mitä haalareita?

Hei, mitä haalarimerkkejä suositte? Olis kiva kuulla kommentteja niiltä jotka ostaa aina kalliita merkkihaalareita ja taas niiltä jotka ostaa niitä halpishaalareita mitä kaupoissa on? Varsinkin kiinnostaa että ovatko halpishaalareiden ostajat olleet tyytyväisiä ostokseensa, onko haalarit kestäneet käytössä? Itse kun ostan aina kalliita merkkihaalareita, niin olis kiva tietää et uskaltaisko joskus kokeilla jotain halvempaa. En oo uskaltanu ostaa ku en oo yhtään varma et saako halvalla hyvää... =)
 
Meillä on sitten tähän asti ollut halpishaalareita.

Esim. 1.5vuotiaalla oli Catalogin poistomyynnistä 8eurolla ostettu toppahaalari. Koko talven piti sitä päiväkodin leikeissä. Oli lämmin, pahimmilla pakkasilla alle puettiin villahaalari tai fleece-puku. Ja loskaisimmilla keleillä lisäksi laitettiin kurahousut. Hyvin kesti, ei kulumaa, ei reikiä tms. Ainut joka meni rikki oli heijastinnauha, joka irtosi vähän matkaa omepeleesta, mutta sekin oli näppärä korjata.

Meillä on myös ollut halpahallin poistomyynnistä alle 10eurolla ostettu haalari, hyvä oli sekin. Sitä tosin pidettiin vähemmän. Se oli enemmän kyläily ja ns. parempi puku. Siihenkään ei kerennyt tulla mitään vikaa.

Syyshaalarina tytöllä oli halpis 14.90e uutena maksava haalari (ilman alennuksia), Tästä irtosi heti vetoketjussa roikkunut lenksu (josta otetaan kiinni kun vetoketju vedetään kiinni) siis vetoketjun oma vedin tietty jäi. Ja hyvin toimi. Hupussa nepparit aika löyhät, tai siis herkästi lähtee huppu irti, ei kuitenkaan itsekseen. Muuten kyllä ollut tosi hyvä haalari!

Lisäksi meillä ollut halpahallin kaksiosainen puku. Se tais maksaa jopa 20e. Ja senkään kanssa ei mitään moittimista.

Kuravaatteita olen kokeillut halpiksia, ne on huonoja! Kovia ja saumat hajoaa hetkessä. Moomin kurikset mun mielestä parhaita! SEkä tietty kotimaiset rukka ym.

Nyt ostin eka kertaa tytölle 40e:n (ovh 79.90) Rukan välikausihaalarin. Saas nähdä mitä siitä tykkään.

Kaikki noi meidän käyttämät halpikset on yhden tytön jäljiltä siinä kunnossa että niistä riittää kakkosellekin vaatetta. Ja luulen että vielä kolmosellekin.

Niin ja olen ollut tyytyväinen ostoksiini, ja ostanut taas ens talvellekin läjän halpisvaatteita alennuksesta. Itsekään en kuitenkaan huoli ihan mitä tahansa, vaan tarkistan että vaatteet on hyvän tuntosia, hyvistä kankaista, kunnolliset jalkalenksut yms.<br><br>
 
annareetta
hei kertokaa millainen välikausihaalari olisi hyvä nyt kun on vielä ehkä nollakeli tai muutamalämpö/miinusaste.tosi ongelmallista pukea kun ohut haalari jossa ei lämpöä eristävää ole lainkaan???sivulauseessa vois kysyä kengistä samaa, mitä suositte?
 
annareetta
hei kertokaa millainen välikausihaalari olisi hyvä nyt kun on vielä ehkä nollakeli tai muutamalämpö/miinusaste.tosi ongelmallista pukea kun ohut haalari jossa ei lämpöä eristävää ole lainkaan???sivulauseessa vois kysyä kengistä samaa, mitä suositte?
 
meillä on rasavilin kevyttoppa välikausihaalarina ja se on kyl vertaansa vailla. tosi ihana. ostan aina kevyttopaksi rasavilin.

kengät on hankala, oon yrittäny etsiä kesäkenkien ja toppakenkien välille jotain mut ei löydy... :whistle:
 
Meillä on välikausiasuina- ja haalareina ollut Jonathania eikä ole moittimista. Talvihaalareina kokeiltu Rukkaa, Lassieta ja Reimateciä. Rukka RVP ollut laadukkain ja kestävin. Nyt ostin esikoiselle Ticket to Heaven välikausitakin ja housut. Ei ole vielä tarvinnut kyllä käyttää, kun asteet hipoo yhä +20... :)
 
Makuasia
Rasavilit ja Travallet ovat kuulemma kestävämpiä kuin suosimani Reimatec, mutta väritykseltään paljon rumempia. Omaa silmääni miellyttää Reimatecin, Lennen ja Ticketin väritys. Ominaisuuksiltaan ja hinnoiltaan suht samoja, haalarit normaalisti 139-169, mutta omani olen ostanut aina alesta.
 
Ostan ReimaTeciä ja Ticket to Heavenia, juuri sen takia kun ne ovat paremman näköisiä kun esim. kehutut rasavilit, mut ei sen puoleen, meillä haalarien ei tarvitse kestää kun yksi talvi, sen jälkeen niille ei ole käyttöä.
 
Minä olen ostanut mitä milloinkin,eli montaa saman merkkistä haalaria ei meiltä taida löytyä...Täksi talveksi on 5 vuotiaalle Lennen suloinen haalari, jonka ostin jo toissa talven alesta, oli käytössä viime talven, ja näköjään mahtuu vielä tänä talvenakin, ja on kuin uusi!Pienemmälle ostin Jonathanin, ei ole päästy vielä vaan testaamaan käytössä.Reimatec oli ok, vedenpitävyys ehdottomasti plussaa!
 
itse suosin haalareita jotka voi hoidossa laittaa kuivauskaappiin koska tiiän sällin kastavan itsensä kalliissakin haalarissa sisävaatteista asti.... joten kätevin on kuivauskaapoin kestävä ei tartte hoitoo talvella kahta vaatekertaa kuskata....

eli meillä on ollu välikausipukuina kolmella jo ennen meitä kierrätetty lassien haalari joka kyllä tuli tiensäpäähän.... onneksi vasta niin että meille kävi pieneksi..... nyt käytössä haalari jonka kolmas käyttäjä on poikani ja en tiä mitä on maksanut kun on merkiltään trick&tracy??

meillä myös odottamassa talvea käytettynä ostetut travellen remu haalari ja rasavillin puku.... nämä siis käytettynä saatuja/ostettuja

sitten on ollu edellis talvina jonathania josta tykkäsin tosi paljon mutta täältä päin hankala hankkia.... eli talvea odottamassa rukan puku... ostettu keväällä alesta(täyteen hintaan en raaskis ostaa.... katotaan mikä on kun talvi tulee...
toinen uusista puvuista on muistaakseni north??jotain... ostettu tallinasta cartinin liikkeestä ja pinta suht samanlaistya kuin rukan puku....

välikausi hanskaista jonathanin ovat parhaita jotka meidän hiki näpillä menee pikkupakkasille asti....

 
Näin meillä
Ollaan kokeiltu ReimaTeciä, Remua, Jonathania ja Lenneä. Näistä Lenne oli surkein, märällä kun tyttö laski liukumäkeä niin peppusauma päästi veden läpi. Muut olleet hyviä ja kaikki kestäneet ainakin noilla meidän alle 4-vuotiailla.
 
Meillä suositaan LASSIEN SUPRAFILL-pukuja, kun niissä on "kurahousumaista" ainetta alaosa, ei tarvitse kurahousuja edes lätäkössä istumiseen =)

ja liukuu hyvin pulkkamäessä, sekä kestää kulutustä hyvin.
 
sydvest vierailija
Meillä käytetty Lassien suprafillejä nyt 8v.Ehdottomasti suosituimmat.Kestää veden ja luistaa mäessä eikä tod ole kova liikkuessa.Eteisessä on vara valita mutta aina lapset pukevat suprafillin.Värit on kyll rumat mut lapset tyytyväisiä.Paljon ulkona ja vähän kipeinä.Kokeiltu on myös Remu,Reimatec,Jonathan.Remu hyvä hinta\\laatusuhde.Reimatec aivan ylihinnoiteltu vaikkakin hyvähän se materiaali on.Jonathan hyvä ja nätit väritkin.
 
Mom
Ehdottomasti JONATHAN kaikkien Reimatec-kokemusten jälkeen. :) Paljon parempilaatuinen. Myin juuri kuopuksen välikausihaalarin, jossa ei ollut minkäänlaista kulumaa ja karheumaa kahden sesongin jälkeen. Sain enemmän kuin mitä itse maksoin (ostin alesta). :D Suosin Jonathania jatkossakin, myös talvihaalareissa (Reimatec yhden talven jälkeen aivan haalistunut, karheumia ja jopa ommelpurkaumia täynnä).
 

Yhteistyössä