oliskohan sitä ihan hullu

jos soittais oppisopimuskeskukseen (vai mikä se nyt oli :D ), ja kyselis pääseekö tonne sairaalalle lasten osastolle sitä kautta..?
Tai sitten jollekin muulle osastolle, mut kuitenkin..oon aina halunnu hoitajaksi :xmas:
Mut eikös niin että nyt kannattaa kysellä niistä paikoista kun syksyllä alkaa ne koulutkin taas?
Onko kukaan teistä opiskellu oppisopimuksella lähihoitajaksi tai muuksi?
Paljon on lähiopetusta koululla/ kuukaus n. suurinpiirtein?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
No ei se hullua ole. Ensin hommaat työpaikan ja sitte yhteys oppisopimustoimistoon. =)
Ai se kandee niin päin tehä, et eka hommaa paikan :p
Mielessä on kovasti käyny että menisin lasten teholle tai lasten veri-ja syöpätautien osastolle, myös muutama muu vaihtoehto on.
Mutta tekis niin mieli auttaa niitä pieniä potilaita :heart:
Työ on varmasti rankkaa, mut niin on sekin potilaana olo, omasta kokemuksesta ainakin..ja keskusteluapua ei oo koskaan liikaa; ite ainakin olisin toivonu että joku olis joskus jutellu siitä kaikesta mulle itelle enemmän.



 
oppisopimusopiskelija
Ensin kannattaa hommata työpaikka. Se on paljon vaiekampi saada kuin se opiskelupaikka. Opiskelupaikan saa melko varmasti, jos on se työpaikka valmiina. Oppisopimustoimisto ei etsi kenellekään työpaikkoja vaan sinne mennään työnanatjan kanssa tekemään sopimus. Oppilaitospaikkaan usein neuvovat, mutta sinnekin otetaan itse yhteyttä.
 

Yhteistyössä