Hakutulokset

  1. L

    Helou :)

    Muistaako kukaan minua? Muutamat vuodet sitten täällä paljon pörräsin ja viestejäkin tuli muutamien kanssa vaihdettua. :)
  2. L

    ~Kesäkuun kullannuput 2010~

    hei vaan kaikille :) muistaakohan minua kukaan? olin kesäkuisissa mukana ja sain tytön toukokuun 24 päivä.minullahan oli erittäin paha raskausmyrkytys ja vauva syntyi kuukauden etuajassa. Täällä olen välillä lueskellut kuulumisianne mutta ei ole ollut sopivaa hetkeä kirjoitella. meille...
  3. L

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Meille syntyi tyttö maanantaina 24.5 rv 36 painoa 2530g ja pituutta 46,5cm pää 33cm Raskausmyrkytykseni meni erittäin pahaksi ja vauva leikattiin masusta pois. vauva oli pari päivää keskoskaapissa mutta voi loistavasti.täydet 10 pistettä sai. minun oloni ei vaan vielä meinaa...
  4. L

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Heippa kaikille Jouduin sitten takasin sairaalaan keskiviikko yönä.....oli niin tajuton päänsärky että taksilla lähdin neljän aikaa yöllä.paineet olikin sitten 180/110 ja proteiini taas 3+ sisään ottivat minut. Verenpaine lääkettä taas lisättiin ja nyt syön kahta lääkettä päällekäin eli 8...
  5. L

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Hei kaikille Nyt vaan omaa napaa...lueskelen myöhemmin kuulumisianne. Sunnuntaina jouduin sairaalaan koska verenpaine oli 170/110 ja valkuaista oli kolmella plussalla. eli siis raskausmyrkytys diagnosoitiin.vauva ei ole kasvanut pariin viikkoon ollenkaan mutta voi hyvin....sitä siis nyt...
  6. L

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Heippa kaikille. Äitiyspolilla käyty ja vauva kasvaa ihan hyvin 2100g oli painoarvio. Verenpaine oli nyt taas vaihteeks ihan ok ja valkuaista oli yhdellä plussalla.painoa tullut maanantaista 500g taas.... päänsärkyä,verenpainetta,valkuaista ja turvotuksia jäädään seuraamaan koska vauva voi...
  7. L

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    saagatar Paljon voimia sinulle :hug: Muillekin lähettelen voimia ja jaksamisia :hug: Itse täällä odottelen huomista pelon sekaisin tuntein...aamupäivällä on meno äitiyspolille kontrolliin raskausmyrkytys-epäilyn vuoksi.jännittää onko vauva kasvanut normaalisti ja onko kaikki hyvin...
  8. L

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Torstaina on sitten äitiyspolille aika.....saa nähdä mitä siellä sanotaan. Kurjaa vaan sinne asti odotella ku olo on ihan kamala :( mut eipä kai oo paljon vaihtoehtoja....ellei sitten tila vielä tästä huonone. enpä olisi osannut kuvitella miltä tuntuu tälläinen turvotus :/ just laskeskelin...
  9. L

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Kiitoksia Mairalle uudesta pinosta! Nyt vaan omaa napaa.. Viikko sitten oli neuvola ja verenpaine oli koholla sekä proteiinia edelleen virtsassa..turvotustakin reilusti. Viikonlopusta asti särkenyt päätä ja aamulla soitin neuvolaan....jonne kävi käsky. Painoa tullut viikossa 2kg...
  10. L

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Lämmin osanotto suuren surun keskellä :hug: TVVO!
  11. L

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Juu neuvolaan soitin heti kahdeksalta ja labraan sain lähetteen.Nyt on kokeet otettu ja niissä menee noin 5 päivää ennen kuin valmistuu vastaukset.
  12. L

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Aivan ihana Milla tyttönen :) Voimahalit ihan jokaiselle odottajalle :) eipä oo enää montaa viikkoa jäljellä. Mulla on tullut uusi huoli..... Nimittäin jalkapohjat ja kädet kutisee aivan mielettömästi...lisäksi kävin perjantaina töissä ja työkaverit kyselivät olenko käynyt etelässä kun...
  13. L

    Te jotka olette jääneet raskaana sairauslomalle, kertokaa mikä on ollut syynä?

    mutta hölmöä yleistää....onhan niitä muitakin kuin raskaana olevia jotka jatkuvasti saikulla.
  14. L

    Te jotka olette jääneet raskaana sairauslomalle, kertokaa mikä on ollut syynä?

    sairaslomalla olen ollut nyt 6 viikkoa enkä enää mene töihin.syynä supistelut ja kohdunsuun aukeaminen...kolmas raskaus ja rv nyt 31
  15. L

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Täytyi vielä näin iltasella kysäistä että voikohan maito nousta rintoihin jo raskausaikana`?esimaitoa on tullut jo ainakin 10 viikkoa mutta viime päivinä lisääntynyt reilusti ja varsinkin toinen rinta tuntuu ihan siltä kun olisi täynnä maitoa...pakko välillä puristaa sitä pois että...
  16. L

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Lenniina Kiitos :) sä olet kyllä ihana kun aina jaksat kommentoida kaikille :) Samalla kommentoin tähän Toksoplasmoosi asiaan...kävin kokeessa raskausaikana kun luulin sitä erääksi toiseksi tarttuvaksi sairaudeksi... Toinen oli siis cytomegalo virus joka jäi sitten selvittämättä olenko sen...
  17. L

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Poksumaan tulin... eilen poksahti 32 ja tänään 31 viikkoa kaksi laskettua aikaa kun on :) se olis 8 viikkoa korkeintaan jäljellä....pitkälle tuntuu näiden vaivojen kanssa. Alkaa jo jännittämään pääseekö suunniteltuun sektioon asti vai tuleeko jotain vastoinkäymisiä ja mennään päivystyssektioon...
  18. L

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Iltaa kaikille :) Mulla oli tänään neuvola ja kaikki suht ok. Proteiinia oli vähän mutta ei huolettavasti,verenpaine ok. Supistelee jonkun verran ja sellasta painontunnetta tuolla alapäässä....mutta syykin siihen selvisi nimittäin vauva on kiinnittynyt ja pää on tosi tosi alhaalla :O...
  19. L

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

    Heippa kaikki mammat :) joku kyseli lapsivedestä...mulla meni edellisessä raskaudessa vedet kotona...tai osaniistä ja loput sairaalassa.kyllä sen vaan huomas kun kunnolla lorahti pöksyyn. Kävin toissapäivänä sairaalassa kun mulla ollut sitä proteiinia virtsassa...tuntui että silmät oli...

Yhteistyössä