Hakutulokset

  1. M

    Äitiysvaatteita, mistä???

    PO.P eli Polarn och Pyret - Suomessa tosin aika pienet valikoimat ja olenkin ostellut Ruotsissa käydessäni. :) Muutenkin suosin kyseistä merkkiä - todella hyvälaatuisia lasten vaatteita.
  2. M

    Iltarukous rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    meillä ei lueta iltarukousta... :ashamed: :/ no, toivottavasti lapsista kasvaa kunnon kansalaisia... :D
  3. M

    Saman peiton alla?

    ehdottomasti OMAT. nukkumiseen haluan oman rauhan, mutta muuten kyllä mies saa kiehnätä vieressä... =)
  4. M

    maailman seksikkäin ja syötävin mies!!

    \ tää on mun makuun!!! :p
  5. M

    kysy piha/puutarha/kukkajuttuja

    yksinkertainen kysymys, kun en ole yhtään kukkaihminen :ashamed: : mitä kannattaa suosia parvekekukkina (amppelit tai ruukkukukat, meillä on isojakin ruukkuja), kun aurinko paistaa partsille lähes koko päivän, lukuunottamatta aamuaurinkoa? viime kesänä meillä oli pelargoniaa ja jotain lopeliaa...
  6. M

    uusi ÄP Kelan sivuilla

    Käykäähän mammat katsomassa jälleen mitäänsanomattomia vauvojen vaatteita. Ei tiedä itkeäkö vai nauraa :laugh:
  7. M

    G: Mitä miehesi tekee työkseen? titteli?

    yrittäjä
  8. M

    TYÖKOKEMUKSESI VUOSINA

    ikä 35 ja oman alan kokemusta n. 10v. sitä kotiäitiyttä kolmisen vuotta.
  9. M

    Lapsi 1,5 leikkii "kuollutta"

    kannattaa tutkituttaa lapsi! ei tuon ikäinen osaa vielä pelleillä tollasilla asioilla - ei meillä leiki kuollutta isommatkaan ;) . yhdyn heihin, jotka mainitsevat "poissaolokohtauksen". minä en aikailisi.
  10. M

    Pipariresepti!!!

    miten tämä voi olla totta? eikö luottokortin summa aina allekirjoiteta ennen kaupan vahvistumista? mutta kiitos reseptistä! kuulostaa hyvältä!
  11. M

    millainen hyvä syöttötuoli?

    meillä on ruotsalainen SVAN, joka on osoittautunut hintansa väärtiksi (nyt 7v vanha ja kuopus käyttää korkeana tuolina). toimii kuten tripp trapp (kasvaa lapsen mukana), mutta silmääni miellytti Svanin design. hyvännäköinen, laadukas ja kestävä! googlaten varmaan löytyy.
  12. M

    Kotiäidit, auttaako mies...

    joo...kolme vaippapöksyä kotona eikä auta mies ei...no pikkusen on tullu liikettä täytyy myöntää, kun menin niin väsyneeksi ettei meinannu enää järjissä pysyä. Eli äärimmilleen se siis vetää enneko mitään tapahtuu - valitettavasti. En tiä, onko sitä sitten itse liian täydellisyyteen pyrkivä -...
  13. M

    ROKOTTEITA VASTAAN

    olen sitä mieltä, että rokottamatta jättäminen toimii vain siihen asti, kun kaikki eivät näin toimi. itse en jätä lapsiani rokottamatta sillä matkustamme tulevaisuudessa todennäköisesti ja maailmalla riehuu ties mitä, suoja se siis on edelleen...
  14. M

    kuinka lääke lapselle joka oksentaa sen pois?

    \ Näin mullakin se muksuna ilmeni. Kannattaa olla tarkkana. Lopulta mulla oireili koko kroppa. :\|
  15. M

    Keväthaalari

    Jonathan - hyvä hinta-laatu -suhde!
  16. M

    Kärpät vai Jokerit?

    EVVK. :)
  17. M

    Launeen perhepuisto Lahdessa

    Ajattelin viettää sunnuntaipäivän lasten kanssa Lahdessa, kun mies on siellä messuilla. Onko Launeen perhepuisto kiva paikka ja saako siellä tunnit kulumaan? Löytyykö jotain ravintolapalveluita vai pitäiskö ottaa evästä mukaan? Missäpäin Lahtea puisto sijaitsee, löytyykö helposti kun tullaan...
  18. M

    Bikinirajat+muu häiritsevä karvoitus..

    mä nypin pinseteillä ja jopa enemmänkin kuin pelkän bikiniraja-alueen. karvankasvu on laantunut ja iho pysyy siistinä. jätän pienen kiitoradan, jota sheivailen tarvittaessa.
  19. M

    Missä vauvanne nukkuu?

    5 kk vauvamme nukkuu omassa huoneessa pinnasängyssään, ekat 1,5kk nukkuin meidän makkarissa korissa, mutta siirrettiin sitten omaan rauhaansa kun alkoi nukkumaan 10h yöunet.
  20. M

    mitä haalareita?

    Ehdottomasti JONATHAN kaikkien Reimatec-kokemusten jälkeen. :) Paljon parempilaatuinen. Myin juuri kuopuksen välikausihaalarin, jossa ei ollut minkäänlaista kulumaa ja karheumaa kahden sesongin jälkeen. Sain enemmän kuin mitä itse maksoin (ostin alesta). :D Suosin Jonathania jatkossakin, myös...

Yhteistyössä