Hakutulokset

  1. V

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Isot onnittelut taas vauvan saaneille!! <3 On tämä ihmeellistä aikaa niin loppuodotus kuin ekat viikotkin, tsemppiä vielä odottaville! Mulla tosiaan vasta 41+4 aamuyö teki ekat kunnon supistukset ja siitä se olikin sitten nopeasti täysi meininki päällä ja sairaalaan pääsystä kolmessa...
  2. V

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Meille syntyi eilen rv41+4 ihana tyttö ja synnytys meni nopeasti ja kaikki kunnossa <3 Palailen lisää myöhemmin!
  3. V

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Hyvää viikonloppua kaikille maalismasuille! :) Kiitos efi käynnistelyvinkeistä, noista oli osa ihan uusia mullekin, vaikka jo toista yliaikaisia täällä odotellaan saapuvaksi ;) Multa ei kyllä niiden s-vinkkien lisäksi löydy mitään listalla olevista kotoa, mutta voidaan sitä huomenna vielä...
  4. V

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Oi, kiitos Maicy kuulumisista muilta maaliskuisilta!! :) On meitä mattimyöhäisiä käynnistyksen odottajia onneksi muitakin kuin minä (rv41+2).. :D Terkkuja faceen takaisin ja tsemppiä jokaiselle, niin vauvan kanssa kuin odottavalla kannalla oleville! <3 Mun mielestä meillä on just hyvä ketju...
  5. V

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Heippa leidit! :) Kiitos synnytyskertomuksista, erilaisia tapoja tulla tähän maailmaan on kyllä yhtä monta kuin vauvojakin <3 Täällä edelleen ilman mitään tuntemuksia (40+6) ;) Oon kateellinen Vanillaladyn ja muiden supisteluisya, mullahan ei esikoisestakaan ollut mitään supistuksia ennen...
  6. V

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Onnea vielä höpönenä:flower::heart: ja kiitos listan päivityksestä elnastiina! :) Kiva kuulla myös synnytyskertomuksia, jos vaan joku vielä innostuu kertomaan omastaan niin mielellämme luetaan niitä :wave: Moni on sanonut, että jokaisen lapsen synnytys on ollut ihan erilainen, saa nähdä nyt...
  7. V

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Heips kaikille jäljellä oleville! :) Meillähän on ollut hiljaista alusta asti kun melkein kaikki aktiivit on Facebookissa, ja sallittakoon se heille :heart: Ja hyvin näytti moni täällä kirjoitteleva jo synnyttäneen ekojen joukossa niin eipä meitä sitten enää montaa ole, mutta ei se mitään...
  8. V

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Onnea pahki!! <3 Kyllä vauvoja syntyy jo heti alkukuusta :) Tulkaa ihmeessä kertomaan vielä synnytyskertomuksia jos vaan ehditte ja jaksatte! Täällä nyt 39+4 ja ei mitään tuntemuksia, ei supistukset supistusta ;) Ihan hassua kuinka moni synnyttää jo näillä viikoilla, kun meillä on tapana...
  9. V

    Maaliskuun mussukat *meidän kuu*!!!!

    Onnea vauvan tuoksua jo tuoksutteleville elnastiina, Daria ja Marrastuuli <3 Ja kiitos MEIDÄN kuun pinosta, ei tätä usko kyllä vieläkään vaikka tätä omaa jättimahaa katseleekin ;) Täällä tasan viikko laskettuun aikaa ja ei mitään tuntemuksia, eli edelleen löisin rahani siihen 42+0 viikkoon...
  10. V

    Maaliskuun mussukat *helmikuu*

    Heips kaikki :flower: Ja onnea tuhannesti Mamu13 pienestä söpöläisestä! :heart: Ja ihana kuulla että on ollut hyvä kokemus tuo toinen synnytys, antaa uskoa itsellenikin :) Kertoile vielä meille alkutunnelmia kun ehdit, itse kun saa vielä jokusen viikon omaansa odotella :) Vihdoin selvisin...
  11. V

    Maaliskuun mussukat *helmikuu*

    Oi ihanaa mamu13! ?? Kohta siellä on jo sulla oma vauva kainalossa. Tsemppiä tositoimiin! Ja elnastiina kans, täällähän on jo lähellä että helmivauvat on maailmassa ???? ?????? Vitsi että oma synnytys tuntuu vielä niin kaukaiselta.. Yhtään kipeitä supistuksia ei mulla ole ollut tähän...
  12. V

    Maaliskuun mussukat *helmikuu*

    Moikka mammat! (heh, mä inhoan tota sanaa :saint:) :) Onnea piip uudesta autosta! Itse sain tänään uuden ja ennenkaikkea toimivan kotikoneen niin jos joskus aina avaisi senkin, kun kännykällä kirjoittaminen näillä pullasormilla on niin hankalaa. Nyt kun on 2 viikkoa ollut jo äitiyslomalla...
  13. V

    Maaliskuun mussukat *helmikuu*

    Huomenta ja ihanaa ystävänpäivää maaliskuun mammat! <3 Samoin kuin Lillityksellä niin kiirettä pitää tämän kotiarjen kanssa, töissä sentään ehti olla koneellakin ;) Ihan ekaksi Pecanpie: tsemppiä täältäkin!! Siellähän on ollut hurja taival.. mutta kaikki menee varmasti hyvin :)...
  14. V

    Maaliskuun mussukat *helmikuu*

    Moikka kaikki maalismasut! Viidennen äitiyslomapäivän kunniaksi pääsin neuvolaan :) Tulin tuoreeltaan kertomaan neuvolalääkärin kuulumiset: Rv 35+6 Paino +/- 0g (katsoin esikoisen neuvolakortista että ihan samoin ekassa raskaudessa tässä vaiheessa ei ollut tullut painoa) eli nyt 76kg Ei...
  15. V

    Maaliskuun mussukat *helmikuu*

    Heips kaikille! :) Äitiyslomalla on ilmeisesti ihan yhtä kiire kun eläkkeellä kun ei ehdi mitään :D Nyt piti tulla oikein ajan kanssa lukemaan kuulumisia. Täällä tosiaan 3 päivää äitiyslomaa takana ja tuntuu että tää koti on yksi työleiri ;) Yhtä ruokaa, pyykkiä ja tiskiä, takan lämmitystä...
  16. V

    Maaliskuun mussukat *helmikuu*

    Moikka masut! Eveneve ihanaa että olet siellä elämäsi kunnossa ja kiva kuulla susta :) Mulla oli kans esikoisen raskaus aikalailla tuollainen vaivaton, että kyllä niitäkin raskauksia on, missä ei meinaa huomata olevansa raskaana ;) Enpä mä nytkään valita, loppuun asti jaksoi töissä ja...
  17. V

    Maaliskuun mussukat *helmikuu*

    Kiitos elnastiina tokavikasta pinosta! :) Hurjaa, nyt se alkaa.. Loppusuora nimittäin ;) Huomenna vika työpäivä ja sitten seuraavan kerran töihin joskus tulevaisuudessa kahden lapsen äitinä. Ei tätä tajua vieläkään.. Hyviä vointeja kaikille, nyt päiväunille kun esikoinen simahti :)...
  18. V

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Tammikuu*

    Heippa jälleen :) Kiva kun on juttua tullut paljon, ja mukavaa kuulla kuulumisia kaikilta! Maaliskuu 2015 tuosta ns. siirtymävaiheesta, se voi tosiaan kestää tunteja :) Esikoisesta olin täysin auki klo 03.00 ja vasta kuuden jälkeen alettiin ponnistamaan ja vauva oli ulkona kahdeksalta...
  19. V

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Tammikuu*

    Heips taas! marrastuuli kyllä vain, äitiyslomaan enää 4 työpäivää ;) Niin ehtii vähän enemmän keskittymään vauva-asioihinkin! Ja täälläkin öisin suuta kuivaa, muutenkin tuntuu että janottaa koko ajan enemmän kuin normaalisti, vaikka vettä yritänkin tasaisesti juoda MariaR81 Tsemppiä sinne...
  20. V

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Tammikuu*

    Voi efi miten inhottavaa...! Toivottavasti on jo helpottanut, vatsatauti on kyllä ehdottomasti ikävin näistä peruspöpöistä :( Mulla edelleen heittelee nämä olot, välillä heikottaa ja välillä on paha olo. Vaikka yrittäisi syödä tasaisesti. Maha on vähän sekaisin koko ajan, mutta hei jotain...

Yhteistyössä