Hakutulokset

  1. M

    verta kakassa?? help

    kolmevuotias poika kävi kakalla ja kakan joukossa verta! muutama hyytymä, sekä kirkasta verta myös. pyyhittäessä verta tuli myös reilusti, tälläistä ongelmaa ei ollut kun hänellä oli vielä vaipat. muutaman kk käynyt nyt potalla, ja paristi huomannut veren, tällä kertaa sitä oli huomattavan...
  2. M

    siis minkälaisia lapsia onkaan...

    oli siis näin: lapseni 3v sai kutsun samassa päiväkotiryhmässä olevien sisarusten(2kpl) syntymäpäiville(kutsukortti ja kaikkea). Ilmoitin kutsun saatua ystävällisesti että emme pääse tulemaan, koska menemme aikaisin nukkumaan(kutsussa luki että juhlat kestävät aina klo 19.30 saakka) ja tämä...
  3. M

    passinhankinta 3 vuotiaalle?!

    hei oltaisiin lähdössä pikaisestikkin ulkomaille reissuun ja tarvis saada passi tuolle 3 vuotiaalle. paljonko maksaa? maksetaanko passi jo tilatessa, vai vasta passia hakiessa? Kauanko kestää ennen kuin passi tulee? riittääkö kuvaksi vuosi sitten otettu tarha tarrakuva? kertokaa kiitos :flower:
  4. M

    liköörikarkit ja rv 33+

    Osaakohan kukaan kertoa onko noissa ihan tavan ruokakaupassa myynnissä olevissä liköörikonvehdeissa sisällä olevassa "litkussa" promilleja? Siis kun mulla on hirveä himo iskenyt noihin pandan likööri karkkeihin, mutta mietityttää että onko vauvalle haittaa... :ashamed: Tiedän nolo kysymys...
  5. M

    2d ultra yksityisellä PALJONKO MAKSAA??

    Hei onko kenelläkään tietoa paljonko ihan tavallinen ultra yksityisellä maksaisi?? Ja eikö sinne saisi aikoja myös viikonloppuna? Mun mies(tulevan lapsen isä) ei ole päässyt kertaakaan mukaani ultriin kun arkisin töissä eri paikkakunnalla, ja tämä meitä harmittaa ja nyt kun tulee viikonlopuksi...
  6. M

    vauvan "laskeutuminen" uudelleensynnyttäjällä.

    Hei osaisiko kukaan kertoa vauvan laskeutumisesta uudelleensynnyttäjillä?? Kirjoista olen vain lukenut että uudelleen synnyttäjillä vauva laskeutuu js ns. kiinnittyy lantioon vasta ihan loppusuoralla? Onko näin? Nyt aamulla kun heräsin ihmettelin että mihin se maha oikein on kadonnut :laugh: Eli...
  7. M

    ientulehdus? ja raskaana. kertokaas

    Eli muistan alkuraskauden neuvolakäynnillä kun kätilö sanoi että raskausaikana olisi hyvä käydä hammaslääkärissä tarkistuttamassa purukalusto koska kuulemma raskauden aikana mm.ientulehdus riski suurempi. Itselläni on todella paha hammaslääkäri kammo(siis todella paha) ja hampaat vaivanneet jo...
  8. M

    rv 28 kipeät vihlaisut alhaalla kävellessä?

    pe tulee 28rv täyteen ja aina kävellessä vihloo alapäähän. Onko kellään kokemusta/tietoa asiasta mistä johtuu? Inhottavaa ja todella kivuliasta niinkuin joku puukolla iskis :kieh:
  9. M

    haluisko kukaan ostaa emman yhdistelmävaunuja?

    Mulla olis tarpeettomana 3 kertaa ajetut 4kk sitten ostetut yhdistelmät, ja en tarvitse niitä. Takuuta vielä 8kk, heittoaisa, isot ilmakumit...ym.Väri tummansini, vaaleammansini ja harmaa.

Yhteistyössä