Hakutulokset

  1. V

    mikä siinä on että kelassa aina tummia täynnä?

    siis ihmisiä...kävin äsken ja taas istui liuta penkeillä...
  2. V

    kyllä pistää mielen matalaksi....

    kun maksoin laskut niin ei paljoa jäänyt elämiseen.miehellä on ja sen turvin nyt eletäänkin.ottaa vaan tunnon päälle aina pyytää rahaa,kun on tottunut että sitä itelläkin on :( taidan olla ens vuonna täysin kypsä töihin!
  3. V

    isäni ilmoitti myyvänsä mökin

    nyt tuntuu ihan tyhmältä ,kun ei olla siellä päästy käymäänkään vuosiin,mutta silti tuntuu pahalta.siellä on kaikki muistot...varsinkin veljestäni jota ei enää ole :( en mä tätä isälleni ala tilittämään,hänellä täys oikeus myydä oma mökkinsä.
  4. V

    olenko kamala?

    toinen tytöistä ollut kohta 1kk pois kotoa mummolassa ja vaarilassa.viihtynyt siellä hyvin.kotona otetaan paljon yhteen murkku-iän tuomien juttujen takia.valehtelee ym.olen nauttinut tästä ajasta kun vaan toinen murkku kotona eikä ole ollut ikävä pahemmin.en kai mä näin kylmä ole...
  5. V

    sanokaas kauanko särkkiksessä suurin piirtein menee aikaa?

    vuosia siitä kun käyty,la menossa :D
  6. V

    teimpä taas vaippalöydön

    tarjoustalossa 10e paketti mut mä bongasin 9e. pikku kävelymatka teki samalla terää,kun vaippoja metsästin :D
  7. V

    kunnalla töissä olevat

    muistanko oikein että kaikille maksetaan lomarahat heinäkuussa?vai riippuuko koska loman pitää?
  8. V

    hemmetin hemmetti

    toiset nukkuu yläkerras ja mä en saa enää UNTA :(
  9. V

    teinien äidit!

    minkälaisia mattoja teillä tytön huoneessa?meillä aina ollut bukleematto ja nyt mietinkin ostanko taas sellasen...vaiko muita ideoita?
  10. V

    kysyin mieheltäni mitä tekis ekaks jos

    voitettais miljoonia.kuulemma vetäis kännit...mitä ite tekisit?
  11. V

    tänään on vauvankaappausilta

    näköjään telkusta tulee jo toinen kidnappausleffa
  12. V

    kolosen leffa....:)

    siinä se uivelo jäbä,tautisen ruma :laugh: no saapi pesää jossain vaiheessa leffaa,sen ainakin muistan :D
  13. V

    kokopvän olen kuunnellut naapurin teinin poppijumputusta!

    nyt alkoi vasta-isku.titi-nallet soi että korvissa kaikaa :saint:
  14. V

    pitääkö teidän tietää miehenne

    baari-ilta vko aikasemmin vai riittääkö ilmoitus edellisenä iltana?jos niin kuin vkl edessä siis.
  15. V

    mä luovutan

    |O |O nati nati kaikille :wave:
  16. V

    lupasin muksulle et huomenna mennää liiteriin

    ostaa kaikkee namia :p ne sammakko salmarikarkit on ihania ja paljon hyvii vaihtoehtoi....
  17. V

    siis mitä tää on?

    ekaks 2 vkoo kauheessa räkätaudissa ja yskässä.vko terveenä ja taas on pukkaamassa flunssaa.onko näitä eri tauteja liikkeellä?
  18. V

    mun toinen teinityttö

    kömpi eilen mun viekkuun nukkumaan.oli kaverinsa kertonut kauhujuttuja ja illalla pelkäs niin että itku tuli.nukahti heti kun pääsi mun viereen raukka.hitto noita murkkuja,kun pitää aina olla jotain pelottavaa ja seuraus on tämä...
  19. V

    kaikki passista tietävät!

    pitääkö se maksaa heti kun sitä uusitaan?ja pitääkö vanha passi olla mukana?
  20. V

    mä vien tissini suihkuun

    täällä vaan tissijuttuja :D morjens

Yhteistyössä