Hakutulokset

  1. B

    Epäonnistunut äiti

    Minna seiskaseiskalle ja Asrielille haluun sanoa isot kiitokset, sain teidän vertaisviesteistä silloin paljon voimaa. Kiitti ja pus jos näette tän.
  2. B

    Epäonnistunut äiti

    Moi pitkästä aikaa. Meille menee jo paljon paremmin. Olen tosin äitinä(kin) käynyt läpi aika voimakkaita tunteita ja prosesseja. Melkoista epätoivoa, sisuskaluja repivää vihaa, suurta surua ja repivää rakkautta. Kirjoitan siksi jos joku tuntee samaa. Asiat voi muuttua. Lapsi tukeutuu myös...
  3. B

    Epäonnistunut äiti

    Kiitos vastauksista. Ja arvatkaa, nyt tilanne on lähtenyt muuttumaan. Olen jonkinverran käynyt läpi omaa lapsuuttani ja jotain vapautui ja näen monta asiaa selvempänä omasta toiminnastani aikuisena ja tunteistani, myös tuosta epäonnistumisen tunteesta äitinä. Olen jo paljon itsevarmempi ja...
  4. B

    Epäonnistunut äiti

    Voisko joku täällä auttaa? Meil on kaksivuotias tyttö. Heti syntymän rytäkässä ja jälkeen jouduin pariin inhottavaan ja pelottavaan leikkaukseen ja iskä hoiti lasta paljon. Tyttö on ollut iskän tyttö. Olen ajatellut että saan osani lapsen hyväksynnästä kun vaan extratsemppaan äitinä ja...

Yhteistyössä