen sekoituksen ja punnitsen keittiövaa’alla minikokoisiin minigrippeihin. Täytyy kyllä kokeilla noita rieskoja! Sain väsyneet naurut tuosta kun pääni puhki mietin että miten imetetään makuultaan molemmat...
  17. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    marrasmai onpa ihanaa lukea sun viestejä kun siellä kuulostaa kaikki olevan hyvällä mallilla :) Kiuski huoli on varmasti iso ja tuo odottaminen ja epätietoisuus :( Toivottavasti asia etenee pian niin ei tarvitse pitkään odotella, tsemppiä! Ja hienoa, että oot toipunut rankasta synnytyksestä ja...
  18. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Roxanne mietin myös tuota puuroasiaa esikoisen kohdalla :) Hän söi vielä ihan kunnon satsin sitä puuroa aina :D Mutta aikansa sitäkin, nyt ei oo enää syönyt pariin vuoteen kun me ei miehen kanssa juuri puuroja syödä. Toisaalta kohta alkaa pikkuveljen puuroilut niin ehkä sitten taas voisi...
  19. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @marrasmai ihana kuulla että siellä imetys sujuu ja kotonakin olette olleet jo jonkin aikaa! :) <3 4kkhulinoista oli paljonkin ollut puhetta ja onhan se tässä esikoisen aikana jo huomattu, kuinka niitä vaiheita on koko lapsuus täynnä. :D Jotenkin ei enää edes niin voimakkaasti kaipaa selitystä...
  20. mavli

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    kiuski mulla on ihan tuo sama, kirjottelin juuri taas ylös (oikeastaan puhtaaksi muistiinpanoista) ensimmäisten viikkojen asioita ja kyllä itku tulee kaikesta vieläkin joka kerta kun niitä asioita ja vaiheita alkaa tarkemmin miettiin.. :( Toivottavasti sulla tuo repeämä paranee hyvin eikä jää...

Yhteistyössä