Hakutulokset

  1. meri-kukka

    Kovia menkkajomotuksia tuntikausia

    Vau, oot tosi onnekas kun vauvat on syntyny samana päivänä kun oireet on alkanu. Mulla meni koko viime yö valvoessa särkyjen kanssa. Vasta aamulla pystyin nukkumaan muutaman tunnin pätkiä. Aamupäivä ollut ok mutta nyt tää alko taas... Lisäksi oksettaa ja odotan koko ajan tuleeko se ruoka nyt...
  2. meri-kukka

    Kovia menkkajomotuksia tuntikausia

    Tuun tänne purkamaan tuntoja: nyt seitsemän tuntia enemmän tai vähemmän kovaa jomotusta/särkyjä alavatsassa ja alaselässä. En pysty nukkumaan tai edes kirjaa lukemaan. Jalat turvonneet kuin elefantti ja vain leveä ankkakävely onnistuu. Ruuat ja juomat tuli kaikki ylös päivällä... Yritän erotella...
  3. meri-kukka

    Kaksosten odottajat 2012

    Hei SoonFab4 ! Ihania uutisia :) Mulla oli ensimmäinen reaktio huoli että voi miten tässä nyt tulee käymään, lääkäri onnitteli että "tuplaonni" :) Mulla oli edellinen päättynyt keskenmenon nimittäin ja omalla lääkärillä olin käymässä. Hän vaan totesi että elämä on ihmeellistä! Ja niinhän se on...
  4. meri-kukka

    Kaksosten odottajat 2012

    Hei Minimoy ja Halinalle78! Kiva että kirjoititte ketjuun, olin jo luopunut toivosta että keskustelu jatkuu. Olisi niin kiva vaihtaa kuulumisia. Tuollahan on tuo monikko-osio erikseen mutta ei sielläkään ollut hirveesti keskustelijoita. Minimoy, sulla on varmasti ollut tosi rankkaa kun...
  5. meri-kukka

    Kaksosten odottajat 2012

    Hei HippuKippura!! Ihanaa kuulla sun tarina, paljon onnea teille!! :heart: :) Kiva kuulla tollainen tarina että kaikki on mennyt hyvin. Mullakin on odotus sujunut hyvin. Nyt viikkoja 31. Kovasti odotetaan pikkuisia täällä, tavarat on jo hankittu. Onnea kaikille muillekin odotukseen!
  6. meri-kukka

    Kaksosten odottajat 2012

    Heippa taas! Täällä kiristelee vatsaa kovasti. Välillä ei pysty suorana kävelemään. Miten teillä muilla menee?
  7. meri-kukka

    Alkuvaiheessa olevia kaksosten odottajia?

    Hei Millikkä! Kiitos vastauksesta ja hyviä vointeja sinnepäin! Mulla on vain istumatyö mutta tän vatsan kiristelyn takia lähin tänään aikaisemmin töistä kun tuntui etten voi suorana kävellä. Vähän huolestuttaa jos tämä jatkuu tällaisena. Luulisin että johtuu siitä kun maha kasvaa niin...
  8. meri-kukka

    Alkuvaiheessa olevia kaksosten odottajia?

    Heippa! Löysin teidän ketjun sattumalta ja haluaisin mukaan. Täällä siis innokkaasti odotetaan kaksosia, la 22.9 :) Aloitin itse aikaisemmin ketjun Kaksosten odottajat 2012 kun etsin kohtalotovereita. Millikkä, olisin kysynyt oliko jotain tiettyä miksi lääkäri ehdotti sairauslomalle jäämistä...
  9. meri-kukka

    Kaksosten odottajat 2012

    Hei! Täällä mennään viikolla 21 alkaa tulla täyteen. Rakenneultrassa kaikki hyvin mutta sukupuolista ei vielä osattu sanoa varmasti. Eri pussit ja istukat näytti olevan, vauvat samankokoisia, noin 300 g. Melskettä on ollut vatsassa :) Omasta voinnista sen verran että aamuisin pystyn...
  10. meri-kukka

    Kaksosten odottajat 2012

    Moikka Stiinuliini! Miten sun raskaus on sujunut?
  11. meri-kukka

    Kaksosten odottajat 2012

    Itsekin olisin halunnut odottaa rakenneultran jälkeen ennen kuin kerron esim työnantajalle mutta tuntui että maha alkaa jo näkyä ja jotenkin stressasin miten saan työasiat järjestettyä ja mitä sanon jos en halua lähteä lentämään ja ulkomaille joten ajattelin että stressi vähenee jos nyt vaan...
  12. meri-kukka

    Kaksosten odottajat 2012

    Tajusin tänään että olen sittenkin viikolla 17 :) Huomenna alkaisi viikko 18. Olen tuntenut pientä kuplintaa alavatsassa välillä ja arvaisin että se voisi olla potkuja? Miten iso maha sulla oli viikolla 24 ja millainen olo yleensä? Varmaan jo vähän raskas jos jäit sairaslomalle... Kysyn koska...
  13. meri-kukka

    Kaksosten odottajat 2012

    Moikka! Kiva että löytyi toinen kaksosodottaja :) Ihan hyvin on mennyt, ainakin nyt kun pahoinvointi on ohi. Alaselässä alkaa kyllä tuntua jo vaikka oon vasta viikolla 16, olisko jo liitoskipuja? Ainakin sisko väitti että se on sitä, häntäluun seudulla. Jännittää miten tämä raskaus etenee kun...
  14. meri-kukka

    Kaksosten odottajat 2012

    Moikka! Olisko muita kaksosten (tai miksei kolmosten tai nelosten) odottajia? Meillä tulossa kaksoset syyskuussa 2012, olis kiva vaihtaa kuulumisia!
  15. meri-kukka

    Musta viikko

    Hei! Pahoittelut teille kaikille keskenmenosta :hug: Olen nyt hyväksynyt kaikki kerhopyynnöt - tervetuloa mukaan :heart: Itse en ole ollut hirveän aktiivinen kerhossa viime aikoina koska meillä on tärpännyt uudestaan ja yritän keskittyä tähän uuteen raskauteen ja ottaa rauhallisesti...
  16. meri-kukka

    Musta viikko

    Hei miles ja Viola80! Anteeksi hidas toimintani - olen ollut poissa netistä - mutta nyt olen hyväksynyt teidät kerhoon. Tervetuloa mukaan :)
  17. meri-kukka

    Musta viikko

    Hei Sateenvarjo, Kerho on vielä pystyssä ja aktiivinen. Huomasin nyt sinun pyynnön ja hyväksyin jäseneksi. Lämpimästi tervetuloa :heart:
  18. meri-kukka

    Kaksi peräkkäistä keskenmenoa

    Hei! Kiitti näistä vinkeistä! Kuulostaa mielenkiintoiselta.
  19. meri-kukka

    Musta viikko

    Hei! Pääset tästä linkistä kerhon sivulle: Uudellen yrittäjät / miettijät - km:n jälkeen - Kaksplus Just muutin tän suljetuks mutta siis kaikki jotka tuntee kuuluvansa tähän aihepiirin on tosi tervetulleita kerhoon keskustelemaan :heart: Painakaa vaan sitä "liity" nappia niin mä hyväksyn...
  20. meri-kukka

    Kaksi peräkkäistä keskenmenoa

    Hei tigeroo, mua kiinnostais tietää noista neuvoista miten menettelit? Oisko mitään mahiksia että kirjoittaisit tänne niistä? Haluaisin tietää kaiken mahdollisen miten voi "estää" keskenmenon vaikka meille on sanottu että se oli huonoa tuuria vaan, mutta ei kai se haittaa jos hankkii lisää...

Yhteistyössä