Hakutulokset

  1. L

    kokonainen ankka

    sattuko kukaan ostamaan lidlistä kokonaisen pakasteessa olevan ankan? Tai onko joku ylipäätään ostanu jostain muualta nyt ankkoja? :D Eilen itelleni käteen moinen tarttui, muuten ok, mutta en tiiä miten se pitäs valmistaa :D Siis sulatus ensinnään tietenkin, mutta siinä sanotaan että...
  2. L

    kotirauhan häiritseminen

    kertokaa mulle minkälainen käytös määritellään sellaiseksi( ei kuitenkaan sisällä väkivaltaa). Kiitos.
  3. L

    kertokaas mistä löytäsin halvimman lennon

    kohteena olis new york ja meno-paluu tarvittas.. mulla haaveissa lähtee tammikuussa käväseen siellä, jos tuon ukko kultasen yllättäis vallan kokonaan "että pakkaas kamat niin lähetään" :p Katoin finnairin sivulta niin meinas käydä näin :o Hinnat yheltä jo olis ollu jotain aika hirveetä...
  4. L

    mikä se on semmonen rekka nimeltään josta

    saapi robotin :o ? Ja saapiko niitä jostain? Ei tuu nyt mieleen se nimi, oon kyllä jossain joskus nähny...meillä oli ilmeisesti poika tänään pk:ssa nähny semmosen jollain ja nyt hän kuulemma haluu joulupukilta samanlaisen kun on niin kiltisti :whistle: :D
  5. L

    minä oon ihan koukussa sims-peliin

    pitkän tauon jälkeen aloin tuota sims 2 pelata...nyt onkin sitten ihmetys että miten tuossa saapi juhlat aikaseksi :whistle: Mulla on kyllä pöydät ja kaikki valmiina mutta miten ihmeessä siihen saapi tarjottavaa? Ehkä hieman käsi tän kanssa mutta ei oo tullunna pitkilleen pelattua :ashamed...
  6. L

    tuosta anttilan legotynnyristä...

    onko tuo semmonen missä on siis ihan niitä normaalikokosia legoja? kun siinä sanotaan että sis. 700 legopalikkaa...
  7. L

    kyl mä meen vielä sinne päivystykseen tänään( viitaten aiempaan )

    niin kirjottelin tässä aiemmin illalla tänne tästä mun poskiontelo/ otsaontelotulehduksesta.. Kyllä mä kohta lähen viel käymään siel..pakko on, pelottaa jo oikeesti että mikä tästä tulee kun niin pahoja nää oireet :| Yheltä työkaverilta olivat heti ottanu röntgenin kun meni näytille...
  8. L

    sanokaa nyt että pitäskö mun mennä

    käväseen päivystykses? Oon yksityisellä käyny (työterveys siellä ), ja tuntuu ettei mitään tapahtu... mulla on ilmeisesti elokuusta lähtien ollu poskiontelotulehdus päällä; joka on nyt myös levinny otsaonteloon asti. Kaikki alko sillä että mulla koski yli kuukauden ihan pirun kovasti...
  9. L

    hei kattoko joku äsken 24/7 ?

    mitä niille asukkaille kerrottiin, kun kaikki oli niin itkuisia tuol ulkona?
  10. L

    vitsi että jänskättää

    mennään tunnin päästä kattomaan yhtä okt joka myynnissä :p Hivenen tekis mieli ostaa se, mut arveluttaa paljonko tulee maksamaan lämmitysmuodon vaihto :whistle: Nyt siinä tuntuu olevan öljy ja me haluttas vesikiertoinen ilmalämpöpumppu.. Öljy tulee niin kalliiks että ihan hirvittää...
  11. L

    nimiehdotuksia tyttö koirulille kiitos!

    kyseessä kk kettuterrieri pentu :heart:
  12. L

    mitä tää nyt on

    tänää tossa aamupäivällä mentiin käymään uudella asunnolla viemässä tavaraa, ja joutusin käveleen 5. kerrokseen tuo nuorimmainen sylissä. Sen jälkeen alko aivan jumalattomasti vihloo tonne alamahaan, ja tuntuu et koko alapää repeytyy suunnillee :o Mitä tää oikein on? vielki juilii :/
  13. L

    kahvikakuista

    paistetaanko ne yleensä ala- vai keskitasolla uunissa? :ashamed:
  14. L

    auttakaas mua tyhmää (leivontajuttuja)

    miten nää tehään? http://www.ullanunelma.fi/reseptit.php?reskat=10&resid=50 Lähinnä tota en tajua kun tossa on että pitää kaulita pidemmäksi ja sit leikata kahtia :o ? Aattelen vissii liian vaikeesti tuon koko jutun taas kun en älyä :whistle: Ja sitten passaako nuita pakastaa, että...
  15. L

    syötävät kakkukuvat

    tuolla bake and party- sivulla näkyy olevan semmosia...miten tuo niinkun käytännössä menee? Teen ihan tavallisen kakun jossa kermaa päällä, ja laitan sitten sen kuvan vaan siihen kakun päälle that´s it ?
  16. L

    oliskohan sitä ihan hullu

    jos soittais oppisopimuskeskukseen (vai mikä se nyt oli :D ), ja kyselis pääseekö tonne sairaalalle lasten osastolle sitä kautta..? Tai sitten jollekin muulle osastolle, mut kuitenkin..oon aina halunnu hoitajaksi :xmas: Mut eikös niin että nyt kannattaa kysellä niistä paikoista kun...
  17. L

    Eipä hirveesti nukuta, mies joutu lähtee ensiapuun

    miehellä koski tosi kovasti mahaan, alko jo alkuillasta tuo vaiva, ei pystyny nukkumaan ja joutu käymään oksentamassakin :/ Samalla tavalla on muutaman kerran aiemminkin koskenu, aivan järjettömän kovaa kipua, mut ne on menny ohi kuitenki. Kipu oli niin sietämätön et oli pakko lähtee...
  18. L

    mikä rokko vois tehdä

    sellasta punaisia koholla olevia "länttejä"? Huomasin just että pienimmällä on ainakin jaloissa semmosia, isompia+ pienempiä..ei mitenkää kauheesti viel ainakaa :o Nukkuu tässä vieressä sohvalla kun on muutenki kuumetta ja räkätautia...voisko johtua pelkästään siitä, vai onko jotain rokkoa...
  19. L

    ihan vähän hävetti äsken tuolla

    lidlissä. Keräsin koriin tavaroita mitä olisin tarvinnu, menin kassalle, laitoin tavarat kassiin jo; niin eikö sit käy niin ettei mun pankkikortti kelvannu sille koneelle! :ashamed: Rahaa kyllä on tilillä mut valitti jotain muuta virhettä jonka takia ei voinu lukee sitä. Ite epäilen että siinä...
  20. L

    toimiiko huutis teillä?

    taasen kerran kun koitan tuotetta laittaa myyntiin niin jumittaa vaan :kieh: Onkohan tuo alkanu syrjiä minua kun ei taho toimia koskaan :ashamed:

Yhteistyössä