Hakutulokset

  1. K

    Miten YH voisi saada 16-vuotiaan teininsä kunnioituksen siten, että teini tottelisi äitiään?

    Teini sai neuvojeni avustuksella tiskattua ja syötyä. Tiskiharjaan en minäkään koskenut, sanallisesti vain neuvoin. Samalla kerroin talon uudet säännöt. Tyttö ihmetteli sitä miten epäekologista olisi pestä vajaita pyykkikoneellisia ja tiskikoneellisia, saati pestä käsin tiskejä. Totesin siihen...
  2. K

    Miten YH voisi saada 16-vuotiaan teininsä kunnioituksen siten, että teini tottelisi äitiään?

    Mukava saada neuvoja ja tukea. Monia en olisi osannut itse ajatellakkaan. Olen vain aina juuttunut siihen ajatukseen, etten pysty häntä enää pakottamaan. Meillä olikin sopivasti talon tiskit siinä mallissa, että tiskikone pitäisi laittaa päälle. Ei ole puhtaita lautasia tai laseja, aterimia...
  3. K

    Miten YH voisi saada 16-vuotiaan teininsä kunnioituksen siten, että teini tottelisi äitiään?

    Jos teinin saakin tekemään kotitöitä tuolla, ettei vain pyykkää tai tiskaa kuin omat tavaransa, miten hänet saisi opiskelemaan? Onko kokemuksia teillä teineistä, joita ei omasta tahdostaan läksyjen eteen saa?
  4. K

    Miten YH voisi saada 16-vuotiaan teininsä kunnioituksen siten, että teini tottelisi äitiään?

    Kiitos kokeilunarvoisista vinkeistä. Tulen kokeilemaan tuota, etten pyykkää enää teinin pyykkejä enkä pese hänen astioitaan, vain omani. Mieleeni tuleva ongelma noiden kohdalla on siinä, yrittääkö teini pihistää itselleni pyykätyt petivaatteet/pyyhkeet tai ruokailuvälineet. Muutenkin kuulostaa...
  5. K

    Miten YH voisi saada 16-vuotiaan teininsä kunnioituksen siten, että teini tottelisi äitiään?

    Lukio oli teinin oma valinta. Juuri ja juuri keskiarvo riitti ja oli siitä silloin tyytyväinen. Hän luuli lukion menevän heittämällä sisään. Sen mielikuvan hän lienee saanut siskon tytöltäni, joka on aina ollut luokkansa priimus vaikka ei ikinä opiskele koulun ulkopuolella. Kuuntelee vain...
  6. K

    Miten YH voisi saada 16-vuotiaan teininsä kunnioituksen siten, että teini tottelisi äitiään?

    Kyllähän minä sopivia rangaistuksia keksin ja tiedän, ettei tilanne saisi jatkua entisen laisena. Se ei olisi ikinä saanut päästäkkään sellaiseksi. Kulmakivi minulle on siinä miten nuo rangaistukset saisi toteutettua. Henkistä kunnioitusta ei ole enkä tiedä miten sellaisen voisi rakentaa enkä...
  7. K

    Miten YH voisi saada 16-vuotiaan teininsä kunnioituksen siten, että teini tottelisi äitiään?

    Oletteko katsoneet sitä Ankara isäntäperhe-ohjelmaa, jossa kaksi kuritonta teini-ikäistä lähetetään jonnekkin puolelle maailmaa todella tiukkakuriseen perheeseen. Teinit ovat viikon verran tuolla perheessä ja jo heti ensitapaamisesta lähtien perheiden kuri tulee selväksi usein sääntökirjojen...
  8. K

    Miten YH voisi saada 16-vuotiaan teininsä kunnioituksen siten, että teini tottelisi äitiään?

    Oletteko katsoneet sitä Ankara isäntäperhe-ohjelmaa, jossa kaksi kuritonta teini-ikäistä lähetetään jonnekkin puolelle maailmaa todella tiukkakuriseen perheeseen. Teinit ovat viikon verran tuolla perheessä ja jo heti ensitapaamisesta lähtien perheiden kuri tulee selväksi usein sääntökirjojen...

Yhteistyössä