Hakutulokset

  1. V

    Miten sait tietää lapsesi olevan erityislapsi?

    Tarhassa epäilevät pojallani olevan jotain ja olen huolissani. Tulee kuulemma erityisopettaja katsomaan tilannetta.. Aina ollut kova menijä ja vilkas lapsi. Temperamenttinen yms.. Olen ajatellut sen olevan normaalia käytöstä pojilla mutta en sitten tiedä. Nyt olen ruvennut tarkkailla enemmän ja...
  2. V

    Miksi tarhat kiinni kesällä 6 viikkoa?

    En ymmärrä miksi päiväkodit on kiinni 6 viikkoa kun eikö normaalisti kesälomia kerry vain 5 viikkoa? Nyt taas pitäisi laittaa viikoksi kesätarhaan joka tietty eri kuin viime vuonna. Miten yh äidit selviävät tästä tai ihmiset joille ei ole kertynyt kesälomia? Ärsyttää kun joka kesä sama juttu..
  3. V

    Mistä liikkeestä ostitte sähkökäyttöisen rintapumppunne ja paljon maksoi? Oliko hyvä ostos?

    Onko Emman sähkökäyttöinen rintapumppu hyvä?
  4. V

    Uskovaisia äitejä Helsingin suunnalta?

    Hei! Etsin uskovaisia äitejä Helsingin suunnalta kahvittelu/ puisto seuraksi. Onko ketään kiinnostuneita? Seurakunnalla ei ole minulle väliä. Kunhan uskot Jeesukseen jne. Olisi kiva jakaa arjen kuulumisia jonkun toisen uskovaisen kanssa:) Laita viestiä täälä minulle tai laita oma maili osote...
  5. V

    Uskovaiset äidit, Ilmoittautukaa!

    Hei! Olisi kiva tutustua johonkin toiseen uskovaiseen perheeseen. Seurakunnalla ei minun puolestani ole väliä kunhan uskot Jeesukseen ja raamattuun jne. Olisi kiva käydä yhdessä kävelyllä puistossa tai kahvilla tms... Laita viestiä minulle, jos kiinnostaa!
  6. V

    Onko täällä uskovaisia äitejä?

    Haluaisin tietää siksi, koska haluan tietää minkälaista muiden "usis" äitien arki on? Miten pidätte perheessänne yllä kristillisiä arvoja/tapoja yms? Entä omaa hengellisyyttänne? Onko miehenne/vaimonne uskossa?

Yhteistyössä