Hakutulokset

  1. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Tervetuloa kaikille uusille, toivottavasti pysytte mukana :). Täällä mennään jo viikolla 22+5 ja masukin rupeaa näyttämään jo vauvamasulta eikä vaan siltä että on tullut liikaa syötyä:D. En ole taas aikoihin kirjoitellut, joka päivä käyn kyllä lukemassa mitä tänne kuuluu. Nyt on sitten kaikki...
  2. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Täällä ei vieläkään tiedä kun pari kaveri raskaudesta. Vielä tätä pystyy piilottelemaan, parin viikon päästä varmaan mahdotonta. Keskenmenon pelosta jo vähän päässyt mutta jotenkin jännittää muiden reaktiot kun kuitenkin jo kolmas kyseessä ja ikään jo 38. Ehkä sitä odottavaa vaan jotenkin...
  3. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnea ninnananna, ihanaa! KevätTähti mulla kanssa samana päivänä rakenneultra.
  4. M

    Maaliskuun muruset 2017 *Syyskuussa*

    KevätTähti Jaa, enpä osaa sanoa tuonta luotettavuudesta. Tilasin sen Raskauskeijusta, on jokin erittäin herkkä malli (maksoi jotain 50 e), muuta en osaa sanoa(n). Lukemia viuhuaa kyllä siellä vaikka mitä, ja tosiaan välillä noita sadan pintaa ja paljon alle. Niist olen ajatellut että ne on omia...
  5. M

    Maaliskuun muruset 2017 *Syyskuussa*

    Täällä on kyllä tosi hiljaista niin ei jaksa itsekkään kirjoitella. Mä käyn kanssa lukemassa helmikuisia, on aktiivinen ketju ja itellä LA oli alunperin helmikuussa ( siirtyi sitten maaliskuun puolelle) niin aika samoissa ne siellä menee. Kävin myös huvin vuoksi kaivamalla vuoden 2013 helmikuun...
  6. M

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Heiii, ehkä mä vihdoin uskallan tännekun tulla pyörimään:D. Eli, mä olen kanssa majaillut tuolla keskenmenon jälkeen yrittäjissä, tosin viime aikoina vähän siellä takavasemmalla.. Historiaa; vuoden sisään mahtunut kaksi keskenmenoa rv 7 ja rv9. Ja nyt sitten oltaisiin menossa tasan rv 16:)...
  7. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Heei, uskaltauduin vihdoin tuolta takavasemmalta tekemään tänne ilmoitusluontoisen viestin:D. Eli, mähän olen täällä listoilla ollut pariin otteeseen kahden keskenmenon jälkeen, ja nyt kävi kesällä tärppi uudestaan. Juuri silloin kirjoittelin tänne viimeisen viestin (milloin olin jo tietämättä...
  8. M

    Maaliskuun muruset 2017 *Elokuussa*

    Joo, tää maaliskuisten ryhmä oli nyt tosi tyhmä :unsure:. Esim helmikuisissa on tosi vilkasta keskustelua face ulkopuolellekin. Mä itse kuuluisin kanssa ihan maaliskuisiin alkupuolella, mutta en ole viitsinyt edes ilmoittautua ryhmään, kun täällä palstalla ei ole lähes ollenkaan keskustelua...
  9. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2016

    Tämä palstahan on ollut tämän kevään hurjan aktiivinen(y). Vielä mäkin täällä olen vaikka taustalla vaan nyt pitkään roikkunutkin, melkein päivittäin käynyt kuitenkin kurkkimassa täällä.:). Mä olen nyt pitänyt vauvakuumeen kanssa matalaa profiilia, on ollut kaikkea muuta puuhaa nyt. Ei olla...
  10. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Täällä jos tärppi kävisi niin olisin 38. Tämä on ollut pitkään mun takaraja, että 39 ei saa täyttää ennen lapsen syntymää. No, tässä on pari kuukautta aikaa tärpätä :LOL::rolleyes:. Meillä siis jo kaksi lasta, 8 ja 3-vuotiaat. Olen tässä kyllä taas pohtinut että missä se takaraja on nyt...
  11. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Ja hei, pitäisikö aloittaa uusi ketju KEVÄT-KESÄ 2016? Ei taida olla talvi 2015 enää :LOL:
  12. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Täällä menossa kp 2, Ja kunhat nämä menkat on ohi, päästäänkin taas yrityksen makuun. Että heippa vaan kumit :LOL::LOL:. Päivittääkös näitä sivuja kukaan? En nyt käynyt katsomassa onko milloin päivitetty, vaikka olisikin homma jo hoidossa, mutta jossain välissä Mrs.80 taisi päivitellä ja...
  13. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Tuli kuin tulikin eilen ne ovistikut :). Raskauskeijusta olen tilannut. Uskomatonta sitä hintaeroa apteekkitesteihin. Tilasin 21 oviststiä + 6 raskaustestiä, hintaa taisi olla yhteensä noin.15 e. Löysin lisäksi sitten samalla kaappinkin jääneitä testejä kolme kappaletta. No mutta, ovista en...
  14. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    tintt@r@ kovasti peukutuksia että onnistuisi (y)(y). Tilasin tuossa läjän oviststestejä ja r-testejä. Joskos ne tänään olisivat jo kolahtaneet postin :). Oikeastaan toivoisin että olisivat tulleet, sillä luulen että mulla on ovis päällä, sen verran tuntemuksia on. Lähinnä siis jos saisin...
  15. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Kyllä se voisi Bettinah olla jo sun vuoro (y). Pidetään kovasti peukkuja! Joku voisi jo ruveta tosiaan täällä jo plussailemaan taas. Saataisiin plussajuna kulkemaan:D.
  16. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Vauveli vanhalle nämä "merkkipäivät" on kyllä pyllystä:X3:. Mutta pakkohan ne tunteet ja ajatukset on käydä läpi, ei sille mitään voi. Mulla sattui vielä niin ironisesti että nt-ultrapäivä olisi ollut mun syntymäpäivä:(. Mulla muutenkin pukkaa ikäkriisiä joka huutaa että oot jo ihan liian vanha...
  17. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Pääh. Luulin että menkat alkoi, mutta pari kolme päivää vähän tuhrutti ja se oli siinä. Eli oliko sitten vaan jotain ihme välivuotoa o_O. Lähinnä nyt mietin että odotellaanko niitä yksiä kunnon menkkoja ennenkuin jätetään ehkäisy, vai miten tässä nyt menisi:eek:. Täytyy sanoa että mä kanssa...
  18. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mä kanssa tein tänään vihdoin sen raskaustestin ja kerrasta negaa näytti :). Mulla myös alkoi eilen niukahko vuoto tutteine kuukautisoireineen, ja tulkitsen nää nyt sitten kai kuukautiseksi o_O. Tuntuu vaan että vajaa viikkohan tässä viimeisetkin km-tuhrut loppui, mutta kai nyt pitää vaan uskoa...
  19. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Mrs.80 Uskotaan ja toivotaan että nyt kaikki menee onnellisesti :). Täällä on ollut hyvä kirjoitella ja saada ihan lukemallakin vertaistukea. Mullakin sellainen tilanne ettei ole tullut kerrottua keskenmenoista kuin parhaalle ystävälleni. Omassa tuttavapiirissä kun ei ole ihan vastaavassa...
  20. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Ei mullakaan mitään ihmeitä edellisen km jälkeisissä menkoissa ollut enkä niitä osannut pelätä, lähinnä odotin kuin kuuta nousevaa että pääsis taas tositoimiin:LOL:, no ehkä pari päivää oli vähän runsaammat. Että varmaan ihan buranalla selviät jos kipuja tulee :). Mulla olisi tänään ollut...

Yhteistyössä